ar
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

الذهاب إلى القناة على Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

إظهار المزيد
637
المشتركون
-224 ساعات
-37 أيام
-830 أيام
أرشيف المشاركات
أتيناك عرجى، وحاشاك ألا تردنا مجبورين !

أوعى تكون ناسيهم ؟
أوعى تكون ناسيهم ؟

أنا مهما كنت بحب الحاجه لو حسيت لثانيه إنها مش عايزاني ، هبطل أعوزها أنا كمان.

أتمني من الله ان يجعلني خيرٌ الابنة لأهلها وخيرٌ الاخت لأخواتها وخيرٌ الصاحبة لأصحابها وخيرٌ الزوجة لزوجها وخيرٌ الام لأولادها وخيرٌ شخص ذو أثر طيب يلتقي بِه أي إنسان. وأن يُلقي عليّ محبةً منه ويرزقني حياة طيبة وميتةً حسنة وأثرٌ صادق طيب لا ينتهي بعد مماتي، ويرزقني الفردوس الأعلىٰ مع النبي وصاحبه الصديق ويجعلني من الفائزين.♡

درس النهارده ،جميل جداً 💗.

‏﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾ ‏- سُبحان الله . ‏- الحَمد لله . ‏- لا إله إلا الله . ‏- الله أكبر . ‏- لا حَول و لا قوة إلا بالله . ‏- سُبحان الله و بِحمده . ‏- سُبحان الله العَظيم . ‏- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ. -لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ. -اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ. -يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .

يا ربِّ تقبَّل قليلي، جاءك الناس بأعمالٍ كالجبال وجئتُك أنا بحفنة فيها روحي❤️‍🩹.

-هنعوض في رابعه =احنا في رابعه -هنعوض الترم التاني =احنا ف الترم التاني !!

❤️.

الإجابه: الصحابي صهيب بن سنان الرومي🤍.

اللهُمَّ ارزقنا الجَنَّة، ونعيم الجَنَّة، وصُّحبة الجَنَّة، والعتق من النَّار.

لأ ،فكر تاني.
لأ ،فكر تاني.

يجوز عادي ،نايمه ع ضهرك جنبك عادي .. لقوله تعالى:الَّذِينَ يَذْكُرُونَ اللَّهَ قِيَاماً وَقُعُوداً وَعَلَى جُنُوبِهِمْ [آل عم
يجوز عادي ،نايمه ع ضهرك جنبك عادي .. لقوله تعالى:الَّذِينَ يَذْكُرُونَ اللَّهَ قِيَاماً وَقُعُوداً وَعَلَى جُنُوبِهِمْ [آل عمران:191]. وقال سبحانه:فَإِذَا قَضَيْتُمُ الصَّلاةَ فَاذْكُرُوا اللَّهَ قِيَاماً وَقُعُوداً وَعَلَى جُنُوبِكُم [النساء:103].

محفظه قرآن اون لاين خريجه شريعه اسلاميه 01008225485 ♥️. دي واحده كاتبه الكومنت دا ع فيديو ،ادخليلها،قوليلها حضرتك كنتي كاتبه الكومنت دا إنك محفظه وكدا ،وشوفي النظام معاها ايه.

‏﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾ ‏- سُبحان الله . ‏- الحَمد لله . ‏- لا إله إلا الله . ‏- الله أكبر . ‏- لا حَول و لا قوة إلا بالله . ‏- سُبحان الله و بِحمده . ‏- سُبحان الله العَظيم . ‏- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ. -لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ. -اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ. -يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .

سؤال النهارده 💗. صحابي من صحابه رسول الله صلى الله عليه وسلم اسلم مبكرا، في الاسلام وذهب الى الارقم ابن الارقم وجد عمار بن ياسر هناك، فسمعوا ما يقولون نبيه فاسلموا، وكان فيه هجرته من مكه الى المدينه تضحيه عظيمه جدا جدا، عندما ترى كماله وترك اهله في مكه ،عندما كان مهاجر فخرج عليه وفد من قريش قالوا اتيتنا سعلوق وتريد ان تخرج غنيا ،فقال ان قلت لكم على مكان المال ستدركوني قالوا نعم فلما سمع النبي بذلك القران، ومن الناس من يشري نفسه ابتغاء مرضاه الله والله رؤوف بالعباد ،من هو ذاك الصحابي ؟ هستنى الإجابه ع صراحه،بلاش استخدام جوجل ها ؟

الحمدلله على ماتبقّى ، وعلى ما أتى ، وعلى ماهو قادِم " الحمدلله دائماً وأبداً " ♥️

اللُوحة تُحفة جدًا بجد !🩵 .
اللُوحة تُحفة جدًا بجد !🩵 .

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ،بخير الحمدلله 💗. الصاحب اللي زي دا المفروض تخليه زميل مش صاحب،لأنه العلاقات خلقت لراحة مش
+1
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ،بخير الحمدلله 💗. الصاحب اللي زي دا المفروض تخليه زميل مش صاحب،لأنه العلاقات خلقت لراحة مش التعب والإرهاق،الصاحب اللي بجد يستحملك وكمان لو غبتي ألف سنه وبعتي مسدج يبقى نفس الحماس معاكي،الحقيقي انك انتي الأكثر حماسه،وهتتعبي،هي للأسف انسانه شبه توكسيك،حقيقي لازم تسطحي علاقتك ومتركزيش معاها ولا كمان تهلكي نفسك انتي ف تالته ولازم تركزي ع مستقبلك ،قدري نفسك وأبعدي عن أي حاجه مهلكه ومتعبه🤍.

https://t.me/Nad9a291 اتشانل البنوته اللي بعتتلي ع صراحه،هي عاوزه الاتشانل تكبر،يلا يحبايب أدخلوا الاتشانل وكبروها 💗.