ar
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

الذهاب إلى القناة على Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

إظهار المزيد
1 948
المشتركون
+224 ساعات
+97 أيام
+1630 أيام
أرشيف المشاركات
photo content

و من چقدر به آن دخترک بازیگوش نشسته در چشمانم ،شادی بدهکارم

ساکت می‌شم و در سکوت می‌میرم.

هر روزی که در این وضع می‌گذرد، مرا به این نتیجه می‌رساند که برای هر عمل یا اتفاقی، حتی مردن، ممکن است دیر شود

Repost from ندانستم
می‌خواستم موجود ویژه‌ای در جهان باشم. برای همین نقاب‌های مختلف را امتحان کردم: خجالتی، دوست‌داشتنی‌، متفكر، خوش‌بین، شاداب، شکننده. این‌ها نقاب‌های ساده بودند که تنها بر یک ویژگی دلالت داشتند. بعدها نقاب‌های پیچیده‌تری به صورت زدم؛ محزون و شاداب، آسیب‌پذیر و شاد، مغرور اما افسرده. از من بشنو؛ نقاب‌های پیچیده زنده زنده تو را می خورند.

مایل به پرایوت؟💁🏻‍♀️ https://t.me/+LMbeO_Pc_QY1YWU0

فقط در ماه جاری، ۸ نفر از منسوبین جناب منصوری رو در استان مازندران دستگیر کردن. نوبت به خودشم می‌رسه، یکمی فقط ممکنه زمان ببره. حسینی‌پور استاندار سابق مازندران (معاون سابق وزارت اطلاعات) پیگیر کارای ایشونه.

اینکه منصوری شده رئیس ستاد جلیلی، یعنی این بزرگواران چیزی از سیاست و مدیریت نمی‌فهمن. اصلا کار سختی نیست عزیزان، یه چرخ ساده تو بازرسی یا حراست نهاد بزنید پرونده‌های منصوری رو میذارن جلوتون. رحم کردن بهش تا دولت تموم نشده نخواستن بگیرنش، حالا شما اومدی کردیش رئیس ستادت؟ وای از اون مملکتی که شما آقا سعید می‌خوای بگردونی. مدیرانت رو همینطوری شخمی می‌خوای انتخاب کنی؟ یعنی یک دقیقه حتی بنظرت نیومد کسی که برای ثبت‌نام پشت یه کاندیدای دیگه دراومده بود، برای تو آبی ازش گرم نمیشه و فقققط دنبال منافع خودش و حذف نشدن از گردونه‌ی قدرته؟ مشتاق صندلی آیا معنای دیگه‌ای هم داره؟ پناه بر خدا...

هوا یه طوریه که میخوام برم بهترین غذا رو بخرم و بخورم و از پل هوایی روبروی پنجره بپرم پایین

دلم یه بغل یهویی می‌خواد. یه محبت یهویی. یه کار یهویی. یه پیام محبت آمیز یهویی. یه تعریف یهویی. یه چیزی که خودم نخوام. خودم نگم. بدون اینکه کار خاصی انجام داده باشم. بعد یهو ببینم عه این کارو برام کرده‌ن. یه کار unexpected در یک روز رندوم و معمولی. خیلی معمولی.

یکی از همکارام از این آدم‌هاست که موز خوردنش صدا خیار میده، حرف زدن این آدم مساوی با چاقو زدن توو مغز منه. الحمدالله رب العالمین لحظه‌ای هم دهن مبارکش رو نمیبنده ما از محیط لذت ببریم. مرتیکه بی‌مزه بی‌مایه

از دست دادن، همیشه عامل ایجاد یک خلاء درون آدمی است که گاه گذر زمان آن را اندکی پر می‌کند اما خلاء تو در ذهن و روح من هرگز پر نشد. هر بار که از حوالی تو و خاطرات‌مان می‌گذرم، به آن حفره‌ی زجرآور و پر ناشدنی سقوط می‌کنم

Repost from این‌جآ
«ترجیح دادم با خود مزخرفم تنها باشم بهتر از بودن با آدم‌های حقیری است که مدام سر هم کلاه می‌گذارند. پتو را تا گردنم بالا کشیده و چشمانم را بستم.»
‌-عامه پسند،چارلز بوکوفسکی

با کوچیک‌ترین تلاطم‌ها همه‌ی امید و انگیزه‌ای که ذره ذره جمع کرده‌م پخش‌ و پلا میشن

Repost from ندانستم
چه‌جوری بگم؛ اینجوری راحت‌ترم که خبر کمتری باشه ازم. قبلا اینطوری نبودم. دوست داشتم دیده شم. به کل دنیا بگم که منم هستم. اما الان قبل از اینکه طرف مقابل شروع به صحبت کنه توی ذهنم مکالمه احتمالیم رو باهاش مرور می‌کنم و ترجیح میدم صحبت نکنم. حکم میدم به سکوت و لبخند.

ریشه داری توو قلب‌م، تولدت مبارک 🩶

کسی که حتی سابقه‌ی اداره‌ی یک دِه رو هم نداشته، نمی‌تونه اداره‌ی قوه‌ی اجرایی کشور رو به عهده بگیره. حالا شما هی بگو نه آدم خوبیه! آدم خوب دنبال جایگاهی که تخصص‌ش رو نداره، می‌ره ؟!

و اگر من برای همه‌ی دنیا چیزی نبودم، عیبی نداشت. فقط می‌خواستم عزیزِ تو باشم. عزیزِ تو بودن، انگار عزیزِ خدا بودن بود

گفتم غم تو دارم، گفتا غمت سر آید