ar
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

الذهاب إلى القناة على Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

إظهار المزيد
1 957
المشتركون
+524 ساعات
+87 أيام
+2330 أيام
أرشيف المشاركات
می‌دانم که رنج خواهم کشید، می‌دانم که نباید برگشت و می‌دانم که حتی یک نگاه، شلیک به جمجه‌ی خسته‌ام خواهد بود. اما دردهایی که با تو می‌کشم، عزيزم؛ خوشبختی من است.

‏سپس لبخندی زد و گفت " اگر شبی زیر این آسمان در آغوشم به خواب بروی، به کنایه از شب خواهم پرسید که ماه در آغوش او زیباست یا ماه در آغوش من. "

Maghsade Man.mp32.23 MB

Gustavo Santaolalla - Babel.mp36.78 MB

اگر انسان خودش را به مقام عندالله برساند، برای هر چیزی که از او فوت شده است، جایگزینی وجود دارد. جوانی رفت؟ خدای جوانی که نرفته است! فرصت‌ها از دست رفت؟ خدای فرصت‌ها که همیشه هست! در سرزمین عبودیت و توحید، اضطراب معنایی ندارد. • آیت‌الله میرباقری.

Repost from N/a
«بذار نزدیک بشه یه روح تمیز بهت»

زمانی می‌رسد که آدمی مجبور می‌شود دور از چشم همگان تکه‌ی عظیمی از خودش و آن‌چه احساس می‌کند را بردارد ببرد و در گوشه‌ای دفن کند فقط بخاطر آن‌که امکان ادامه دادن را برای تکه‌ی ترک‌خورده‌ی باقی مانده فراهم آورد و امیدوار باشد که این‌بار، جوانه‌ها در طمع تَرَک‌ها باشند؛ نه خاک.

Repost from N/a
چرا هنوز به این درک نرسیدیم که دنیا جای قشنگی نیست؟ ‏این‌جا، تبعیدگاه حضرت آدمه.

Repost from Saved Messages
غروب بود که رفتی و باد می‌آمد چه گریه‌ها که نکردم غروب‌ها در باد.

photo content

اگر خسته جانی بگو یا علی

اگر خسته جانی بگو یا علی

صبح به خیر.🌤️

کمی از اضطراب آدمی کاسته می‌شد اگر می‌توانست بخشی از رنج درونی‌اش را به بیرون از تن‌اش هدایت کند اما عموماً رنج درونت باقی می‌ماند و هرگز نمود بیرونی پیدا نمی‌کند. خاستگاه رنج، روح آدمی است.

کمی از اضطراب آدمی کاسته می‌شد اگر می‌توانست بخشی از رنج درونی‌اش را به بیرون از تن‌اش هدایت کند. اما معمولا رنج درونت می‌ماند و هرگز نمود بیرونی پیدا نمی‌کند. خاستگاه رنج، روح آدمی است.

اگر میلیون‌ها نفر تو را دوست داشته باشند، من هم یکی از آن‌ها هستم. اگر یک نفر تو را دوست داشته باشد، من همان یک نفرم. و اگر هیچ‌کس تو را دوست نداشت، یقین بدان که من مرده‌ام. • نامه‌ی فرانتس کافکا به میلنا

کرج :))))

أللهم إنا نشکو إلیکَ فَقدَ نَبیِنا و غَیبَة وَلیِنا و کِثرَة عَدوِنا و قِلة عَددِنا و شِدَة الفِتَن.

Repost from N/a
اگر حس کنم من بند اتصال رابطه‌ای رو محکم‌تر از طرف مقابل گرفتم، رهاش می‌کنم. یک‌هو.

مرا می‌بینی-دمو.mp36.16 MB