ar
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

الذهاب إلى القناة على Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

إظهار المزيد
1 951
المشتركون
-124 ساعات
+117 أيام
+1530 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from پَناه
photo content

photo content

Repost from عَیاذ
ثبت شده از امشب.
ثبت شده از امشب.

Arman Garshasbi - Az To Goftam.mp37.37 MB

دوستت دارم و از گفتن آن به تو واهمه ندارم، دوستت دارم و اگر برایت ملال‌آور نباشد بارها برایت می‌گویمش دوستت دارم حتی اگر وصالی نباشد، دیداری نباشد، لمسی نباشد دوستت دارم از هرکسی و از هرچیزی بیشتر، آن‌چنان که تاکنون هیچ‌چیز را بیشتر از تو دوست نداشته‌ام دوستت دارم حتی زمانی که خودم را دوست ندارم، تو را دوست دارم حتی زمانی که خودت را دوست نداری دوستت دارم، از امتداد روشنایی روز تا تاریکی شب، دوستت دارم به نومیدی شاخه‌ای تکیده و به لطافت برگی باران‌دیده تو را هم‌چون گنجینه‌ای در قلبم گنجانده‌ام و دوستت دارم دوستت دارم و اگر شنیدنش تسکین‌دهنده باشد، باز هم می‌گویمش دوستت دارم، با کاربلدی و با نابلدی دوستت دارم دوستت دارم حتی اگر روزی فرصتش نشد به تو یادآوری کنم که دوستت دارم و اگر روزی جلوی راهت قرار گرفتم و با گریه به تو گفتم دوستت دارم، متحیر نشو

از ترس این‌که بد شود حال مادرم بعد از تو من بدون صدا گریه میکنم

از این حجم گریه که موقع نوشتن نامه تا گلویم بالا می‌آید دارم خفه می‌شوم. لبخندت را اما تصور می‌کنم، لبخندت را در این عکست که جلوی رویم است تماشا می‌کنم و امیدوار می‌شوم. این طعم خوشبختی بسیار قوی‌ست. سعادتی که به‌خاطر تو احساس می‌کنم به همه چیز می‌ارزد - از نامه‌های عاشقانه آلبرکامو به ماریاکاسارس

بی‌ری‌اکت‌مون نشه؟!

photo content

در غیاب آن‌که دوستش می‌داری، یتیم‌ خواهی بود حتی اگر تمام دنیا تو را در آغوش بگیرند

من عاشق اشتباهات آگاهانه‌ام هستم عزیزم

اگر آن‌همه دوستت نداشتم، این‌همه زخم از تو بر پیکرم نبود

‏من بسیار آدم خیلی صبر میکنم، ولی یک‌دفعه ول میکنم میرم‌ای هستم

فکر می‌کنم که ترسم از همین است. چیز مهمی را گم کرده‌ام و نمی‌توانم پیدایش کنم، چیزی شبیه حس ترس کسی که عینکش را گم کرده و رفته عینک‌فروشی و آن‌ها هم به او گفته‌اند که همه‌ی عینک‌های دنیا تمام شده است و حالا دیگر باید بدون عینک زندگی کند

همه‌ش در تلاشم که به همه کمک کنم، درحالی‌‌که برای سؤال کی به تو کمک کرد؟ جوابی ندارم

Repost from N/a
پنجاه و پنجم: با این حقیقت که تمام روابطت بیهوده و پوچه، کنار بیا.

Repost from N/a
هشتم : به هیچ‌کس اعتماد نکن .

من می‌توانم جای سیگار، نقاشی بکشم. با دوغ مست کنم. با وسایل خانه تمام شب را تانگو برقصم و به جای تو، بالشتک دوران کودکی‌ام را در آغوش بگیرم. تو برای فراموش کردن کسی که بی‌نظیر دوستت داشت، چه خواهی کرد؟

- فکر می‌کردم تا ۲۳ سالگی کسی برای خودم شده باشم. + تنها کسی که تا ۲۳ سالگی باید باشی ، خودته. 📽 ‌reality bites

تهران سیل شد، انشالله آب ببرتش