ar
Feedback
𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

قناة بسيطة
270
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-1030 أيام
أرشيف المشاركات
بقران من ادا در میارم عاشق امان امانم

خاک برسرم بچه ها واقعا جمع نمیشه

همه گوش میدن باور کن :)

:)))))

چرا قک میکنی مسخره میکنی

نه عزیزم منم امروز زیر بارون داشتم با امان امان میرقصیدم نگران نباش

فقط با اینا میتپنم

فجش جدید

مسخره نمیکنم بخدا

نامردِکصکش:)))))))

محشرهههههههههه

سلام عزیز اومدم بگم آهنگایی ک دارین مسخره میکنین ،اهنگایی هست که من واقعا و فنشون هستم((((: نکنه خیلی عقب موندم

تقصیر توعه

من الان بمیرم

این چی بود گفتی