ar
Feedback
𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

قناة بسيطة
270
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-1030 أيام
أرشيف المشاركات
یادمه میرفتم بالا و فقط داد میزدم افرا: ها ها دوباره بعد چند ثانیه هاا من جیغ افرا: بابا من بیدارممم خودم نمیخوام بیام

بخدا تلاش میکنم ولی حتی وقتی از خونه ما با روبیتا میخوایم بریم بیرون بازم من دیرتر میرم بیرون

امروز بهش گفتم شک ندارم ۲ میرسی

دیگه برام مهم نیست:)

واقعا نمیتونم ان تایم باشم

میترا شاید باورت نشه من وقتی با افرا قرار دارم(هرروز)برنامه های دیگه ای هم میزارم تا افرا برسه زنگ بزنه

اگه ان تایم بودی که دیگه افرا نبودی:)

چون افرا گم میشه

آره خب البته

کاش آن‌تایم بودم تا دوستام دست‌جمعی نگیرن رو من :)))

بخدا هروقت با این میخوام برم بیرون همیشه سعی میکنم دیر برسم ولی بازم زود میرسم باید منتظر بمونیم

نگرانش میشیم.

اخه من نمیام :)

ما کلا نریم:))

روبیتا می‌زنیم.

افرا اینقدر دیر میرسه که مجبور میشیم بریم

کاش نمیگفتی اینکارو میکردیم

بخدا خوالم میاد

😂😂😂😂😂😂

رسالة صوتية00:21