"Cigarettes after shrek"
الذهاب إلى القناة على Telegram
477
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
+1330 أيام
أرشيف المشاركات
خودت رو ببخش
بخاطر چیزی که بهش تبدیل شدی
و بدون اگه از مشکلاتت فرار کنی
باعث نمیشه از بین برن.
اگه تو بمیری، منم میمیرم...
ولی اگه من مردم،
لطفا بخاطر من از خودت مراقبت کن جوری رفتار کن که انگار من وجود نداشتم
خودت رو دوست داشته باش، لطفا بخاطر من.
هرچند سر ending میخواستم رگمو بزنم... هرچندم داستانو از قبل میدونستم... ولی بازم🫶🏻
اسم فیلم (sid and Nancy)
راجب Sid Vicious اگه Sex Pistols
گوش داده باشید میشناسید... البته نداده باشینم شاید بشناسید... انیو فیلم باحالیه
Remember me...
Though I have to say goodbye
Remember me
Don't let it make you cry
Or even if I'm far away
I hold you in my heart
I sing a secret song to you
Each night we are apart
Remember me
Though I have to travel far
Remember me
Each time you hear a sad guitar
Know that I'm with you the only way that I can be.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
