"Cigarettes after shrek"
الذهاب إلى القناة على Telegram
475
المشتركون
-124 ساعات
-27 أيام
+1130 أيام
أرشيف المشاركات
فکر کن یسریا بخاطر اینکه نیروانا خیلی معروف شده و خیلیا بدون اینکه بشناسنش تیشرتشو میپوشن از kurt هم دیگه بدشون میاد و همچنین از نیروانا... حقیقتا درسته فیوریتم نیست ولی هیچکی هیچ وقت نمیتونه کاری کنه که ازشون بدم بیاد یا گوش ندم.
Repost from سه تکه استخوان
بر ذهنش فشار آورد تا بفهمد جای چه چیزی در زندگیاش خالیست؟ همهچیز مات و کدر بود.
" People, people. Endless noise.
And I am so tired. And I would like to sleep under trees; red ones , blue ones, swirling passionate ones."
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
