ar
Feedback
𝙨𝙩𝙧𝙖𝙬𝙗𝙚𝙧𝙧𝙮

𝙨𝙩𝙧𝙖𝙬𝙗𝙚𝙧𝙧𝙮

الذهاب إلى القناة على Telegram
201
المشتركون
-324 ساعات
-17 أيام
+130 أيام
أرشيف المشاركات
بیخیال عزیزم هممون تو داستان یک نفر آدم بده ایم.

دخترا وقتی غمگینن جیب فالگیر ، سالن های ارایشی و باشگاه هارو پر میکنن.

دخترا میگن تایپ دارن و بعد اکسشون شبیه خر شِرِکه.

‏آدم‌ها از آنچه که در سوشال مدیا میبینید معمولی‌ترند، جدی نگیرید.

‏ساعت ۳شب در حال فکر کردن به اینکه چیشد که یهو همه چیز خراب شد؟
‏ساعت ۳شب در حال فکر کردن به اینکه چیشد که یهو همه چیز خراب شد؟

ببین دختر ایرونی چیه که دریک با وجود اینکه تو لیست اکساش ریحانا هست همش داره تو اهنگاش از اکس ایرانیش میگه🤭

پسری که زن ذليل نباشه پس هدف از افرينشش چيه؟ اگه ذليل زنش نباشه، ذليل كى باشه؟💅🏼

PIMP(Remix).mp311.03 MB

Repost from Radio آرما
PIMP(Remix).mp311.03 MB

من اون نمیخوام دعاو‌طلسم میگیرم که اون منو بخواد🎀

یه جوری سرما خوردم مرگو دارم باهاش میبینم

من چیز‌هایی رو با خنده تعریف کردم که بابت ثانیه به ثانیه‌ش اشک ریخته بودم.

پیشی منم٫منم:)
پیشی منم٫منم:)

‏مدتیه که که چایی خوردن هم چیزی رو بهتر نمیکنه.

غم زیاد آدمو ساکت می‌کنه.

RapiWar - Bi Marefat - Pidar.mp36.18 MB

تو بچگیم درصدی بهم کم‌توجهی میشد خودمو قایم میکردم تا در به در دنبالم بگردن، الانم پیشرفت کردم و الکی دعوا راه میندازم.😴

زندگی هیچ چیز رو به موقع بهت نمیده.