ar
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

الذهاب إلى القناة على Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

إظهار المزيد
717
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
and save me from the hell of living.
and save me from the hell of living.

ببینید جدی دوست دخترم باید حواسش به خودش باشه چون شاید یک‌‌روز گذاشتمش لای نون و قورتش دادم.

نمی‌دونم چطور بگم ولی تد لسو برای فصل چهارم تمدید شده و انگار امید به زندگی در من دمیده شد.

بیست و چهار ساعت برای رسیدن به انجام کارها و غذا خوردن و خوابیدن و باقی چیزها کمه. لااقل باید هفتاد و دوساعت وقت کافی در طول روز وجود داشته باشه تا بلکه آدمیزادی مثل من بتونه به کارهاش برسه و وقت کم نیاره.

واقعی.

دیدم داریم زیاد می‌شویم می‌خواستم بهتون یک بیوگرافی بدم که بدونید داخل چنلِ چه کسی عضو هستید و این حق شماست. بنده یک گیِ اسلام‌ستیزِ «مرگ بر عرزشی و آخوند»ِ مردستیز هستم؛ درود بر شما 🙏🏻

Repost from Hannigraham Cult
ینی یا باید همه چیو با هم پیش ببرم یا هیچ کاری نکنم کلا

چقدر آدم‌های جدید دارن میان اینجا ای‌وای-

چون امروز خیلی خوشگل بود
چون امروز خیلی خوشگل بود

ای‌وای قربونت می‌شم برای واقعی😭 نازترینی خودت

تنها بیرون اومدن تو روز عید بسیار جالب❤️

سال نوی شما هم مبارک‌

تو همون قورباغه‌ای هستی که باید قورتش بدم ولی تو گلوم گیر کرده.
تو همون قورباغه‌ای هستی که باید قورتش بدم ولی تو گلوم گیر کرده.

عزیزم کاش بدونی چقدر با دهن بسته زیباتری.