ar
Feedback
Channel PropTradingAcademy

Channel PropTradingAcademy

الذهاب إلى القناة على Telegram

Sharing info about Prop Trading Firms https://t.me/AliffRidzwan

إظهار المزيد
7 691
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-237 أيام
-8130 أيام
أرشيف المشاركات
lupa lak yg ni , setiap bulan akan ada contest , boleh menang 1st place 100K USD challenge dan ada 10 hadiah . Click link ni
lupa lak yg ni , setiap bulan akan ada contest , boleh menang 1st place 100K USD challenge dan ada 10 hadiah . Click link ni https://app.atmosfunded.com//challenges?affiliateId=ALIFF utk terus register contest july. go go

Haa nak beli boleh pakai FPX and DuitNow pon boleh. Sebabnya, Atmos ni ada broker yg beroperasi di Malaysia as Taurex(Zenfine
Haa nak beli boleh pakai FPX and DuitNow pon boleh. Sebabnya, Atmos ni ada broker yg beroperasi di Malaysia as Taurex(Zenfinex nama dlu) . Ada regulation mcm2 , FCA UK pon ada. https://app.atmosfunded.com//challenges?affiliateId=ALIFF 50% discount code : PFT

Salam guys. Nak share 1 prop firm yg dah start since last year. Prop firm ni adalah broker backed by broker TAUREX yg dah wuj
+2
Salam guys. Nak share 1 prop firm yg dah start since last year. Prop firm ni adalah broker backed by broker TAUREX yg dah wujud since 2018 dan based di UK , ada lesen FCA UK dan ada jugak office di beberapa negara termasuk Malaysia. Atmos Funded dari segi rules sebijik mcm FTMO (kecuali time funded je news profit tak dikira 2 minit before and after) tapi harga dia skrg tengah promosi 50% dan akan berakhir sebelum market open isnin nnti. Refer gambar tu ya. 50% discount account 200K adalah 449.50 USD sahaja. Cheapest but trusted firm. X ada consistency rules dan hidden rules yg lain . Exactly sama mcm FTMO. Cuma harga dia almost 3x ganda lagi murah dari FTMO . Maximum allocation hanyalah 200K USD je. Payout 80% , biweekly and lain standard. Korang pon boleh baca rules Atmos ni dekat website . Nak beli dgn discount 34% sila tekan link ini https://app.atmosfunded.com//challenges?affiliateId=ALIFF Letak 34% discount code : START34 Sy dah test, spread , execution semuanya baik. Slippage pon xde yg luar biasa. Ni skrg sy tgh phase 2 acc 200K , sikit lagi nak funded. So skrg sy bawak 2 prop firms sahaja. 1) Finotive Funding, yg ni sy suggest amek IF . 2) Atmos Funded , yg ni dah la murah, broker backed from UK , rules pulak mcm FTMO , trusted dan promising (boleh tengok social media dia to believe it) Yg beli account ATMOS FUNDED ni pon boleh PM sy utk masuk channel mapping + signal from me. Sy promote yg terbaik sahaja dan win utk prop trader.

Tu dah dapat 1:2 RRR. Wa x sembang mat. Ini barang mmg A++
Tu dah dapat 1:2 RRR. Wa x sembang mat. Ini barang mmg A++

Nak long term di prop trading. Key dia RRR . Plg minimum 1:2 . Done signal utk CPI. If hit SL just 1% loss. Next setup masih
Nak long term di prop trading. Key dia RRR . Plg minimum 1:2 . Done signal utk CPI. If hit SL just 1% loss. Next setup masih ada dan jika hit TP. Cover loss dan kembali profit 1-2% . Ulang2 sampai funded. Yg x boleh tahan sebenarnya adalah process. Korg semua nak cepat, last2 karam.

Gerak dlu guys di channel baru yg saya setup khas utk yg beli Finotive Challenge thru my link .
Gerak dlu guys di channel baru yg saya setup khas utk yg beli Finotive Challenge thru my link .

Payout di Finotive Funding (FF) dah landed ke dalam bank dan payout di process setiap hari jumaat. Overall from A-Z semuanya
+1
Payout di Finotive Funding (FF) dah landed ke dalam bank dan payout di process setiap hari jumaat. Overall from A-Z semuanya smooth. Ni dah buat 1,119 usd process dan boleh request withdraw lagi 5 hari. 1st payout on demand, next payout setiap 7 hari dan ianya instant sebab account terus boleh trade selepas request payout. Ni next payout sy target nak buat 3% profit lagi. Lets goo. FF ni dah byk sgt rules improvement dan sy rasa inilah rules paling mudah especially untuk Instant Funding. Lubuk payout

Semalm request payout , harini dah approved x sampai 24 jam. Yg bestnya, lepas request terus boleh sambung trade. Ni dah masu
+1
Semalm request payout , harini dah approved x sampai 24 jam. Yg bestnya, lepas request terus boleh sambung trade. Ni dah masuk dalam fino pay, boleh request withdaw. Zero risk dah account ni. Saya tahu, ramai yg terkandas dengan 2 phase dan mengambil masa yang sangat lama untuk passed sehingga lebih setahun pun ada. Saya ada data berdasarkan pengalaman saya running prop selama setahun. Thats why saya come out dgn IF yg hanya perlukan 3% untuk breakeven (jika acc 100K ) , kalau account yg lebih kecil dia punya harga ratio lebih mahal dan perlukan lebih 3% . Saya dah kaji kesemua IF yg available in industry, this one rules paling mudah secara overall. Ramai PM dkt group tu sy nak buat apa je. 1) Jika ada setup , saya akan share. Semua lengkap, SL and TP. Tapi sy x boleh share 100% , nnti firm boleh detect as copytrading. So sikit2 boleh la nak share signal tu. 2) Dapat free mapping elliot waves channel. Yg di update setiap hari sebanyak 3 kali. 3) Sy akan record video baru , cara sy entry . Ni ada updated version , sbb sy dah buat penambahan cara entry. Tapi asas dia still sama. https://finotivefunding.com/ALIFF 25% discount + 5% extra payout code : ALIFF Dah beli PM sy bagi resit https://t.me/AliffRidzwan . Goodluck guys

Dashboard dia pulak sgt padu. Dia update real time dan bergerak setiap saat. Rules dia yg perlu take in mind. 1. Setiap entry
Dashboard dia pulak sgt padu. Dia update real time dan bergerak setiap saat. Rules dia yg perlu take in mind. 1. Setiap entry wajib letak SL sebelum 60 saat dan ianya mestilah dibawah risk 2.5% . Anda bole refer dkt dashboard tu , dia akn update risk selepas letak SL. 2. X boleh risk lebih 2.5% at one time 3. Daily dd 3.5% , max dd 7%. 4. Lain2 rules dia standard. News (jangan manipulate lak) , hold weekend semua boleh. Korang pon boleh baca news dia jugak. So far ni je la yg saya rasa lain sikit. Tapi bende ni pon utk protect kita jugak. Bagi sy sangat mudah, sbb nak balik modal hanya perlukan profit 3% . Once dah secured modal, terus buat payout setiap 7 hari dgn kadar 60% . Max setiap orang hanyalah 200K sahaja utk IF. Start small , dpt payout snowball

Salam guys. Since comeback haritu sy dah ada 100K x 3 acc funded. 100K funded SC 2Phase dan 100K x 2 di fino IF Instant Fundi
Salam guys. Since comeback haritu sy dah ada 100K x 3 acc funded. 100K funded SC 2Phase dan 100K x 2 di fino IF Instant Funding Finotive ni anda x perlu nak menghadap phase 1 dan phase 2. Sebaliknya terus ke funded. Yg bestnya anda hanya perlukan literally 3% profit sahaja untuk Breakeven modal. Jika 2 phase challenge, perlu funded dahulu dan buat 1st payout dan ada jugak prop skrg yg dah x offer refund fees. Disinilah kelebihan IF berbanding dengan SC 2 phase. Refer gambar tu. Sy spent utk account IF ni 1672.30 USD. Ni sy buat hanya 2925 USD profit, dah boleh dpt payout 1755 USD, literally dah pon Breakeven modal. 1st payout utk IF ni on demand, anda boleh wd payout hanya sekadar 1 entry je dgn minimum wd 100usd. Skrg sy dpt special offer dari fino, utk yg gunakan sy punya link dan promo code dapat 25% discount + 5% extra payout ( dari 55% naik ke 60%) Register guna link ni , lepastu pm sy https://t.me/AliffRidzwan untuk sy invite new group (bagi resit). Dlm group ni sy akan bagi channel mapping , sharing, jika ada setup sy akan share. https://finotivefunding.com/ALIFF Discount code 25% + 5% additional payout : ALIFF Sy rekemen beli IF Standard . Ni mmg the best IF, harga dia mmg mahal berbanding challenge lain, tapi you guys can start small dlu, dan aim for risk free. 3% profit je diperlukan utk Breakeven. Sangat realistic

Test2 . Nak active balik dalam ni. Kasi 🔥🔥🔥 . Nak tgk masih ramai lagi x nak saya sharing2 pasal prop ni.

photo content

photo content

It is with deep regret that we announce Summit Strike Capital (SSC) will be officially ceasing all operations effective Saturday, April 5th, 2025. We realized that a part of our message may not have been clearly worded, and we apologize for any confusion that may have caused. To clarify, This decision follows a recent policy change by MetaQuotes, the owner of the MetaTrader 5 (MT5) platform, which now prohibits SSC to use Haven Capital Group MT5 server and labels SSC as a grey label, in violation of their agreement.  This global change directly impacts our business model, and after careful consideration and discussion, we have made the difficult decision to close SSC permanently. We sincerely apologize for any inconvenience this may cause and deeply appreciate the trust and support you have given us throughout our journey. 🧾 Refund Process Refunds will be provided only for active accounts, and will be calculated based on the percentage of remaining equity in each account. To request your refund, please send the following details to our official email at finance@summitstrike.com Required information: Proof of purchase Registered email MT5 account number Bank details (bank name, account holder name, account number) ⏳ Please note: Refund processing may take up to 4 weeks from the date we receive your complete information. 🔐 Data Privacy Assurance All personal information submitted will be kept strictly confidential and used solely for refund purposes. ⚠ Beware of Scams SSC will never request sensitive information through unofficial channels. All official communications will be made only via support@summitstrike.com Though our chapter ends here, we are proud to have been a part of your trading journey. Thank you once again for your unwavering trust and support. We wish you all the best in your future endeavors. Sincerely, The Management Team Summit Strike Capital

⚡️Seize Your Destiny⚡️ :: - GET 💰 35% OFF on all Mini and Standard Challenges 🎯 Use Code: DESTINY35 💰 15% OFF on Instant F
⚡️Seize Your Destiny⚡️ :: - GET 💰 35% OFF on all Mini and Standard Challenges 🎯 Use Code: DESTINY35 💰 15% OFF on Instant Funding Plan 🎯 Use Code: DESTINY15 Don't miss out, Get started today. Visit https://www.summitstrike.com ⏳End on 31th March 2025

SSC Payout proof Mac 2025.

🚨 FLASHWEEKEND IS BACK– GET 40% OFF for 2 DAYS ONLY! 🚨 :: SummitStrike is offering an exclusive 40% discount on Mini and St
🚨 FLASHWEEKEND IS BACK– GET 40% OFF for 2 DAYS ONLY! 🚨 :: SummitStrike is offering an exclusive 40% discount on Mini and Standard Challenge Accounts up to $30,000! 🕒 Hurry! This offer won’t last long! Use code: FLASHWEEKEND to claim your discount NOW! 📍 Visit https://www.summitstrike.com to get started!

SSC payout proof February 2025

🚀 EXCITING UPDATE for Mini Challenge Traders! 🚀 SummitStrike has made trading even better! With this mini challenge update
+1
🚀 EXCITING UPDATE for Mini Challenge Traders! 🚀 SummitStrike has made trading even better! With this mini challenge update 🎉 With our MINI challenge : ✅ No Minimum Trading Days! – Pass your Mini Challenge and advance the SAME DAY. No waiting, no delays—just pure progress! 💰 Faster Payouts! – Get your first payout in just 9 DAYS after getting funded. Start earning faster than ever before! ⚡ Why Wait? Take Control of Your Trading Journey NOW! ⚡ - Use the code SSCFUNDED to get a mini challenge immediately. Don't wait for others to get ahead of you; take your opportunity today. 🔹 Join us today 👉https://www.summitstrike.com 🔥 Speed. Flexibility. Success. Only at SummitStrike Capital! 🔥 @everyone @here

Copytrade SUPER CONSISTENT FUNDED TRADER SSC dah available di havencapitalgrp.com . Ini adalah salah satu cara SSC untuk mana
Copytrade SUPER CONSISTENT FUNDED TRADER SSC dah available di havencapitalgrp.com . Ini adalah salah satu cara SSC untuk manage the risk and also diversify the income sources. Ada 6 orang yg kami dah tapis sehabis baik mungkin. Semua mereka entry dgn meletakkan SL di setiap position dan setiap entry hanya mengambil risk tidak melebihi 2% daily dd. Mereka ini telah mendapat payout lebih dari 3kali. Semua criteria dah ✅ . Mmg well perform. So , ianya adalah peluang yg terbaik untuk kita ambil peluang diatas skills mereka ini. Minimum untuk follow copytrade ini adalah 1K USD. Terus ke tele support broker Haven , utk dapatkan lebih info https://t.me/havennusantarapublic