ar
Feedback
𝘦𝘷𝘰𝘭𝘷𝘪𝘯𝘨

𝘦𝘷𝘰𝘭𝘷𝘪𝘯𝘨

الذهاب إلى القناة على Telegram

♻️ در حال تکامل؛ لطفا صبور باشید..!

إظهار المزيد
203
المشتركون
+124 ساعات
+17 أيام
+130 أيام
أرشيف المشاركات
الکی نبود که نتارو ضعیف کردن

Repost from هم صدا
‼️‼️هم اکنون، دود غلیط از حوالی پاستور بلند شد

Repost from هم صدا
‼️‼️تصاویری از انفجار در محدوده میدان پاستور تهران / ایسنا

اینم تیک خورد تو این وضعیت 👍🏻عالیه

Repost from هم صدا
‼️‼️‼️وزیر جنگ اسرائیل اعلام کرد هم اکنون حملات موشکی و پهپادی در حال انجام است @HamSedaIr

به کاشتن بذر ها ادامه بده، یک روز تو باغی که آرزوشو داشتی بیدار میشی.

امیدوارم دیگه حتی اتفاقی هم نبینیم همو.

بعدا ؟ بعدا منطقی میشم ، بعدا پشت سرمم دیگه نگاه نمی‌کنم ، بعدا دیگه حتی یادمم نمیای ، بعدا واقعا برام تموم میشی بعدا شاید دیگه من نباشم .

23:23

رسالة فيديو00:39

پر زدی رفتی دیگه نمیبینمت زود رفتی دیگه نمیبینمت❤️‍🩹

Tiem - Tiem x Sepehr Khalse - Nemibinamet.m4a6.12 MB

vzOHaQpCqVxuJdbs.mp35.53 MB

سازگاری بیش از حد تورو بی ارزش میکنه.

ایران قشنگ‌مون تاسیانه،نوروز ۱۴۰۵:

ایران قشنگ‌مون تاسیانه،نوروز ۱۴۰۵:

بعدا؟ بعدا سگ کی باشی واسه من وقت تعیین کنی. بعدا؟ بعدا دیگه حوصلتو ندارم. بعدا؟ بعدا دیگه با نوتیف پیامت لبخند نمیزنم. بعدا؟ بعدا دیگه دلم برات تنگ نمیشه. بعدا؟ بعدا دیگه از دل برود هر آنچه از دیده برفت. بعدا؟ بعدا دیگه درگیر رشد خودمم واسه تو وقت ندارم. بعدا؟ بعدا دیگه نمیتونم "باشم" واسه کسی که لایق بودنم، نبود.

هیچوقت، هیچکس، به اندازه‌ی من دوستت نخواهد داشت. این تو، این تمام آدم‌ها.

برای عشق عجله نکن اونی که سهمته فرار نمیکنه🧏🏻‍♀️