بازارآموزان (بورس ایران)
الذهاب إلى القناة على Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
إظهار المزيد1 011
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-47 أيام
+1330 أيام
أرشيف المشاركات
#زکشت
2900 تومان
هل من مبارز؟😉
از منفی ها جهت ورود به سهم می تونید استفاده کنید
#خاور
از اون جایی که بهتون گفتم سقف کاناله و دارن پاچه می کنن یا درجا زده یا ریزش کرده.
تا وقتی اون کانال نشکنه خریدش اتلاف وقت هست
#سدبیر
آدم نمی دونه بخنده یا گریه کنه.
به نظرم 2700 رو می بینه اگر از اون جا پایین تر بره اوضاعش براش خراب میشه و با عقل جور درنمیاد که بخاد بشتر بریزه.
منتها نه دارمش نه علاقه ای به خریدنش دارم
#شاخص_کل
شاخص به محدوده 2800 رسیده و حمایت مووینگ رو داره.
ببینیم کاری براش میکنه یا همچنان قصد منفی خوردن داره
#سحرخیز
یک همچین حرکتی براش پیشبینی می کنم.
تا همین جاش هم خیلی معطل کرده.
جزو بدردنخورتین ها بوده تو این بازار
#اطلاعیه| عرضه اولیه سهام شرکت تولید انرژی برق شمس پاسارگاد به روش ترکیبی در بازار دوم فرابورس
🔹 نماد: #شمس
📶 تعداد کل سهام قابل عرضه: 480 میلیون سهم معادل 12 درصد از کل سهام شرکت
1️⃣ مرحله اول
📶 تعداد سهام قابل عرضه به سرمایهگذاران واجدشرایط به روش حراج: 160 میلیون سهم معادل 4 درصد از سهام شرکت
📆 تاریخ عرضه اولیه: چهارشنبه 3 بهمنماه 1403
📶 حداکثر سهام قابلخریداری توسط هر کد معاملاتی در مرحله اول: 1 میلیون و 800 هزار سهم
2️⃣ مرحله دوم
📶 حداقل سهام قابل عرضه به سایر سرمایهگذاران به روش قیمت ثابت: 320 میلیون سهم معادل 8 درصد
📶 حداکثر سهام قابلخریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی: 600 سهم
🔹قیمت ارزشگذاری: 4,145 ریال
⭕️ صرفا صندوقهای سهامی و مختلطی مجاز به ورود سفارش در تاریخ عرضه هستند که #گزارش_ارزشیابی سهام را حداکثر تا ساعت 22:00 سهشنبه 2 بهمنماه به ایمیل MarketOperation@ifb.ir ارسال و یا نسبت به بارگذاری آن در سامانه فراسان farasun.ifb.ir اقدام کنند.
#زکشت 9ماهه خوبی زد و 2045 ریال سود محقق کرد
در ۳ ماهه به سود ۶۶۷ ریالی رسیده است در ۳ماهه ۳۷۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۴۰۰ میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه این عدد 1036 ریال بوده است و 516 میلیارد ریال سود عملیاتی و 621 میلیارد ریال سود خالص دارد .
در 9ماهه سود عملیاتی 881 و سود خالص با فروش زیست مولد 1226 میلیارد ریال شد
#زکشت
رفت زیر سه هزار تومن و 2800رو هم خواهد دید.
از منفی های سهم مطابق سیگنالی که دادیم استفاده کنید.
ساحران فرعون کجا بودن وقتی که ما گفتیم زیر 3000میاد و اومد؟😏
📌همتی: با عرضه اولیه شرکت توسعه نیشکر خروج بانکها از بنگاهداری وارد فاز جدیدی شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: عرضه اولیه تاریخ فرابورس،به لحاظ ارزش بازار، با عرضه اولیه سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بازار دوم انجام شد.
با کشف قیمت انجام گرفته برای این سهم، ارزش بازاری شرکت توسعه نیشکر به حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان رسید و از این حیث عنوان بزرگترین عرضه اولیه تاریخ فرابورس را به خود اختصاص داد.
حدود یک میلیون و ۳۱۸ هزار کد معاملاتی در این عرضه اولیه مشارکت کردند.
۸۰ درصد این شرکت متعلق به بانکهای ملی و صادرات و ۲۰ درصد آنهم در اختیار سازمان خصوصی سازی برای واگذاری است است.
کمیته ای در وزارت اموراقتصاد و دارایی در حال بررسی روشهای کارآمد واگذاری سهام شرکتهای بانکها هستند./سنا
ایران خودرو مجوز ورود محصولات خود به بورس را گرفته و به زودی خودرو های خود را در بورس کالا با قیمت رقابتی عرضه خواهد کرد
پیام دولت ترامپ به نخست وزیر عراق: از ایران دور شو، وگرنه منتظر تحریم باش!
🔹منابع آگاه عراقی به روزنامه الاخبار اعلام کردند که استیو ویتکوف، نماینده رئیسجمهور منتخب آمریکا در امور خاورمیانه، بهزودی به بغداد سفر خواهد کرد و پیامی را به محمد شیاع السودانی نخستوزیر عراق، خواهد رساند که به دیدگاه جدید آمریکا در مورد منطقه، از جمله عراق، مربوط میشود. این در حالی است که السودانی، که در هفتههای اخیر سفرهایی به کشورهای مختلف منطقه و جهان داشته است، امروز به بریتانیا سفر خواهد کرد.
نیشکر رو قیمت 43،530 ریال کشف قیمت شد.
ارزشگذاری 54 همت بود که حدودا نهادهای مالی رو 50 همت این شرکت رو خریدن.
از ساعت 13 تا 15 هم نوبت سفارش گذاری حقیقی هاست.
⭕️ شروع عرضه اولیه مرحله دوم #نیشکر
دوره ثبت سفارش از ساعت 13 لغایت ساعت 15 میباشد.
قیمت: 43.530 ریال
تعداد: 228 سهم
+1
#غفارس
در درازمدت 500% سود خواهد داد ولی فعلا جای یه کم ریزش بیشتر داره .
نزدیک 14500 مناسبه برای خرید
⭕️بزودی برق صنایع قطع خواهد شد
علیمحمد ابویی، رئیس هیاتمدیره انجمن نوردکاران فولاد ایران خبر داد که به گفته مدیران وزارت صمت و وزارت کشور قرار است به علت ناترازیهای شدید برقی و گازی، بهزودی برق صنایع ایران «بهطور کامل» قطع شود.
او با انتقاد از وزیر نیرو افزود: «زمانی که اقای علیآبادی وزیر صمت بود، میگفت صنعتگران طبق قانون میتوانند از وزارت نیرو به دلیل خسارت قطعی برق شکایت کنند، اما حالا ایشان خود وزیر نیرو هستند.»
در این همایش جهانبخش شکری، رئیس خانه صمت کرمانشاه نیز تاکید کرد: «در ۱۰ ماهی که از سال جاری گذشت، صنایع، بهویژه فولادیها بیش از ۳ ماه هم کار نکردهاند، اما متاسفانه کل هزینههای حقوق، وام بانکی، مالیات و تامین اجتماعی به تولیدکننده تحمیل شده است. حالا هم میگویند سال آینده اصلا به صنایع برق نمیدهیم. صنعت ما رو به ورشکستگی است و همه ما با سیلی صورت خودمان را سرخ نگه داشتهایم.»
به قله ها نزدیکیم ..
#غگلستا
اگر قرار باشه بریزه فوقش 20% می ریزه
نسبت به تارگت خوبی که در سقف کانال صعودی داره به نظرم جای نگرانی نداره.
فقط مهم این هست که اون خط قرمز رنگ رو بشکنه و بره بالا.
سیگنال خرید نیست
#زملارد
سهم دیر یا زود تارگت 2872 رو خواهد دید منتها تا الگوی سفید رنگ رو نزده ترجیح می دهم وارد نشوم
+1
#کرمان
سیگنال خرید است.
مجددا می شود وارد شد.
پایین تر و زیر 100 تومان در vip سیگنالش کردیم.
شما هم این جا می توانید وارد شوید و استفاده کنید.
تارگتش 4000تومان هست و می تواند 35 برابر بشود.
دلایل ورود به معامله:
1- کندل های خوب و با حجم خرید خوب
2- بریک اوت از کانال نزولی
3- جو کلی مثبت حاکم بر بازار
نقطه ضعف این سیگنال:
1- مقاومتی که در محدوده 100 تومان هست و چندین بار جلوی رشدش رو گرفته.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
