اوه پشمام...!!
به رسانه رسمی و سرگرمی اوه پشمام خوش آمدید ✅ دو دقیقه خندیدن حق شماست ❤️ لفت نده، بیصدا کن :) 💯منطبق با قوانین رسمی کشور
إظهار المزيد📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام اوه پشمام...!!
تُعد قناة اوه پشمام...!! (@pashmamorg) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 38 642 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 221 في فئة الفوضى والترفيه والمرتبة 8 892 في منطقة إيران.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 38 642 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -656، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -12، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 3.68%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 1.49% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 1 423 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 575 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 1.
- الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل ترامپ, امپراطوراعتراض, متحده, هرمز, توافق.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“به رسانه رسمی و سرگرمی اوه پشمام خوش آمدید ✅
دو دقیقه خندیدن حق شماست ❤️
لفت نده، بیصدا کن :)
💯منطبق با قوانین رسمی کشور”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفوضى والترفيه.
جاري تحميل البيانات...
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 22 يونيو | 0 | |||
| 21 يونيو | 0 | |||
| 20 يونيو | 0 | |||
| 19 يونيو | 0 | |||
| 18 يونيو | 0 | |||
| 17 يونيو | 0 | |||
| 16 يونيو | 0 | |||
| 15 يونيو | 0 | |||
| 14 يونيو | 0 | |||
| 13 يونيو | 0 | |||
| 12 يونيو | 0 | |||
| 11 يونيو | 0 | |||
| 10 يونيو | 0 | |||
| 09 يونيو | 0 | |||
| 08 يونيو | 0 | |||
| 07 يونيو | 0 | |||
| 06 يونيو | 0 | |||
| 05 يونيو | 0 | |||
| 04 يونيو | 0 | |||
| 03 يونيو | 0 | |||
| 02 يونيو | 0 | |||
| 01 يونيو | 0 |
| 2 | خدا باید موقع ساخت من روم مینوشت در جای خنک و به دور از نور خورشید نگهداری شود.
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 109 |
| 3 | دیگه از سیندرلا که معروف تر نیستی؛ اونم با سحر و جادو به عشقش رسید😂😂😂😂😂😂
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 260 |
| 4 | دوستم بچه دومش به دنیا اومده، بچه اولش که حدود سه سالشه فکر کرده این عروسکه وقتی گریه کرده گفته بابا این صدا میده بیا خاموشش کن😂😂
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 372 |
| 5 | یکی از دوستای بابام منو برای پسرش خواستگاری کرده، بابامم اومده به من میگه قبول نکن. میگم چرا؟ میگه اون خیلی بچه خوبیه تو خرابش میکنی :))
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 630 |
| 6 | با دوستام میخواستیم یه شب اقامتگاه بیرون شهر بمونیم
مامان و بابام زنگ زدن که الا بلا باید برگردی تا ۱۲ خونه باشی !!!بعد اینکه قشنگ تخت فشار روانی قرار گرفتم اشکم در اومد و گفتم نمیام ،مامان آخر شب نوشت شبت بخیر دخترم !!!فکر کنم خیالشون راحت شد کوفتم شده راحت خوابیدن://////
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 654 |
| 7 | من دوست نداشتم؟ من مثل ساعت قلعه نویی به همه نشونت میدادم.
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 649 |
| 8 | يعني چی نميتونيد تشخيص بديد رعد و برقه يا انفجاره؟
خير سرتون سومين جنگتونه
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 655 |
| 9 | همه رو میبخشم بجز اونی که تو بچگیام وقتی قهر میکردم شام نمیخوردم میگفت ولش کنید حتما سیره
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 660 |
| 10 | گفتن کلمه «اسپشیال» تو اسپیکینگ آیلتس مساویه با از دست رفتن یک نمرهی تلفظ.
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 660 |
| 11 | ترامپ قبل محرم توافق کرد که عاشورا بتونه بیاد ایران، قمه بزنه.
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 735 |
| 12 | گفت من خیلی به صادق هدایت ارادت دارم و حتی سرقبرشم رفتم
گفتم ععع رشته؟
گفت نه پاریس:)))))))))))
کاش خفه شم
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 765 |
| 13 | صبح روز مهاجرتم مامان یه بشقاب هندونه برام آورد توی اتاق. منم که دنبال بهونه برای گریه، وقتی دیدم هستههای هندونه رو برام جدا کرده نشستم زار زار گریه کردم که حالا دیگه کی برام اینطوری هستهی هندونه درمیاره.
Long story short
این مدت اینجا تا حالا ندیدم هندونهای هسته داشته باشه.
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 740 |
| 14 | اسنپ گرفتم ماشین و شماره پلاکش با اپ اسنپ نمیخوند. گفتم اقا جریان چیه؟ گفت بشین بابا ماشین خودم خراب بود با ماشین زیدم کار میکنم. گفتم قدر دوست دخترت رو بدون که اینطور هواتو داره. نیگام کرد و گفت: سر هر سفر درصد میگیره دیوث:)))
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 771 |
| 15 | طرف ۸ ساله داره روزی یه پاکت سیگار میکشه، فوق ریه براش سی تی اسکن نوشته اما نرفته انجام بده چون اشعه داره. قربونت برم که انقدر به سلامتیت اهمیت میدی. یه باره ضد آفتابم بزن.
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 779 |
| 16 | آقا این دوچرخه سواری پزشکیان خیلی خوبه، تو چهرهش یه بیخیالی عالی دیده میشه. انگار شهردار یه شهر بیحاشیه تو سوییسه که کلا ٧۴٢ نفر جمعیت داره و زایمان گربه خاله هتی مهمترین خبر نیمه اول سال بوده.
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 778 |
| 17 | یه اتفاق پشم ریزون جلوم افتاد
امروز تو خیابون گوشی یکیو زدن اینم هی داد میزد نبر نبرش شیائومیه، در کمال ناباوری دزده وایساد گفت داداش ببخشید فکر کردم آیفونه گوشیو گذاشت رو جدول گاز داد رفت:)))))))
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 863 |
| 18 | تصمیم گرفتم عاشق مشکلاتم شم، تا اونا هم یه روزی ترکم کنن.
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 851 |
| 19 | شما کافیه یه بار پروفایل یه نفرو تو اینستا باز کنی تا به مدت ۸۳ سال بهت ساجست بشه
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 806 |
| 20 | تیم ملی نروژ به غذای آمریکا اعتماد نداشت و با خودش ۳۰۰ کیلو ماهی، ۶۰۰۰ پرتقال، ۱۱۶ کیلو پنیر و همچنین ۳ تا از بهترین سرآشپزهای کشورش را هم برد.
_ #اوه_پشمام
🆔 @pashmamOrg
| 869 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
