لانه ویز
الذهاب إلى القناة على Telegram
توو زبان کُردی به پرندهای که آشیانهش رو گم کرده باشه میگن "لانهویز" https://telegram.me/BiChatBot?start=sc-80730-mRIqIXY من مترجم شعر ھای عربیِ کانال نیستم.
إظهار المزيد525
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
525
یک بار است زندگانی.
یک بار؛
همان یک بار که نسیم صبح را به سینه فرو میدهیم، همان یک بار که عطش خود را با قدحی آب خنک فرو مینشانیم، همان یک بار که سوار بر اسب در دشت تاخت میکنیم،
یک بار… یک بار و نه بیشتر؛
بعد از آن دیگر تمام عمر را ما دنبال همان چیزها میدویم، بعد از آن دیگر تمام مدت را به دنبال همان طعم اولینِ زندگانی هستیم.
در پی لذت اول؛
سیب را به دندان میکشیم تا طعم بار اول را در آن بیابیم، آب را سر میکشیم تا لذت رفع عطش بار اول را پیدا کنیم. در آب غوطه میزنیم تا به شوق بار اول برسیم و نسیم را میبلعیم تا نشانی از آن اولین نسیم بیابیم. زندگانی یک بار است،
در هر فصل...
تو چه میپنداری، ستار؛
تو درباره ی زندگانی چه فکر میکنی؟
#محمود_دولت_آبادی
@laaneviz
525
https://tehranpodcast.ir/%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%85?ppplayer=050b5d4491370ab21eb4e000881c5204&ppepisode=93f9368e6d034802a2551b0055b7d0c8
این اپیزود رو بشنویم و اول سعی کنیم خودمون آدمی باشیم که وارد حریم دیگران نمیشه و بعد، مرزگذاری کنیم.🤍
@laaneviz
پ.ن: اگر از اپهای پادگیر استفاده میکنید، لام تا کلام رو سرچ کنید، «اپیزود ۲۰۸»
525
این بود جواب من؟ این بود بخاطر این بود؟ بخاطر ده سال زندگی من به این دنیا اومدم؟ کلا انقدر؟ مگه من چقدر سن دارم؟ ۱۰ سال میتونستم با مامانم باشم بقیهش تو زندان زندگیم بمونم.
این زندگی من بود؟ این تهش بود؟
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
