ar
Feedback
« ساحل کافه چی »

« ساحل کافه چی »

الذهاب إلى القناة على Telegram

روزمرگی‌هایِ یک دیوانه را بخوان⁦؛ نکته: هَمان عاقل دیوانِه که میخوانَد و میرقصَد و میچرخَد. آنلاین شاپ https://t.me/sahelestore2 تبلیغات https://t.me/coffesahell2 شروعمون؛ _۲ تیر ۹۹_

إظهار المزيد
2 916
المشتركون
+124 ساعات
-117 أيام
-4830 أيام
أرشيف المشاركات
بچه ها بیاید رفتارایی که ازش زخم خوردین رو بگید درس عبرتی بشه برای بقیه:

بستگی به ظرفیت طرف داره

تو این شرایط مثلا خوبه یه شام درست کنیم ماهم ببریم بیرون باهم بخوریم؟ یا پررو میشه

واقعا سعی کنید درک کنید یکم🤍

اونم بعضی وقتا ندارم🤦🏻‍♀️

افتضاح شده قیمتا من اخرین باری که کافه رفتم رو یادم نیست میرم یه کافه نزدیک چند روز یه بار فقط یه شات قهوه میگیرم همین

شایدم من اشتباه میکنم توقعی ندارم نمیدونم ولی واقعا شرایط اقتصادی شدید سخته

آقا منظورم اصلا با این دختر خانوم نیستا و خودمم دخترم ولی برگام می‌ریزه بعضی وقتا از درک نکردن یسری ها باور کنین خیلی گرونیه من روم نمیشه از بابام پول بخوام حتی هرچی میری بگیری بالا یه تومنه و حقوق کارگر؟۱۰ تومن

با پارتنرم قرار گذاشتیم هفته ای یه بار شام رمانتیک بریم بیرون قبلا هفته ای دو سه بار میرفتیم همو میدیدیم حالا یا ابمیوه میخوردیم یا یه روزایی هیچی و با ماشین می‌چرخیدیم الان میگه هفته ای یه بار میتونم بیام ببینمت تغییر رفتارش چیه

نمی‌دانم چه خواهد شد، و راستش را بخواهی دیگر برایم اهمیتی ندارد؛ من برای تمامِ احتمالاتِ زندگی خسته‌ام.

بچه ها من نمیخوام برم بیرون چجوری به پارتنرم بگم یه واریزی در حد یه تومن واسم انجام بده از حسابش؟ چی بنویسم واسش

گاهی واقعا نیازه بهت بربخوره، نیازه ناراحت بشی و ناراحتیت رو بروز بدی، زیاد از حد سازگار بودن، آدم رو بی ارزش میکنه...

هرچقدر بیشتر تو قطار اشتباه بمونی بلیط برگشتت، گرون تر میشه.

‏وقتی به جای ریشه‌های یه نفر، عاشق گل‌هاش بشی، پاییز که برسه نمی‌دونی چیکار باید بکنی.

Repost from من؛
photo content
+1

بچه ها واقعا بیرانوند خیلی خوب عمل کرد!

رسالة فيديو00:06

رسالة فيديو00:09

خوبه؟
خوبه؟