ar
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 988
المشتركون
-124 ساعات
-117 أيام
-630 أيام
أرشيف المشاركات
Senin umrunda değil belki ama, yazdığın şeyleri başkası yazınca duraksıyorum.

Gözlerinin şarkısını kim duyar benden başka🥺🫂.."

Sana söz veriyorum galata, senin yanına senden daha güzel bir insanla geleceğim.

🥹🫀,
+1
🥹🫀,

Unutmayın nefes alıyorsak hala umut var demektir🫠🫠.

♥️.

Ben hep bana dünyada tek ben varmışım gibi baktığın günlerde kalacağımız sanırdım.

Bazı insanlardan vazgeçmelisin umursamadığın için değil umursanmadığın için.

sevmeler emek ister, sen benim emeğimsin.

Ne çok isterdim bir bilsen. (seninle hiç tanışmamış olmayı)

Birazcık gururu olan kimse bakmaz yüzüne ben hala doyamadım bakmaya.

ve unutmayın ki sizin olan biri sizden asla başkasına gitmez.

İfade edemediğim bir eksiklik hissi var içimde, sanki her şey başka türlü olabilirdi..

İnsanlar sevmeyi yan yana olmak sanıyor.

Tam unutmuşken yinee kendini hatırlattı..

Değmeyecek biri için değecek kişileri harcıyorsunuz.🫠