ar
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 985
المشتركون
-224 ساعات
-87 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
Bir kişiyle olmadı diye bin kişiye kalbini kapatan o kız.

Niyeti olmayanın, bahaneleri olur.

Gönlümüzü alamayam, vaktimizi almasın efenim😆

"Acı mühim değil de, Umut yoruyor insanı."

:diyeceğin bişey var mı ? ;gönülün dara, yolun bana düşmesin.

🥲🫶🏻

Boşver, senin yanın mahşer yeri :)

Üzmüyor beni artık terk edip gidişin :)

sticker.webp0.25 KB

Sen bana galata ol ben sana istanbul Buluşuruz bir fotoğrafta..

Bazı insanlar birbirinin şansıdır.

İlk koşan ilk kurşunu yer..hiç şaşmaz

Kalbin onu unutacak kadar âdi'yse Ellerin onu parçalayacak kadar asildir.

❤️‍🔥❤️‍🔥.

Geçici insanlar, kalıcı dersler verir.

Değersiz hissettiren silinir 😉

Artık ne olacaksa olsun, halledemedim çünkü

Söz vermiştin, şimdi yoksun 😆

Diliniz kadar yüreğiniz varsa illaki denk düşeriz.

Birbirine ihtiyacı olanlar özenle uzak duruyor birbirinden.