ar
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

الذهاب إلى القناة على Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Linuxor ?

تُعد قناة Linuxor ? (@linuxor) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 25 861 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 256 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 13 133 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 25 861 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 885، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 23، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 37.50‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 23.71‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 9 690 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 6 128 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 3.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.

25 861
المشتركون
+2324 ساعات
+1247 أيام
+88530 أيام
أرشيف المشاركات
Linuxor ?
25 867
ماکروسافت فقط 4 روز دیگر ویندوز 10 را پشتیبانی می‌کند؛ مایکروسافت به کاربران پیشنهاد داده به ویندوز 11 ارتقاء پیدا کنن‌ اما ک
ماکروسافت فقط 4 روز دیگر ویندوز 10 را پشتیبانی می‌کند؛ مایکروسافت به کاربران پیشنهاد داده به ویندوز 11 ارتقاء پیدا کنن‌ اما کاربران یا تمایلی ندارند یا سخت افزار مورد نظر را ندارند. اگر از نرم افزار های اختصاصی ویندوز استفاده نمی‌کنید لینوکس گزینه خوبی است، برای شروع کوبونتو kubuntu یکی از توزیع های شبیه به ویندوز ولی با تمام خاصیت های ابونتو است که بجای دسکتاپ GNOME از دسکتاپ KDE استفاده می‌کند که قابلیت شخصی سازی بالایی دارد و سردرگمی کمتری برای شروع به کار با لینوکس دارید. ویدیو شخصی سازی KDE @Linuxor

Linuxor ?
25 867
پاول دورف مدیرعامل تلگرام توی کانالش گفته : من دارم ۴۱ ساله می‌شوم، اما حس جشن گرفتن ندارم. نسل ما در حال از دست دادن وقت برای نجات اینترنت آزاد است که پدران ما برایمان ساخته‌اند. آنچه زمانی وعدهٔ تبادل آزاد اطلاعات بود، در حال تبدیل شدن به ابزار نهایی کنترل است. کشورهایی که زمانی آزاد بودند، در حال معرفی اقدامات دیستوپیایی هستند، مثل شناسه‌های دیجیتال (بریتانیا)، بررسی آنلاین سن (استرالیا) و اسکن انبوه پیام‌های خصوصی (اتحادیه اروپا). آلمان هر کسی را که جرات کند از مقامات در اینترنت انتقاد کند، تحت پیگرد قرار می‌دهد. بریتانیا هزاران نفر را به‌خاطر توییت‌هایشان زندانی می‌کند. فرانسه رهبران تکنولوژی که از آزادی و حریم خصوصی دفاع می‌کنند را به‌طور کیفری مورد تحقیق قرار می‌دهد. یک جهان تاریک و دیستوپیایی به‌سرعت در حال نزدیک شدن است — در حالی که ما خوابیم. نسل ما در خطر است که در تاریخ به‌عنوان آخرین نسلی ثبت شود که آزادی‌ها را داشت — و اجازه داد آن‌ها از بین بروند. به ما دروغ گفته‌اند. ما را وادار کرده‌اند باور کنیم که بزرگ‌ترین مبارزهٔ نسل ما نابود کردن همه چیزهایی است که پیشینیانمان برای ما گذاشته‌اند: سنت، حریم خصوصی، حاکمیت، بازار آزاد و آزادی بیان. با خیانت به میراث نیاکانمان، خودمان را در مسیر خودویرانگری قرار داده‌ایم — اخلاقی، فکری، اقتصادی و در نهایت زیستی. پس نه، امروز جشن نمی‌گیرم. وقت دارم تمام می‌شود. ما داریم وقت‌مان را از دست می‌دهیم. @Linuxor

Linuxor ?
25 867
خیلیا فکر می‌کنن تو شرکت برنامه نویس شدن یا مثلا دارن روی پلتفرما کار می‌کنن (مثلا فریلنسری و باگ بانتی) دیگه کارمند نیستن؛ ولی هر شغلی که نتونی از درآمدت، خرج خود شغل کنی، برای بهبود درآمد، دقیقا خود کارمندیه؛ @Linuxor

Linuxor ?
25 867
چه کامپیوتر قابل حمل خفنی درست کردن، توش هم لینوکس ریختن؛ بر اساس تراشه رزبری‌پای درست شده که توی ایران پره، و همچنین قابلیت
چه کامپیوتر قابل حمل خفنی درست کردن، توش هم لینوکس ریختن؛ بر اساس تراشه رزبری‌پای درست شده که توی ایران پره، و همچنین قابلیت نگهداری 7 ساعت شارژ داره و قراره توی اندازه های مختلف عرضه بشه قیمتش هم بالا نیست بخاطر تراشه های عام که توش استفاده کردن. از همه مهم تر اوپن سورسه یعنی خودتون هم می‌تونید بسازیدش! توضیحات بیشتر و ویدیوش هم اینجا گذاشتن : soulscircuit.com/pilet @Linuxor

Linuxor ?
25 867
یکی از خوبی های دسکتاپ لینوکس برای وب گردی و چرخیدن دایرکتوری یا فولدر tmp/ هستش، به این صورته که می‌ری توی وب میچرخی و هرچیزی خواستی دانلود می‌کنی می‌ریزی اونجا و تستش می‌کنی و بعد هر خاموش روشن شدن خودکار هرچی توش باشه پاک می‌شه و فایل الکی روی سیستمت نیست. کانفیگش هم می‌شه کرد که مثلا فایل های قدیمی تر از یک هفته فقط پاک شه. @Linuxor

Linuxor ?
25 867
این یه ابزار جالبه برای ضبط ترمینال، برای وقتی که می‌خوای یه کاری انجام بدی این ابزار می‌تونه تمام تعامل‌ها رو ضبط کنه، در نهایت این ضبط رو به یه گیف تبدیل کنه یا اینکه کاری کنه بتونی اون رو توی وب متنی نمایش بدی نمایش بدی ولی به صورت انیمیشن. یه گزینه آپلود روی سرور خودشون هم داره که کل فیلمای کاربرا می‌آد اینجا (می‌تونید فیلم های بقیه رو ببینید): www.terminalizer.com/explore نصب روی ویندوز مک و لینوکس همچنین و توضیحات بیشترش : github.com/faressoft/terminalizer @Linuxor

Linuxor ?
25 867
Repost from N/a
ما Ventu هستیم، یه استارتاپ فنلاندی. هدفمون ساده‌ست: کمک کنیم متخصص‌های ایرانی بتونن با شرکت‌های اروپایی همکاری کنن و درآمد یورویی واقعی داشته باشن پلتفرم ما اینطوری کار می‌کنه: کافیه از لینک زیر ثبت‌نام کنید و پروفایل بسازید. کارفرماها بین پروفایل‌ها می‌گردن، اگه از مهارت‌هاتون خوششون بیاد، لایک می‌کنن و مصاحبه شروع می‌شه. https://ventu.io/find-work 💰 هزینه؟ هیچ‌چیز! ثبت‌نام و استفاده کاملاً رایگانه. 🚫 تحریم‌ها چی؟ اگه همکاری نهایی بشه، تیم ما قدم‌به‌قدم کمکتون می‌کنه تا حساب بین‌المللی باز کنید و بدون دردسر حقوقتون رو بگیرید. فقط کافیه تو زمینه کاری خودتون حرفه‌ای باشید و یه سطح خوب از زبان انگلیسی داشته باشید (در حد مصاحبه کاری). ما با شعار یا وعده‌های عجیب پیش نمی‌ریم، فقط یه مسیر واقعی برای آدم‌های حرفه‌ای ساختیم که می‌خوان کار بین‌المللی تجربه کنن.

Linuxor ?
25 867
برای تازه کار هایی که می‌خوان هوش مصنوعی یادبگیرن اینجا یه لیست خوب از پروژه های ماشین لرنینگ جمع کردن، از فریمورک، ابزار و ک
برای تازه کار هایی که می‌خوان هوش مصنوعی یادبگیرن اینجا یه لیست خوب از پروژه های ماشین لرنینگ جمع کردن، از فریمورک، ابزار و کتابخونه های مختلفش بگیر تا ابزار ها برای تحلیل و ترید و ابزار های بهینه سازی ... ابزار هاش رو نگاه کردم خیلی ابزار های خوبی معرفی کرده بود و واقعا از همشون امروزه استفاده می‌شه لیست هم همیشه در حال آپدیت شدنه اگه علاقه به هوش مصنوعی دارید این لیست رو یه نگاهی بندازین و حتی اگه نمی‌فهمید با اسم ابزار ها آشنا بشید که بعدا به گوشتون خورد چیز جدیدی نباشه! github.com/lukasmasuch/best-of-ml-python @Linuxor

Linuxor ?
25 867
لیست پیام های ارسالی به کانال لینوکسور هر یه مدت یه بار میام و همچین لیستی درست میکنم حتما اگه چیز خوبی دارید بفرستیدیش. @Linuxor

Linuxor ?
25 867
دوستان اگه کار قشنگی کردین توی کامپیوتر، یا ریپازیتوری و کانال خاصی دارین برای من بفرستین که توی کانال معرفیش کنم. علت اینکه بعضی ریپو هایی که می‌فرستین رو نمی‌ذارم بخاطر ضعیف بودن محتواش نیست بخاطر اینه که گذاشتن توی کانال یه قانون داره، اونم این که یه "چیزی برای ارائه و نمایش داشته باشه" و این فکر می‌کنم مهم ترین قانون طبیعت و زندگی هم هست. @Linuxor

Linuxor ?
25 867

Linuxor ?
25 867
حالا کاری ندارم تازه کارن نمی‌دونن چیکار دارن می‌کنن ولی داداش وقتی درخواستت رو رد می‌کنن دیگه چرا دوباره PR می‌دی😂😂😂 Upda
حالا کاری ندارم تازه کارن نمی‌دونن چیکار دارن می‌کنن ولی داداش وقتی درخواستت رو رد می‌کنن دیگه چرا دوباره PR می‌دی😂😂😂 Update again Readme.md بیچاره اون افرادی که دارن روی فریم‌ورک اکسپرس کار می‌کنن @Linuxor

Linuxor ?
25 867
بخاطر اشتباه یک مدرس، ریپازیتوری فریم‌روک اکسپرس به گند کشیده شده یه نفر توی ویدیوی آموزشی یاد داده چطوری تازه کار ها برن کان
بخاطر اشتباه یک مدرس، ریپازیتوری فریم‌روک اکسپرس به گند کشیده شده یه نفر توی ویدیوی آموزشی یاد داده چطوری تازه کار ها برن کانتریبیوت کنن ولی واقعی روی ریپازیتوی اکسپرس تستش کرده و اسم خودش رو به README اکسپرس اضافه کرده و حالا اون تازه کارایی که ویدیوش رو می‌بینن فکر میکنن اونجا باید اسم خودشونو اضافه کنن، و دارن اسم خودشون رو به README اکسپرس اضافه می‌کننن و ریپازیتوری اکسپرس به گند کشیده شده و پر از PR برای اضافه کردن اسم تازه کارا شده. @Linuxor

Linuxor ?
25 867
سال 2011 یه نفر همه بیتکوین‌هاش فروخت و نوشت بیتکوین دیگه هیچوقت دوباره 20 دلارو نمی‌زنه. @Linuxor ~ ImanOracle
سال 2011 یه نفر همه بیتکوین‌هاش فروخت و نوشت بیتکوین دیگه هیچوقت دوباره 20 دلارو نمی‌زنه. @Linuxor ~ ImanOracle

Linuxor ?
25 867
هوش مصنوعی توسعه‌دهندگان بد را بهتر نمی‌کند. باعث می‌شود آنها سریع‌تر بد شوند. @Linuxor
هوش مصنوعی توسعه‌دهندگان بد را بهتر نمی‌کند. باعث می‌شود آنها سریع‌تر بد شوند. @Linuxor

Linuxor ?
25 867
می‌دونستین اگه گیتهابتون از این badge ها داشته باشه کدهاتون توی قطب شمال نگهداری می‌شه؟ @Linuxor ~ The_Pesar
می‌دونستین اگه گیتهابتون از این badge ها داشته باشه کدهاتون توی قطب شمال نگهداری می‌شه؟ @Linuxor ~ The_Pesar

Linuxor ?
25 867
Repost from N/a
🎯 المپیک فناوری | ۱۴۰۴ 🎁 توی حوزه‌‌ی الگوریتم مسابقه بده، رایگان آموزش ببین و جوایز نقدی به ارزش ۱۰۰ میلیون ببر! 🌍 این مسابقه بین‌المللیه و فرصت رقابت با افراد از کشورهای مختلف رو داری! 🚀 ثبت‌نام رایگان: 🔗 https://quera.org/r/7momg

Linuxor ?
25 867
وقتی سرورا هک شده و تلفنی بهت زنگ زدن و تو بهشون گفتی کابل های شبکه رو قطع کنید : @Linuxor
وقتی سرورا هک شده و تلفنی بهت زنگ زدن و تو بهشون گفتی کابل های شبکه رو قطع کنید : @Linuxor

Linuxor ?
25 867
یکی از هکرای خوب به اسم santosomar اومده و هرچی درباره هک اخلاقی دیده جمع کرده، از ابزار بگیر تا سایت و مقاله و کتاب، همه رو فولدر بندی که اگه به هک علاقه دارید برید اینجا یه چرخی بزنید دید خوبی بهتون می‌ده به خصوص برای استخدام و کار پیدا کردن: github.com/The-Art-of-Hacking/h4cker @Linuxor

Linuxor ?
25 867
این سایتارو دیدین اولش اسکرول می‌کنید یه انیمیشن باحال داره؟ با ScrollMagic می‌شه همچین کاری کرد توی سایت خودش هم پیادش کرده
این سایتارو دیدین اولش اسکرول می‌کنید یه انیمیشن باحال داره؟ با ScrollMagic می‌شه همچین کاری کرد توی سایت خودش هم پیادش کرده برید تستش کنید و همونجا مستنداتش هم هست: scrollmagic.io @Linuxor