ar
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

الذهاب إلى القناة على Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Linuxor ?

تُعد قناة Linuxor ? (@linuxor) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 26 154 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 151 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 12 916 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 26 154 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 1 059، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 48، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 35.88‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 27.37‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 9 386 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 7 158 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 1.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.

26 154
المشتركون
+4824 ساعات
+3507 أيام
+1 05930 أيام
أرشيف المشاركات
Linuxor ?
26 154
بچه های دیزاینر برید مبحث شیشه ای کردن رو خوب بخونید قراره تو مصاحبه سوال ازش بیاد @Linuxor

Linuxor ?
26 154
همیشه اسم phpMyAdmin برام عجیب بوده این پنل مال MySQL هست چرا اسمی از SQL توش نیست؟ اصلا چرا باید به php اشاره بشه توی اسمش؟ @Linuxor

Linuxor ?
26 154
بچه های ری اکت بیکار ننشستن و اومدن تم شیشه ای IOS 26 رو برای وب درست کردن github.com/rdev/liquid-glass-react @Linuxor
بچه های ری اکت بیکار ننشستن و اومدن تم شیشه ای IOS 26 رو برای وب درست کردن github.com/rdev/liquid-glass-react @Linuxor

Linuxor ?
26 154
لباس و دکور رو بزار کنار ایمان، ما واسه طراحی سایت می‌خوایم ازش استفاده کنیم @Linuxor
لباس و دکور رو بزار کنار ایمان، ما واسه طراحی سایت می‌خوایم ازش استفاده کنیم @Linuxor

Linuxor ?
26 154
تست هوش، فرض کنید سه تا ربات هوش مصنوعی داریم که می‌تونن پیام هاشون رو رمز نگاری شده صوتی منتقل کنن هر سه تاشون رو می‌زاریم توی یه اتاق بدون دسترسی اینترنت آیا دوتاشون می‌تونن طوری صحبت کنن سومی نفهمه؟ از قبل هم هیچکدومشون کنار هم دیگه نبوده.
Anonymous voting

Linuxor ?
26 154
🔥 پیشنهاد ویژه: سرور ساعتی با بهترین قیمت! 🔹 ساخت سریع سرور ساعتی در دیتاسنترهای معتبر: 🔹 آسیاتک | رسپینا | زیرساخت 🔽 کم‌ترین قیمت سرور ساعتی + پشتیبانی 24/7
🎁 هدیه ویژه برای کاربران جدید: ۱۰۰.۰۰۰ تومان اعتبار رایگان با کد هدیه زیر:
🛍 کد هدیه: kargadan100 ‌ ‌🕐 مهلت استفاده از کد هدیه: تا سه‌شنبه، ۲۷ خرداد ✅ ویژگی‌های سرویس ما: - راه‌اندازی آنی - ترافیک نامحدود - دسترسی بالا (Uptime 99.99%) 💬 اطلاعات بیشتر و سفارش: 🌐 https://kargadan.ir فرصت رو از دست ندید! 🖥 @kargadan_ir

Linuxor ?
26 154
یه متغیر بالای برنامه ساخته بود یجا توش رشته ریخته بود یه جا آرایه یه جا اینتش کرده بود @Linuxor
یه متغیر بالای برنامه ساخته بود یجا توش رشته ریخته بود یه جا آرایه یه جا اینتش کرده بود @Linuxor

Linuxor ?
26 154
برای یادگیری و حتی کسب درآمد هک اصلا نیازی به برنامه نویس بودن حرفه ای نیست ولی مشکل بلک باکس بودن تارگت رو باید بلخره یجوری برای خودتون حلش کنید مثلا می‌تونین با تست جلو برین و بر اساس تست و استدلال به یه نتیجه ای برسید یا از باگ های رایج استفاده کنید که اکثر هکرا همین کارارو می‌کنن و جالب اینجاست مثلا ازشون بپرسین این ورودی تو چطوری باعث شده مثلا فلان چکر فانکشن رو دور بزنه شاید ندونن چرا و چطوری ، ولی خیلی خوب می‌تونن هک کنن و کارشون هکه... اما یه راه دیگه حل مشکل بلک باکس بودن تارگت اینه که واقعا اون پشت رو با چشم بصیرت ببینید این چشم بصیرت هم تجربه برنامه نویسی و تجربه داشتن پروژه واقعیه که توی هک ناخودآگاه براتون شدت بلک باکس بودن رو کم می‌کنه @Linuxor

Linuxor ?
26 154
یه هینتی به هکرا و کسایی که باگ بانتی میزنن بدم ما برنامه نویسا کد های SQL همیشه حواسمون به SQLi هست ولی وقتی یه آرایه توی برنامه داریم و می‌خوایم با اپراتور IN ‌توی SQL ازش استفاده کنیم اکثر مواقع چون ابزار خاصی برای پارامترایز کردن آرایه نیست در رو باز می‌زاریم که SQLi بخوریم بیاین اتک بزنین نوش جونتون (البته باید برید فکر کنید کجاها پتانسیل IN هست که دانش و تجربه برنامه نویسی خیلی کمکتون می‌کنه) @Linuxor

Linuxor ?
26 154
آپدیت IOS 26 حسابی مردم رو شاکی کرده یه نفر گوشیش این شکلی شده و غیر قابل استفاده. اپل غول فناوری و حتی توی UI هم همیشه فوق‌ا
آپدیت IOS 26 حسابی مردم رو شاکی کرده یه نفر گوشیش این شکلی شده و غیر قابل استفاده. اپل غول فناوری و حتی توی UI هم همیشه فوق‌العاده قوی بوده؛ قطعا این خرابکاری رو با تجربه قویی که از مارکت داره راحت می‌تونه جمع کنه، اما چطوریش معلوم نیست و خیلی منتظر حرکت بعدی اپل ام ببینم چه سیاستی داره، عقب نشینی یا فرهنگ جدید؟ @Linuxor

Linuxor ?
26 154
آیفون توی ورژن جدید IOS 26 برای عمیق شدن و زنده تر شدن به بکگراند توجه بیشتری کرده و شیشه ای ترش کرده... این توجه بیشتر به بک
آیفون توی ورژن جدید IOS 26 برای عمیق شدن و زنده تر شدن به بکگراند توجه بیشتری کرده و شیشه ای ترش کرده... این توجه بیشتر به بکگراند باعث سردرگمی کاربر می‌‌شه و حتی نوشته ها خوانایی کمتر پیدا می‌کنن :) توی دیزاین های خودتون به این توجه کنید که برعکس هرچیزیی رابط کاربری یه حد مشخصی داره و از یه حدی بیشتر بخوای بهش توجه کنی به سمت بد تر شدن می‌ره هیچ وقت نباید سادگی رو فدای زیبایی کنید ... @Linuxor

Linuxor ?
26 154
یه توییت دیدم یه نفر یه روش Bypass برای وب فایروال های کلادفلر و akamai پیدا کرده این دو فایروال یا WAF ها از پیشرفته ترین فا
یه توییت دیدم یه نفر یه روش Bypass برای وب فایروال های کلادفلر و akamai پیدا کرده این دو فایروال یا WAF ها از پیشرفته ترین فایروال هایی هستن که داریم و کارشون جلو گیری از حملاتی مثل SQLi یا XSS و یا حملات وب هستش ببینید چطوری بایپس می‌شن درواقع اتکر از onscrollsnapchange استفاده کرده که یه رویداد نادر توی مرورگرهاست که بعضی مرورگرها ممکنه اجراش کنن بعضیاشون ممکنه نادیدش بگیرن و ممکنه توسط WAF نادیده گرفته بشه و با بازی کردن با پیلود تونسته فایروال رو دور بزنه ! @Linuxor

Linuxor ?
26 154
حس می‌کنم لایسنس فیلترینگ چینشون تموم شده فیلترینگ داره شل می‌شه، هیییی چینی چشم بادومی لایسنس مایسنس به ایران نفروشید سیستم فیلترینگ قبلی ایران در حد خاله سکینه بود که با دمپایی جلوی در وای‌میستاد ما دی‌پی آی می‌پی آی نداشتیم اینا همش زیر سر شماست @Linuxor

Linuxor ?
26 154
دارم خنده جر می‌خورمممم یه عده برداشتن به کلی مدل زبانی گفتن از 1 تا 25 یه عدد رندوم بگو همشون گفتن 17 اصلا کاری با این ندارم که اینا LLM هستن و بر اساس دیتای ترینشون جواب می‌دن ... ولی گراک خیلی جالبه ازش بپرسین می‌گه 42 @Linuxor

Linuxor ?
26 154
یکی اینو پست کرده نوشته The dawn of new aesthetics. یعنی طلوع زیبایی‌شناسی‌های جدید؛ سورس کدش : www.getsrc.pro/source/glass-b
یکی اینو پست کرده نوشته The dawn of new aesthetics. یعنی طلوع زیبایی‌شناسی‌های جدید؛ سورس کدش : www.getsrc.pro/source/glass-button @Linuxor

Linuxor ?
26 154
یه پروژه جالب پیدا کردم: باهاش میشه یه عکس رو تبدیل به فایلی بکنی که وقتی روی CD رایتش می‌کنی، عکس روی سطح دیسک به‌صورت فیزیک
یه پروژه جالب پیدا کردم: باهاش میشه یه عکس رو تبدیل به فایلی بکنی که وقتی روی CD رایتش می‌کنی، عکس روی سطح دیسک به‌صورت فیزیکی دیده میشه! عکس مثل یه طرحِ نوری روی CD ظاهر میشه. یه Image میسازه که باید روی CD رایتش کرد. github.com/arduinocelentano/cdimagep @Linuxor ~ M_khani65

Linuxor ?
26 154
خوش حال باش لینوکس روی سیستم همه مفتی کار نمی‌کنه هفته ای یه بار بهشون یه Task سنگین می‌ده @Linuxor

Linuxor ?
26 154
چند نفر اومدن پی وی می‌گن سزو ما ارشدو خراب کردیم یه نظرت چیکار کنیم؟ منم هم‌سن‌و‌سال شمام با خود شما ارشد دادم..‌. زیاد نگران نباشید سازمان سنجش اوسگولی بیش نیست برداشته یه سوال طرح کرده سه تا گزینه درست داشته، حالا یه عده بدبخت فکر کردن سوال معکوسه گزینه غلطه رو زدن نمره منفی گرفتن ! بقیه که غلط زدن نمره مثبت‌. از این کنکور جدا هیچ نتیجه ای نمی‌شه گرفت که کی تلاش کرده کی نکرده حتی اگه هممون هم جمع میکردن کنکور گیاه شناسی می‌دادیم چون کنکور بر اساس Rank هست بلخره یه عده درصد بالا می‌زدن و رتبه برتر می‌شدن پس خودتون رو سرزنش نکنید الکی. @Linuxor

Linuxor ?
26 154
من ریدم تو این فریلنسری و مفت‌لنسری با این درآمدش معلوم نیست اول ماه واسه کی کار کردی وسط ماه واسه کی بودی وقتی هم پول می‌آد به حسابت معلوم نیست کی زده به تومنه یا به ریال @Linuxor

Linuxor ?
26 154
اتحادیه اروپا DNS خودش رو راه انداخته و الان می‌تونید از این دی‌ان‌اس به صورت رایگان استفاده کنید. joindns4.eu/for-public @Linuxor ~ AminSabeti