ar
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

الذهاب إلى القناة على Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Linuxor ?

تُعد قناة Linuxor ? (@linuxor) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 26 013 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 243 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 13 128 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 26 013 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 880، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 24، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 37.58‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 23.62‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 9 726 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 6 115 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 1.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.

26 013
المشتركون
+2424 ساعات
+1307 أيام
+88030 أيام
أرشيف المشاركات
Linuxor ?
26 024
نماینده دانشگاه شریف در پروژه سکوی ملی هوش مصنوعی: یکی از مزایای این سکو، پایداری در زمان قطعی اینترنت بین‌الملل است. @Linuxor ~ ITIRAN

Linuxor ?
26 024
کاش فقط آیپی خودشو لو می‌داد، آیپی هممونو لو داده ! @Linuxor
کاش فقط آیپی خودشو لو می‌داد، آیپی هممونو لو داده ! @Linuxor

Linuxor ?
26 024
لول اعتمادم اونقدری اومده پایین که داخل catch یه try/catch دیگه می‌نویسم. @Linuxor

Linuxor ?
26 024
می‌دونستین با PyScript می‌شه توی مرورگر بجای جاوااسکریپت با پایتون کد زد؟ شاید سوالتون این باشه چه کاریه همون جاوااسکریپت می
می‌دونستین با PyScript می‌شه توی مرورگر بجای جاوااسکریپت با پایتون کد زد؟ شاید سوالتون این باشه چه کاریه همون جاوااسکریپت می زنیم دیگه! ولی کاربرد اصلی PyScript اینه که اجازه می‌ده پایتون (با تمام اکوسیستمش مثل NumPy, Pandas, Matplotlib) مستقیم توی مرورگر اجرا بشه مکانیزمش هم اینه با وب اسمبلی این کارو می‌کنه. docs.pyscript.net/2025.8.1/beginning-pyscript @Linuxor

Linuxor ?
26 024
اینجا پر از عکسای انیمه ایه که با کتابای برنامه نویسی معروف عکس گرفتن، برای ما بیشتر جنبه معرفی کتاب داره. پشت هرکدومشون یه د
اینجا پر از عکسای انیمه ایه که با کتابای برنامه نویسی معروف عکس گرفتن، برای ما بیشتر جنبه معرفی کتاب داره. پشت هرکدومشون یه داستانی هست. cat-milk.github.io/Anime-Girls-Holding-Programming-Books @Linuxor

Linuxor ?
26 024
Repost from N/a
🌐 ربات NetSentinel24 اینجاست تا خیالت راحت باشه! 😎 از سرورها و سایت‌هاتون 24/7 مراقبت می‌کنیم ⏰ اگه قطعی پیش بیاد فوراً بهت
🌐 ربات NetSentinel24 اینجاست تا خیالت راحت باشه! 😎 از سرورها و سایت‌هاتون 24/7 مراقبت می‌کنیم ⏰ اگه قطعی پیش بیاد فوراً بهت خبر میدیم 🚨 📡 قابلیت‌ها: • مانیتورینگ با ICMP | HTTP | TCP | SSL • هشدار فوری ⚡️ • پشتیبانی از چندین سایت و سرور 📊 • گزارش لحظه‌ای 📈 🤖 شروع کن با ربات: @NetSentinel24Bot 📌 کانال: @NetSentinel24 🤝 پشتیبانی: @NetSentinel24Support 🔥 حرفه‌ای‌ها همیشه یه نگهبان دارن!

Linuxor ?
26 024
برای کسی که می‌خواد کلی ویدئوی تکراری (مثلاً اینتروی کانال یا تبلیغ محصول با دیتای مختلف) بسازه، هر بار باز کردن Premiere یه شکنجه‌ست. Remotion دقیقا این مشکل رو حل می‌کنه: می‌تونی یه بار قالب ویدئو رو با React بنویسی و بعد هر بار با داده‌ی جدید خروجی بگیری. remotion.dev @Linuxor

Linuxor ?
26 024
این لایبری بهتون امکان درگ و دراپ آبجکت ها توی وب می‌ده :) github.com/Shopify/draggable @Linuxor
این لایبری بهتون امکان درگ و دراپ آبجکت ها توی وب می‌ده :) github.com/Shopify/draggable @Linuxor

Linuxor ?
26 024
اگه با انمیشن ها توی وب زیاد ور می‌ری و آخرش هم چیز خوبی در نمی‌آد Gasp رو تست کنید، خود سایتش هم باز کنید توش یه سری انمیشن
اگه با انمیشن ها توی وب زیاد ور می‌ری و آخرش هم چیز خوبی در نمی‌آد Gasp رو تست کنید، خود سایتش هم باز کنید توش یه سری انمیشن باحال با خودش ساختن gsap.com @Linuxor

Linuxor ?
26 024
Repost from N/a
دوره جامع پایتون: مقدماتی تا پیشرفته 🗓شروع دوره: 15 شهریور 🎁 تخفیف ویژه برای دانشجویان، فرصتی بی‌نظیر برای شما! 🔥 آموزشی که شما را به برنامه‌نویس حرفه‌ای تبدیل می‌کند و در بازار کار به شما رقابت‌پذیری بیشتری می‌دهد. همچنین برای اپلای‌های شغلی و تحصیلی شما را برتر می‌کند و به راه‌اندازی استارت‌آپ‌های شگفت‌انگیز کمک می‌کند. ⏰ 160 ساعت آموزش مجازی، با بیش از 25 پروژه و مینی‌پروژه برای تسلط کامل! 🌟 سرفصل‌های دوره شامل: 💻 تسلط بر کدنویسی پایتون 💻 علوم داده با پایتون 💻 محاسبات علمی با پایتون 💻 یادگیری ماشین با پایتون 💻 طراحی بازی و اپلیکیشن با پایتون 💻 ساخت بلاک‌چین و ارز دیجیتال با پایتون 💻 هک و امنیت با پایتون 💻 طراحی سایت با پایتون 🎁 همراه با هدایای ویژه، از جمله پکیج کسب درآمد از پایتون! همین حالا شروع کنید و بهترین نسخه خود را با ما کشف کنید! 💥🚀🔥 🌟 به دوستان خود نیز اطلاع دهید تا این فرصت را از دست ندهند! 🌟 👨‍🏫برگزارکننده: شرکت آتی پژوهش امیرکبیر @kargah2018 👩‍🎓جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر @apa_admin12

Linuxor ?
26 024
شبه کد دیگه چیه؟ ما فقط بلدیم کدی بنویسیم که واقعا کار کنه @Linuxor

Linuxor ?
26 024
گوگل یه مدل هوش مصنوعی جدید به نام Embedding Gemma منتشر کرده که کاملاً از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنه! دیگه نیازی به کلنجار رفتن با مدل‌های انگلیسی نیست. این مدل‌ها کاربردهای زیادی دارن، از جمله جستجوی معنایی. برای مثال می‌تونید سیستمی بسازید که وقتی کسی سرچ کرد: «بهترین گوشی برای عکاسی»، نتایج مرتبط مثل «موبایل‌های مناسب برای دوربین قوی» یا «اسمارت‌فون‌های با کیفیت عکس بالا» هم نمایش داده بشن، حتی اگه دقیقاً همون کلمات رو توی متن نیاورده باشید. کاربرد دیگه‌ش توی سیستم‌های توصیه‌گره. مثلاً یه فروشگاه آنلاین می‌تونه بر اساس متن توضیحات محصولات و علاقه‌مندی‌های کاربر، پیشنهادهای دقیق‌تر بده. همچنین توی چت‌بات‌ها و پشتیبانی هوشمند هم خیلی به کار میاد، چون می‌تونه معنی سوال کاربر رو بفهمه، نه فقط کلماتشو‌. @Linuxor ~ iSegar0

Linuxor ?
26 024
اپل قبل تر رفته بود سراغ OpenAi حالا برای عقب موندگی Siri دست به دامن Gemini شده. هفته های آینده قراره گوگل تست هایی روی Siri انجام بده؛ مثل اینکه اپل خلاء خودش توی هوش مصنوعی رو هنوز نتونسته اصولی جبران کنه و در حال مذاکره با بزرگای هوش مصنوعیه. @Linuxor

Linuxor ?
26 024
دیجی کالا برای فروش گوشی دست دوم یه سرویسی بالا آورده بود حالا مدیر عاملش پایان فعالیتش رو اعلام کرده، به گفته مدیر عاملش به سه دلیل این کارو کرده: مقیاس‌پذیری محدود، حاشیه سود پایین و عملیات گسترده و پیچیده. این یه درس جالبی داره اونم اینه که هرچقدر هم بزرگ باشی ممکنه توی یه موقعیت دیگه تجربه ها و قدرتت به کار نیاد و شکست بخوری! @Linuxor

Linuxor ?
26 024

Linuxor ?
26 024
طراحی سایدبار زیبا @Linuxor
طراحی سایدبار زیبا @Linuxor

Linuxor ?
26 024
مسائل الگوریتمیتون رو بندازید آخر شب انجامش بدید؛ باعث می‌شه راحت تر پشت سیستم خوابتون ببره. @Linuxor

Linuxor ?
26 024
ویندوز : همه از غریبه خوردن ولی من از خودی! @Linuxor
ویندوز : همه از غریبه خوردن ولی من از خودی! @Linuxor

Linuxor ?
26 024
فرانت‌اند هم چیز جالبیه ها؛ فکر کن بک‌اندی ها کلی بد بختی می‌کشن یه چیزی تحویلت بدن بعد تو تو فکر اینی که وقتی یوزر روی دکمه کلیک کرد چطوری آیتم هارو نشونش بدی از بالا به پایین یا از پایین به بالا. @Linuxor

Linuxor ?
26 024
قبلا درباره ماشین لرنینگ پست گداشته بودم اینم یه لیستی از نوت بوک های جوپیتر پایتون برای دیپ لرنینگ، کافیه جوپیتر پایتون رو نصب کنید و کد هارو توی هر درس بخش به بخش روی سیستم خودتون اجرا کنید و نتیجه خروجی رو ببینید اینطوری بهتر از تئوری یاد می‌گیرید: برای شروع برید توی دایرکتوری ویرایش دوم second_edition ، اگر هم سیستمون ضعیفه روی Colab اجرا کنید راهنماش داخل توضیحاتش هست : github.com/fchollet/deep-learning-with-python-notebooks @Linuxor