iman
الذهاب إلى القناة على Telegram
ناشناس: https://t.me/BiChatBot?start=sc-f25147abba ایدی: @igentry
إظهار المزيد1 446
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-77 أيام
-4130 أيام
أرشيف المشاركات
1 446
دنیا چیز بدی است چون اگه همه را هم بدست بیاوری چیزی بدست نیاورده ای،
اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل انرا هم از دست بدهی چیزی از دست نداده ای.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
