| نیمه گمشده |
الذهاب إلى القناة على Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
إظهار المزيد192
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from | نیمه گمشده |
افسردگی فقط تو تختخواب افتادن و گریه کردن نیست
آدم میتونه درحالیکه داره برای ده سال آینده زندگیش برنامه ریزی میکنه و سفر و مهمونی و تولد میره و به خودش و زندگیش میرسه در تمام این لحظات آرزوی مرگ کنه...!
@missinghalff
بیا که زندگیمو این دوری سوزوند
چه خاطراتی از تو پیشه من جا موند
قصهی غمگینمو جز تو کسی نخوند
بی هم میمیریم شبیه زنجیریم
یه لحظه دور از هم آروم نمیگیریم💔
از یه سنی به بعد دیگه وقت نمیکنید
گریه کنید، دقیقا وسط کار، سرکلاس،
همون موقع که داری تختت و مرتب
میکنی همونجایی که وسط یه جلسهی
مهمی و داری کارو توضیح میدی یا
داری لباس میپوشی بری جایی یه
تیکه از وجودت یواشکی درونت گریه
میکنه و تموم میشه چون ادامه
دادن تنها کاریه که میتونی بکنی!
هر کجا که هستی
یک قدم از اون كسى که باید بهش توضیح بدی چطور باهات رفتار کنه فاصله بگیر،زود.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
