ar
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

الذهاب إلى القناة على Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

إظهار المزيد
192
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
پنجره‌ای که اذیتت میکنه رو ببند مهم نیست چقدر منظرش قشنگه.

به رفتن عادت کن تموم میشه همه بودنا....

😅💔

‏قدر اون یکبار که بدجوری قلبت شکست رو بدون، اگه الان از پس هر‌مشکلی برمیای صدقه اون اتفاقه.

#ارسالی_شما @missinghalff

معمولا فرصت می‌دم آدما تا حد امکان منو ناامید کنن تا لحظه‌ی حذف کردنشون هیچ شکی به دلم نمونه...😊

✌️😍 @missinghalff

‏یادمه یه شب مُردم💔 صبحش بلند شدم دوش گرفتم، لباسامو پوشیدم، رفتم توی شهر و به کارام رسیدم…😊

به به به 🥰🥰🥰🥰🥰

Paridam - Saaren (320).mp37.90 MB

جنگی تمام نشدنی‌ است بین «من غمگین» و «منی که تلاش می‌کند غمگین نباشد»🥀

Join plz 🙏💙

Repost from هیپوفیز
اتفاقا باید خانواده‌دار باشه،باید عرضه داشته باشه باید شعور داشته باشه،باید خاکی و اصیل باشه باید چشم و دل سیر باشه باید هدفمند و کاری و باشه،باید هول نباشه و متعهد باشه باید هم ظاهر هم باطن درست داشته باشه نگید دوسش دارم کافیه،کافی نیست هیچوقت کافی نبوده.

هنر اینه وقتی اوضاع ناجوره، تو جور بمونی!

مووووووود 🫠🥹

بِساز باشین، نه بِفروش 😊

#ارسالی_شما @missinghalff

وقتی خودمو به‌قدر کافی دوست داشتم؛ شروع کردم به ' ترک کردنِ' چیزایی که سالم نبودن. یعنی آدما، مشاغل، عادت‌ها واعتقاداتی که منو اذیت میکرد و اونهارو کنار گذاشتم! قبلا فکر می‌کردم این‌ کار یعنی وفادار نبودن، ولی در واقع این به معنی وفاداری به خودمه.

گاهی اوقات فقط خودت میتونی بفهمی که چقدر اون آدم مهربون سابق نیستی!💔

مووووود 🫠🫠🫠