| نیمه گمشده |
الذهاب إلى القناة على Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
إظهار المزيد191
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from | نیمه گمشده |
اول اهنگه "بگو یادته" ونتونز.
از صدای نهنگ ۵۲ هرتز استفاده شده
این نهنگ تنهاترین نهنگ دنیاست، نهنگها با صداشون جفت یابی میکنن، صدای همه نهنگها ۱۸ تا ۲۰ هزار هرتز ولی صدای این نهنگ ۵۲ هرتز!
برای همین هیچ جفتی نداره و هیچ نهنگی صداشو نمیشنوه (":
@missinghalff
Repost from | نیمه گمشده |
اول اهنگه "بگو یادته" ونتونز.
از صدای نهنگ ۵۲ هرتز استفاده شده
این نهنگ تنهاترین نهنگ دنیاست، نهنگها با صداشون جفت یابی میکنن، صدای همه نهنگها ۱۸ تا ۲۰ هزار هرتز ولی صدای این نهنگ ۵۲ هرتز!
برای همین هیچ جفتی نداره و هیچ نهنگی صداشو نمیشنوه (":
@missinghalff
مکالمه دلچسب اینطوریه که:
من ویس بدم که آسونتر باشه برام
ولی اون تایپ کنه که باز من آسونتر باشه برام😌😂
@missinghalff
هیچ نیمهی گمشدهای وجود ندارد!
تنها چیزی که وجود دارد
تکههایی از زمان است که در آنها،
ما با کسی حال خوشی داریم؛
حالا ممکن است سه دقیقه باشد،
دو روز، پنج سال یا همهی عمر...!!!
Repost from | نیمه گمشده |
خیلی طول کشید تا توانستم از تنهایی ام لذت ببرم، کار خاصی هم نمیکنم، مثلا چای میخورم یا فیلم میبینم یا به گلدان هایم آب میدهم، قبلا برای لذت بردن از همه ی این ها باید کسی کنارم میبود، کسی مرا میدید.
- چگونه این اتفاق افتاد؟!
+ پس از زخم های پی در پی
#mood
@missinghalff
Repost from | نیمه گمشده |
ترس همه چیزو خراب میکنه...
ترس از آخرش
ترس از رنج و دردش
ترس از وابستگی
ترس از منتظر موندن
ترسیدی و خراب کردی همه چیزو!
#پاندا_کونگفوکار
@missinghalff
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
