| نیمه گمشده |
الذهاب إلى القناة على Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
إظهار المزيد192
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
معلومه که دلت تنگ میشه !
من مهربون ترین و دلسوزترین آدمی بودم که میتونستی تو زندگیت داشته باشی و از دستش دادی ، بزن تو سر خودت دلتنگی که چیزی نیست :)))
اون بخش از من که داره از آدما
فاصله میگیره و حوصلهی هیچکس
و نداره، دیگه داره خیلی بزرگ میشه.
یه جا دیدم نوشته بود :
«یه نفر رو بشناس، بعد عاشقش شو، چون وقتی عاشقش میشی؛
نمیتونی بشناسیش.»
و اگر هم بتونی دیگه زورت به خودت نمیرسه که درست فکر کنی و درست تصمیم بگیری.
به نظرم این تکست حقیقت محض بود...👌
تو این سنی که هستم
فقط به ثبات، احترام، وفاداری علاقهمندم
باقیش به چشمم نمیاد، زیاد دیدم...😅
تو این سنی که هستم
فقط به ثبات، احترام، وفاداری علاقهمندم
باقیش به چشمم نمیاد، زیاد دیدم...😅
چرا نشستی؟
پاشو برو همه رو راضی نگه دار و انتظارات
بیجا ایجاد کن و برین تو زندگیت...😅
گفت باورت میشه؟
همهی تلاش های این مدتم فقط برای
برداشتن آوار بوده، من هیچی نساختم.
گفتم: بعضی وقتا دووم آوردن و بلند
شدن خیلی قدرت بیشتری نسبت
به ساختن میخواد.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
