ar
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

الذهاب إلى القناة على Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

إظهار المزيد
192
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
معلومه که دلت تنگ میشه ! من مهربون ترین و دلسوزترین آدمی بودم که میتونستی تو زندگیت داشته باشی و از دستش دادی ، بزن تو سر خودت دلتنگی که چیزی نیست :)))

از اون ریمیکس خوباااا 🫠🥹🥰 #remix @missinghalff

اون بخش از من که داره از آدما فاصله میگیره و حوصله‌ی هیچکس و نداره، دیگه داره خیلی بزرگ می‌شه.

#ارسالی_شما @missinghalff

/:💔

هیچ واکنشی نشون نده، فقط فاصله بگیر...😊

هیچ واکنشی نشون نده، فقط فاصله بگیر

یه جا دیدم نوشته بود : «یه نفر رو بشناس، بعد عاشقش شو، چون‌ وقتی‌ عاشقش‌ میشی؛‌ نمیتونی‌ بشناسیش.» و اگر هم بتونی دیگه زورت به خودت نمیرسه که درست فکر کنی و درست تصمیم بگیری. به نظرم این تکست حقیقت محض بود...👌

#ارسالی_شما @missinghalff

از اون ریمیکس خوباااا 🫠🥹🥰 #remix @missinghalff

از دور آدمای خوبی هستید، دور بمونید!

تو این سنی که هستم فقط به ثبات، احترام، وفاداری علاقه‌مندم باقیش به چشمم نمیاد، زیاد دیدم...😅

تو این سنی که هستم فقط به ثبات، احترام، وفاداری علاقه‌مندم باقیش به چشمم نمیاد، زیاد دیدم...😅

#ارسالی_شما @missinghalff

پنجره‌ای که اذیتت می‌کنه رو ببند؛ مهم نیست چقد منظره‌اش قشنگه…

من همونیم که تنها واکنشم وقتای ناراحتی، کم حرف شدنه.

‏چرا نشستی؟ پاشو برو همه رو راضی نگه دار و انتظارات بی‌جا ایجاد کن و برین تو زندگیت...😅

#ارسالی_شما @missinghalff

گفت باورت میشه؟ همه‌ی تلاش های این مدتم فقط برای برداشتن آوار بوده، من هیچی نساختم. گفتم: بعضی وقتا دووم آوردن و بلند شدن خیلی قدرت بیشتری نسبت به ساختن میخواد.

از اون ریمیکس خوباااا 🫠🥹🥰 #remix @missinghalff