ar
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

الذهاب إلى القناة على Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Caption | کپشن

تُعد قناة Caption | کپشن (@caption) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 240 067 مشتركاً، محتلاً المرتبة 64 في فئة الدافع و الاقتباس والمرتبة 906 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 240 067 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -3 197، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -142، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 13.32‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.41‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 31 999 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 10 598 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 382.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدافع و الاقتباس.

240 067
المشتركون
-14224 ساعات
-7347 أيام
-3 19730 أيام
أرشيف المشاركات
یادمه وقتی اتک آن تایتان رو میدیدم، هرموقع که میخواستن دست از تلاش برندارن و نا امید نشن میگفتن: اگه الان کاری نکنیم و نا امید بشیم، همه افرادی که مردن مرگشون بی نتیجه میشه erfanshayann @Caption

اونجایی که چاووشی آهنگشو با « تو هم از روی من رد شو..» شروع میکنه، اون «هم» بیشتر از هرچیزی سینه آدمو میسوزونه. داره میگه همه رد شدنا ولی انتظارم از تو این نبود! ولی حالا ک میخوای بری بیا توهم یه لگدی ب این تن خسته بزن و برو:( Melani @Caption

انقدر زندگی تا اینجای کار برامون سخت و زشت گذشته که من یادم رفته بود کانسپت زیبا و بامزه ای مثل داستان خوندن برای یه بچه کوچو
انقدر زندگی تا اینجای کار برامون سخت و زشت گذشته که من یادم رفته بود کانسپت زیبا و بامزه ای مثل داستان خوندن برای یه بچه کوچولو وجود داره. @Caption پی‌شی

بعضی آدما از روی قصد و با نیت به شما آسیب نمیزنن ولی مهمه ک بپذیرید اونقدر مهم نبودین که برای شما لحظه ای درنگ کنن، تامل کنند که تاثیر این واقعه بر روی شما چه خواهد بود. hesamita @Caption

امروز یه بار دیگه بهم ثابت شد ادم هایی که توی روزای سختشون یه مرد حامی پشتشونه؛ چقدر خوشبختن و راحت تر میتونن مشکلشون رد کنن حالا برادر باشه یا پارتنر واقعا خوش به حالشون… Shaghayegh @Caption

مثلا در جهان موازی من و شوهرم و بچه هامون ftmeee @Caption
+3
مثلا در جهان موازی من و شوهرم و بچه هامون ftmeee @Caption

‏تو هیچوقت نگران این نیستی که خانوادت یه بچه دیگه جات بیارن رابطه سالمم دقیقا همین شکلیه @Caption ریحانه

‏تراپیستم امشب می‌گفت حتی عاشقانه‌ترین حرف‌ها بین یک زوج می‌تونه فقط یک نمایش مهارت آمیز باشه.حتی از آدمایی که بازیگری بلد نیستند‌.مثلا کسی که منتظر یک فرصته که رابطه‌ی عمیق رو به هم بزنه ‌میتونه تا قبلش عاشقانه‌ترین کلمات رو بگه. گویا عاشقانه‌ها میتونن مفت هم نیارزند. Givi @Caption

بنده و همسرم که عاشق قدم زدن در جنگل در هوای بارانی هستیم: atlas abi @Caption
بنده و همسرم که عاشق قدم زدن در جنگل در هوای بارانی هستیم: atlas abi @Caption

‏بچه ها به من اعتماد کنید هیچ خوابی رو شما بی دلیل نمیبینید حتما حتما حتما یه نشونس و میخواد یه چیزی رو بهتون بفهمونه P @Caption

‏تراپیستم بهم یه چیزی گفت که خیلی توی زندگیم کمکم کرد : "رنج و ناراحتی نباید مانع انجام دادن کارهات بشه، و بعضی روزها با وجود خنجری که در قلبت فرورفته و بار سنگینی که روی شونه‌هات حمل می‌کنی، باید کارهات رو با دقت و جدیت انجام بدی، چون سرعت زندگی از سرعت ترمیم شدن رنج‌های تو بیشتر Nassim @Caption

شبت به‌خیر ❤️ @Caption

تصوری که از ۲۵ سالگیم داشتم: sheisnegin @Caption
تصوری که از ۲۵ سالگیم داشتم: sheisnegin @Caption

Some people come back in your life just to check if you're still stupid or not. Don't give them that chance to fool you! بعضیا هم باز به سمت زندگیت برمی‌گردن برای اینکه مطمئن بشن هنوزم خر می‌شی یا نه. بهشون این فرصت رو نده که تو رو خر فرض کنن! @Caption

‏یکی از دلایلی که من هیچوقت از مسائل و مشکلات اصلیم با هیچکسی حرف نمیزنم حتی خانواده و صمیمی ترین رفیقم و فقط مسائل جزئی رو به اطرافیانم میگم اینه که همه آدما برام یه بعد ترسناک دارن که میتونن تو دعوا یا بحث اون مسئله رو به روی آدم بیارن و سرکوفت بزنن چیزی که من ازش متنفرم Faeze @Caption

یه همچین سفر و زندگی نرمال چی بود که فقط حسرتش به ما رسید؟ Zahra @Caption
+3
یه همچین سفر و زندگی نرمال چی بود که فقط حسرتش به ما رسید؟ Zahra @Caption

‏بعضی آدما از روی قصد و با نیت به شما آسیب نمیزنن ولی مهمه ک بپذیرید اونقدر مهم نبودین که برای شما لحظه ای درنگ کنن، تامل کنند که تاثیر این واقعه بر روی شما چه خواهد بود. Melani @Caption