THUNDERS01
الذهاب إلى القناة على Telegram
فقط در یوتیوب ویدیو های کامل و با کیفیتمون هست!! یوتیوب: https://bit.ly/3aDKyI7 پشتیبانی: @Thunder01Bot بقیه شبکه مجازی: https://zil.ink/thunders01
إظهار المزيد5 750
المشتركون
-424 ساعات
-387 أيام
-16630 أيام
أرشيف المشاركات
5 750
ادعا نمیکنم ولی خداراشکر از وقتی اکانتوشاپ باز شدع
خیلی خبرای تبر خوردن کمتر شدن
یا حداقل اگه هست از دقت نکردن خودشون بوده که رفتن با واسطه اصغرحسن داخل اینستا
واسطه اکانتوشاپ هم زیرنظر تیمای معتبر مثل تندرزع
هم خودع سایت نماد الکترونیک پلیس فتا داره.
به زودی هم بخش جمش میاد تا از اخبارای جم منفی هم خلاص شیم.
@accountoshop_ir
برای واسطه ☝️
5 750
همه دارن این روزا جم منفی میخورن
یکی یه شاپ زده ۳/۴/۵ ماه پیش الان یهو خبر میاد که جمش منفی شده
لطفا بخاطر هزار تومن ارزون تر
۵ میلیون پول منفی شدن جم ندین
از جای معتبر خرید کنید نه جعفرعلی در روبیکا چونکه جمشو هزارتومن ارزون تر میده .
5 750
یک ادیتور که مسلط به فتوشاپ برای تیم نیازمندیم.
فقط با برنامه ادوبی فتوشاپ !
نمونه کار هاتون رو بفرستین به ایدی پایین:
@thunder01bot
5 750
برای تست گیلد رعد باید پیسی پلیر باشین
ولی امروز فقط موبایلم عضو میگیریم ولی باید خیلی قوی باشید
برای تست دیسکورد قسمت تست رعد برین و تست بدین
discord.gg/tSvCeXT
5 750
یک ادیتور که مسلط به فتوشاپ و پریمیر باشه
یا یک ادیتور که تسلط عالی به پیکس ارت و کپ کات
برای تیم نیاز داریم
باید هردو مهارت رو داشته باشید
نمونه کار هاتون رو بفرستین به ایدی پایین:
@thunder01bot
5 750
Repost from اکانتوشاپ | Accountoshop
اکانتوشاپی های عزیز 🧡 امروز چالش داریم 🔥 قراره کاستوم بزنیم و به کسایی که بیشترین کیل بزنن سرویس کاهش پینگ اکانتوشاپ تعلق میگیره 👌
در کاستوم تندر هم حضور دارد⚡️
🕒ساعت 15:00 رمز در تلگرام و ایدی در اینستاگرام گذاشته میشود .
اینستاگرام ما
کانال تلگرام
@Accountoshop
5 750
کار های خفن طول میکشن تا بیان 👌 هر روز نمیان.
هر رولزرویس ۳۰ روز زمان میبره ولی پراید ۳ ساعت !
5 750
خب تو هم شدی مثل راک استار میگه جی تی ای الان انتشار میشه
پیر شدیم بابا بزار دیگه حوصلمون سر رفت😭
5 750
هنوز خیلی راز های خفنی دارن ولی بقیش بمونه تا روزی که بیاد 🔥
زمانش نمیگم ولی هروقت که اومد یا چنل اول میاد یا چنل دوم
و به کسایی که اولین لایک یا اولین کامنت
یا اولین نفری که استوری میکنه اینستا
یا اولین نفری که به ربات ما داخل تل میگه که ویدیو رو دیدع
نفری هزار جم با ایدی داده میشه همون موقع !
5 750
شیش
در طول ظبط به هرکی که در روند ویدیو کمک کرده یا داخل ویدیو اومده مثلا اگه جهانی رفتیم یه نفر اومده گفته سلام هزار جم با ایدی داده شده !
5 750
پنج
هر ویدیو با پریمیر و افترافکت و انیمیشن سازی ادیت خورده که ویدیو ها یهویی ۴ بعدی میشن
5 750
چهار
یک ماه دیگه میشیم سال ۲۰۲۴
بخاطر همین
زمان ویدیو ها اینطوریه
20:21
20:22
20:23
20:24
5 750
دو
چهار تا ویدیو هست که هر یه روز در میون یکیش میاد
و بخاطر هزینه زیاد و وقت زیاد به احتمال زیاد اگه حمایتاش کم بود
برای همیشه اخرین ویدیوهای من در زمینه فری فایر باشن
5 750
اماده ای برین سری چهار قستمی ویدیو ها ؟ در سبک جدید ؟؟؟ تا به امروز 65 هزار جم خرجش شد !
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
