ar
Feedback
نیازمندیهای نوشیروانی

نیازمندیهای نوشیروانی

الذهاب إلى القناة على Telegram

➡️ @nitneeds_bot ⬅️ گروه @nitneeds 🔶 هدف اول کانال کمک به همدیگست ((: ✔️سوالات صنفی، درسی و.. ✔️فروش کتاب دست دو ✔️درخواست شماره و ایمیل اساتید ✔️پرسش و پاسخ راجب اساتید ✔️جزوات ،نمونه سوالات و pdfهای درخواستی

إظهار المزيد
5 982
المشتركون
-424 ساعات
+77 أيام
+130 أيام
أرشيف المشاركات
❓سلام جایی توی بابل هست که بشه ازش دوربین و وسایل جانبی دوربین خرید؟

❓سلام این قانون همنیازی درس های مردودی فقط برای ترم ۴۰۴۲ هست یا برای همیشه؟

❓سلام استاد ریواز برای درس هاشون حل تمرین در نظر میگیرن؟

❓سلام دوستان کسی هست که فردا بتونه بره دانشگاه برای انجام یکسری کارهای اداری اگه تونست کارم رو انجام بده شیرینیش روهم میدم

#گمشده کسی یه فندک(بنزینی) که روش طرح کِشتی بوده پیدا نکرده؟

❓سلام اگه کسی به متلب مسلط هست ممنون میشم پیامی بذاره

❓کسی از روند فارق‌التحصیلی اطلاع داره؟ اینکه کلا همراه با کارآموزی ۲۵ واحد باقی مونده باشه بهمون برای ترم هشت ۲۴ واحد میدن و یه واحد کارآموزی رو تابستون برداریم؟

❓سلام کسی اینجا ماشین لرنینگ بلده ؟ برای پروژه یک درسی نیاز به کمک دارم ، میخواستم چند تا سوال بپرسم

Repost from N/a
خیلی از شرکت‌ها وقتی رشد می‌کنن، به زبانی مهاجرت می‌کنن که دردسر کمتر و سرعت بیشتر داشته باشه. گولنگ انتخاب تیم‌هاییه که دنبال عملکرد بالا و کد تمیزن. اگه می‌خوای تو همین تیم‌ها کار کنی و با پایتون هم آشنایی داری، این مسیر رو شروع کن. ✨ بوت‌کمپ Golang دانشکار منتظرته: 🔗👇 https://dnkr.ir/68j3d

❓میانترم شیمی سروری رو کسی داره ؟ چطوری سوال میده؟ درحد جزوشه؟

❓سلام کسی نقشه کشی صنعتی بلده برای تدریس میخواستم

❓کسی میانترم یا نمونه سوال از میانترم های افرسیاب رو داره ؟

طبق مصوبه شورای آموزشی دانشگاه: از نیمسال 4042، هم‌نیازی یا اخذ همزمان یک درس با درس پیش‌نیاز مربوطه، با شرط داشتن حداقل یکبار مردودی در درس پیش‌نیاز آن امکان‌پذیر است. ⚠️ این امکان شامل همه ورودی‌های مقطع کارشناسی فقط در رشته‌های مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی نقشه‌برداری، ریاضیات و کاربردها و فیزیک مهندسی است. ✅ در سایر رشته ها این امکان فقط برای دروس عمومی و پایه امکان‌پذیر است. ⚠️ لازم به ذکر است شرط هم‌نیازی فقط داشتن نمره مردودی در درس مربوطه است، لذا در صورت حذف درس یا داشتن نمره صفر بخاطر غیبت کلاسی یا امتحانی، استفاده از این مصوبه جهت هم نیاز‌کردن دروس امکان‌پذیر نیست. 🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 راهنماهای سامانه گلستان و ثبت درخواست در سامانه سجاد کمیسیون موارد خاص آدرس كانال اطلاع رساني آموزش در ايتا (كارشناسی) https://eitaa.com/NITAmozeshBSC آدرس كانال اطلاع رساني آموزش در ايتا (كارشناسی ارشد) https://eitaa.com/NITAmozeshMSc آدرس كانال اطلاع رساني آموزش (كارشناسی) https://t.me/NITMoavenatAmozeshi آدرس كانال اطلاع رساني آموزش (تحصيلات تكميلی) https://t.me/Takmili_nit

❓سلام میشه توی یک ترم همزمان از حذف مجاز ( غیبت بیشتر از ۳/۱۶) و حذف اضطراری استفاده کرد؟!

❓سلام، برای حذف مجاز درس (برای خذف درسی که غیبت‌هاش از ۳/۱۶ بیشتر شده) میشه از الان اقدام کرد، یا باید زمانش برسه؟

❓سلام من ترم ۹ام. برای فارغ التحصیلی باید بعد از پایانترما اقدام کنم؟ روندش چطوریه؟ توضیح بدین ممنون میشم.

❓شماره اقای احمدتبار کتابخونه رو کسی داره؟ برای تمدید کتاب میخوام زنگ بزنم.

❓کسی هست که متلب بلد باشه؟ چندتا سوال داشتم

❓امتحان پایان ترم استاد شیخ الاسلامی ریاضی مهندسی چه قسمت هایی هست و چند نمره؟

❓برای دینامیک رشته ی عمران ویدئویی نیست که بشه باهاش پایان ترم و جمع کرد !؟ (به غیر از باصری و ارش بهرامی مکتب خونه)