ar
Feedback
رادیو صدای اسراییل🇮🇱

رادیو صدای اسراییل🇮🇱

الذهاب إلى القناة على Telegram

کانال خبری گزارش های مربوط به اسرائیل,ایران، خاورمیانه و جهان شعار ما تلاش برای تحکیم همبستگی و همزیستی بین دو ملت ایران و اسرائیل است. وبسایت ما Radis.org

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام رادیو صدای اسراییل🇮🇱

تُعد قناة رادیو صدای اسراییل🇮🇱 (@radisorg) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 23 701 مشتركاً، محتلاً المرتبة 10 060 في فئة الأخبار والوسائط والمرتبة 14 216 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 23 701 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -241، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -15، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 20.91‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 13.99‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 4 958 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 3 317 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 89.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل ترامپ, امارات, متحده, عربی, خلیج.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
کانال خبری گزارش های مربوط به اسرائیل,ایران، خاورمیانه و جهان شعار ما تلاش برای تحکیم همبستگی و همزیستی بین دو ملت ایران و اسرائیل است. وبسایت ما Radis.org

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الأخبار والوسائط.

23 701
المشتركون
-1524 ساعات
-1327 أيام
-24130 أيام
أرشيف المشاركات
آتش بس و مذاکرات رژیم وآمریکا در ابهام و سردرگمی/چه خواهد شد؟سخن کوتاه آقای منشه امیر https://youtu.be/iOmkYdqW1UA

نخست‌وزیر نتانیاهو در دیدار با دوره افسران رزمی ذخیره در گوش عتصیون: «من حمایت‌هایی که از سوی دوستان آمریکایی‌مان دریافت کردیم را بسیار ارج می‌نهم، اما ما باید از وابستگی رها شویم و یک سامانه تسلیحاتی مستقل خودمان بسازیم» نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو پنج‌شنبه گذشته با دوره افسران رزمی ذخیره در کیبوتص مگدال عوز در نوار غزه دیدار کرد و با آنها درباره چالش‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون گفتگو نمود. به گفته نخست‌وزیر نتانیاهو: اکنون ما در برابر ایران و دست‌نشانده‌هایش ایستاده‌ایم. ما علیه آنها آماده‌ایم. هنوز پایان نیافته است، اما این بستگی به قدرت ما دارد. جایی که در ۳۰ سال آینده خواهیم بود - بستگی به قدرت ما دارد. بنابراین کاری که اکنون انجام می‌دهیم ساخت قدرت بیشتر است. من خواهان استقلال تسلیحاتی هستم. من حمایت‌هایی که دریافت کردیم را بسیار ارج می‌نهم، و در طول سال‌ها نیز از دوستان آمریکایی‌مان آورده‌ام. امروز می‌گویم: ما نیاز به یک سامانه تسلیحاتی مستقل خودمان داریم. ما تسلیحات خود را تولید می‌کنیم. رهایی از وابستگی، ساختن قدرت بیشتر و بیشتر، وارد کردن فناوری‌های بیشتر و بیشتر، آموزش نسل‌های بیشتری از فرماندهان مانند شما - زیرا این است که در نهایت تعیین می‌کند کجا خواهیم بود. به یاری خدا و به یاری شما ما در جای خوبی خواهیم بود. https://www.instagram.com/reel/DZ7GmhjMUbJ/?igsh=YzBlZm43ajBrb2E1

Repost from Kourosh Raadmanesh
کوروش رادمنش، فایل صوتی شماره ۸۰ "سیرکی به نام مذاکرات" ۲۲ ژوئن ۲۰۲۶ June 22 2026 #Strenght_and_Honour #قدرت_و_افتخار #R2P @KouroshRaadmanesh2022

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، عصر روز یکشنبه، ۳۱ خرداد‌ماه و در مراسم یادبود پنجاهمین سالگرد جان باختنِ برادرش، سرهنگ دوم یونی نتانیاهو، سوگند یاد کرد که «کشور اسرائیل یک رویداد گذرا در تاریخ ملت‌ها نخواهد بود و با قاطعیت از منافع حیاتی اسرائیل دفاع خواهد کرد.» نتانیاهو: ۵۰ سال پیش برادرم بزرگ‌ترم، قهرمان اسرائیل، سرهنگ یونی نتانیاهو رحمه‌الله را از دست دادم.امروز در مراسم یادبود متعهد شدم: من اجازه نخواهم داد ایران به سلاح هسته‌ای مجهز شود، و ما تا هر زمان که لازم باشد در نوار امنیتی جنوب لبنان خواهیم ماند تا از ساکنان عزیز شمال و همه شهروندان کشور محافظت کنیم. نتانیاهو درباره روابطش با ترامپ: «ما رهبران کشورهایی مستقل و باافتخار هستیم. ما از منافع خود دفاع می‌کنیم. من از منافع و امنیت اسرائیل دفاع می‌کنم. و اغلب اوقات ما هم‌نظر هستیم. گاهی نه. اما ما به حاکمیت، رهبری و تعهد او نسبت به مردمش احترام می‌گذاریم. درباره ایران گفت: خسارتی که به سپاه پاسداران وارد کردیم - صدها میلیارد دلار. مطمئن نیستم که آن‌ها بهبود یابند. ما شرایط سقوط رژیم را ایجاد کردیم و پیروزی واقعی زمانی است که مردم ایران سرنوشت خود را در دست بگیرند. درباره لبنان گفت نتانیاهو: آمریکا دقیقاً همان کاری را می‌کرد که ما انجام می‌دهیم.هیچ کشوری بهتر از این نمی‌توانست عمل کند https://www.instagram.com/reel/DZ4Lq7kM8le/?igsh=MTFzaW5zNnpuZWVscw==

اسراییل قربانی تلاش بیهوده ترامپ و رژیم برای توافق نخواهد شد:سخن کوتاه آقای منشه امیر https://youtu.be/ivoaC2IuKyY

شتر در خواب بیند پنبه دانهد
شتر در خواب بیند پنبه دانهد

مذاکره رژیم و مقام های آمریکایی در سوییس به کجا خواهد رسید؟سخن کوتاه آقای منشه امیر https://youtu.be/FGkmaEpXLjg

رهبری مجتبی خامنه ای در غیبت و تفاهم با قاتل پدرش/چه خواهد شد؟تحلیل: مُراد ویسی https://youtube.com/live/F3CuBcH-02g?feature=share

Repost from Kourosh Raadmanesh
[ایران را نمی‌شود فروخت. ایران را نمی‌شود معامله کرد. ایران را نمی‌شود از بیرون تعریف کرد. ایران را فقط ملت ایران بازپس می‌گیرد و بازمی‌سازد به رهبری شهریار ایران!] قابل توجه سناتور پیشین و وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی کنونی آمریکا جناب مارکو روبیو! آنقدر این پست را دست بدست کنید تا برسد بدست جی دی ونس...... کوروش رادمنش 20-06-2026 #Strenght_and_Honour #قدرت_و_افتخار #R2P @KouroshRaadmanesh2022

تفاهم نامه رژیم و ترامپ/تسلیم رژیم یا امکان ماندگاری رژیم؟سخن کوتاه آقای منشه امیر https://youtu.be/NLiaFpnC6JA