3 155
المشتركون
-124 ساعات
+127 أيام
-1330 أيام
أرشيف المشاركات
3 154
وقتی همش هست ، احمقِ بیشعورِ نفهمی !!
کافیه یکم نباشه ، مثل وقتی دست میذاری به جیبت گوشیتو چک کنی و با اضطراب میگی گوشیم کو؟ جا میخوری . به خودت میای میگردی دنبالش ولی نیست . دیگه نیستم کصکش ! بگرد توی خاطراتمون ببین چقد راحت همه چیو به گا دادی .
3 154
صبح شده بی ستاره، روابط انسانی میگاد دوباره. بیا باهم خودکشی کنیم ماهی اوزونبرون، ماهی قزلآلا.
3 154
حیف بودیم عزیزم ما خیلی حیف بودیم؛ تلاشگر بودیم، شجاع، جسور، پر از رویا و امیدوار...
و جوانی ما مفت چنگ اینها شد.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
