ar
Feedback
Drafts | مسوَّدات

Drafts | مسوَّدات

الذهاب إلى القناة على Telegram

مسـاحـة لكل فكرة لسه بتتشكل DRAFTS | حيث تبدأ القصص

إظهار المزيد
2 967
المشتركون
-124 ساعات
-197 أيام
-7530 أيام
أرشيف المشاركات
Me to me: بقولك مش شايفه إنك محتاجه تبطلي تمشي ورا دماغك شويه !

يا ستار دا مفيش رواية الواحد مش سيء فيها !

بفقد إعجابي باللي قدامي لما بلاحظ عليه تصرفات نرجسيه اوڤر أو Toxic عمومًا ، إللي هو إنت كنت بتلمع قدامي وفجأة انطفيت ، خلاص موضوعك تلاشى.

محتاجه أفهمني عامهً..

فترة من اغرب فترات حياتي ومش فاهمه حاجة فيها .

Repost from لُ ۆدِ 💞
وما الانسان الى مُجاهد فى سبيل الوصول لأهدافه، فلا تُطيل الجلوس على الأرض وأنهض من جديد.
-قاتل من أجل الوصول.

لو تعاملت مع الخبيث بخبث ، ومع الكذاب بكذب ، ومع الخائن بالغدر ، ومع كل سىء بالسوء ، لاجتمعت فيك كل الصفات السيئة وأصبحت أسوء منهم ، *فكن أنت كما أنت*

sticker.webp0.16 KB

sticker.webp0.10 KB

sticker.webp0.10 KB

sticker.webp0.07 KB

sticker.webp0.10 KB

* سَحابه أجر *

• 𝒎𝒆𝒔𝒔𝒂𝒈𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖: لازم تعرف قد إيه إنت شخص جميل ،ومفيش حاجة تستاهل حُزنك ولا وقوعك والعمر يادوب ؛ متضيعش نفسك وقوم خد نفس عميق وكمل ❤.

صباح الخير

بنتعامل مع بقر والله

..
..

أتمنى تكونوا فهمتوا قصدي، ولو مفهمتوش؟ مِش مُهم..

أعتقد إن الميزة الرئيسية في الحُب -إن كان صادق- هتكون الميزة اللي تخليه مُختلف عن أي شعور آخر زي التعود أو التعلق، إن الحب بالتحديد لا يمكن كسره بعيب في الحبيب، يعني يبقى المُحب مُحبًا مهما لقىٰ. أعتقد إن هو ده الأمان اللي بيخلفه الحُب، إنك تكون عارف إنه هتتحب بعيوبك، بالجزء السيء منك سواء بقصد أو من غير قصد، وإنه المُحب صبور على حبيبه مهما تعددت سيئاته، حليم، غفور لكل الزلات. لكن الحُب المشروط بشيء ده حُب ناقص، حُب معيب، سهل الكسر، مع بعض الخنق هيموت، مش هيقدر يعيش، لو شوية أزمات مرِّت بيه هينهار، لإنه من البداية مبني على شيء أو صفة، أو على عدم.

أعتقد إن الميزة الرئيسية في الحُب -إن كان صادق- هتكون الميزة اللي تخليه مُختلف عن أي شعور آخر زي التعود أو التعلق، إن الحب بالتحديد لا يمكن كسره بعيب في الحبيب، يعني يبقى المُحب مُحبًا مهما لقىٰ. أعتقد إن هو ده الأمان اللي بيخلفه الحُب، إنك تكون عارف إنه هتتحب بعيوبك، بالجزء السيء منك سواء بقصد أو من غير قصد، وإنه المُحب صبور على حبيبه مهما تعددت سيئاته، حليم، غفور لكل الزلات. لكن الحُب المشروط بشيء ده حُب ناقص، حُب معيب، سهل الكسر، مع بعض الخنق هيموت، مش هيقدر يعيش، لو شوية أزمات مرِّت بيه هينهار، لإنه من البداية مبني على شيء أو صفة، أو على عدم وجود صفة.. أتمنى تكونوا فهمتوا قصدي، ولو مفهمتوش؟ مِش مُهم..