ar
Feedback
בנימין נתניהו

בנימין נתניהו

الذهاب إلى القناة على Telegram

ערוץ הטלגרם הרשמי של ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام בנימין נתניהו

تُعد قناة בנימין נתניהו (@bnetanyahu) في القطاع اللغوي العبرية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 58 643 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 036 في فئة السياسة والمرتبة 97 في منطقة Israel.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 58 643 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -111، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -10، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: موثّقة (مؤكدة رسمياً من تيليجرام)
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 47.38‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 23.86‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 27 786 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 13 995 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 1 230.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل ישראל, ראש, מדינה, ממשלה, ביטחון.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
ערוץ הטלגרם הרשמי של ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة السياسة.

58 643
المشتركون
-1024 ساعات
-627 أيام
-11130 أيام
أرشيف المشاركات
50 שנות געגוע. שבת שלום.

ממשיכים 🇮🇱

טוב שלא הקשבתי להם

אני לא אכנע

הבא להורגך השכם להורגו

ההנחיה שלי ושל שר הביטחון לצה״ל היא ברורה והיא לא השתנתה: ללוחמים שלנו בדרום לבנון יש חופש פעולה מלא לסכל כל איום ישיר או מתהווה עליהם או על תושבי הצפון. אין לצה״ל שום הגבלה בעניין זה. אני עומד מאחוריהם, העם כולו עומד מאחוריהם. אני עומד איתן על כך שנישאר ברצועת הביטחון בדרום לבנון ככל שיידרש כדי להגן על תושבי הצפון ועל כל אזרחי המדינה.

‏חמישים שנה עברו מאז נפל אחי הבכור יוני במבצע הגבורה לשחרור החטופים באנטבה. ‏חמישים שנה עברו, יוני, ואין יום אחד שבו אני לא חושב עליך. ‏אני זוכר אותך בגעגוע אינסופי, בכאב עמוק, בגאווה כבירה. צר לי עליך, אחי יונתן, נעמת לי מאוד. היית אח נפלא לעידו ולי ובן נפלא להורינו. ‏כמה שבועות אחרי מלחמת יום הכיפורים, יוני כתב לי: ‏“אני מעדיף לחיות כאן תוך מלחמה מתמשכת מלהיות חלק מן העם היהודי הנודד. כיוון שאין לי כוונות לספר לנכדים שלי על מדינת היהודים במאה ה-20, כעל אפיזודה חולפת וקצרה באלפי שנות נדודים, אני מתכוון להיאחז כאן בכוח רב”. ‏הבטחתי לו היום: מדינת ישראל לא תהיה אפיזודה חולפת. ‏במהלך חמישים השנים אחרי נפילתך, יוני, קמו לנו דורות חדשים של גיבורים. ‏חמישים שנה עברו, יוני, ואני פוגש אותך בשטח. אני פוגש אותך ברוח הגבורה וההקרבה של לוחמינו. ‏יוני, אחי הבכור והאהוב, געגועי אליך לא יפסקו עד יומי האחרון. ובמעמד זה אני מבטיח לך, אמשיך, וכולנו נמשיך, לשאת בגאון את לפיד השליחות שלך כדי להבטיח את נצח ישראל.

לפני 50 שנה איבדתי את אחי הבכור, גיבור ישראל, סא״ל יוני נתניהו ז״ל.  היום באזכרה התחייבתי:  אני לא אתן לאיראן להתחמש בנשק גרעיני, ואנחנו נישאר ברצועת הביטחון בדרום לבנון ככל שיידרש כדי להגן על תושבי הצפון היקרים לנו ועל אזרחי המדינה כולה.

כפי שהנחיתי - צה״ל תקף בעוצמה 150 מטרות של חיזבאללה בלבנון וחיסל עשרות מחבלים.

אני משתתף מעומק הלב בצער משפחותיהם של מפקד גדוד 52 בשריון, סגן-אלוף דור גדליה בן שמחון, ושל שלושה לוחמים גיבורים ששמם טרם פורסם, השם ייקום דמם, ואני מאחל החלמה מלאה לפצועים בחילופי האש אתמול. בעקבות ההתקפה הנפשעת של חיזבאללה, שהיא הפרה בוטה של הפסקת האש, הנחיתי אמש את צה״ל להכות בעוצמה בחיזבאללה. צה״ל תקף למעלה מ-80 מטרות טרור וחיסל עשרות מחבלים. בהמשך, צה״ל תקף הבוקר מפקדות של חיזבאללה בבקאע. הבוקר קיימתי הערכת מצב עם שר הביטחון והרמטכ״ל. ההנחייה שלי ברורה: ישראל לא תסבול התקפות על חיילינו או על שטחנו, והיא תגבה מחיר כבד מאוד מחיזבאללה על התקפות אלה. צה״ל יפעל לסכל כל איום על כוחותינו ושטחנו. כפי שהבהרתי באופן חד משמעי, כולל אתמול: ישראל תישאר ברצועת הביטחון בדרום לבנון ככל שיידרש כדי להגן על יישובי הצפון.

כל עוד אני ראש ממשלת ישראל - לאיראן לא יהיה נשק גרעיני.

היום קבענו שכביש 60 ייקרא בשם הראוי לו - דרך התנ״ך - הדרך שבה צעדו אבותינו, שבה נכתב סיפורו של עמנו, ובה אנו אומרים בקול ברור: עם ישראל חזר הביתה - ונישאר כאן לנצח.

היום כולם כבר יודעים: לאייזנקוט אין ממשלה בלי המפלגות הערביות.

בג׳ תמוז אני מתגעגע לרבי מליובאוויטש - מנהיג רוחני ענק, שראה בכל יהודי שליחות, אמונה וכוח אינסופי. האור שבעיניו, אהבתו לעם ישראל וקריאתו שלא להתייאש לעולם, ממשיכים להאיר את דרכנו עד היום. את הרגעים איתו אני אזכור תמיד.

בפגישת עבודה עם ראש המוסד 🇮🇱
בפגישת עבודה עם ראש המוסד 🇮🇱

עם הסכם, בלי הסכם - כל עוד אני ראש ממשלת ישראל, לאיראן לא יהיה נשק גרעיני.

איזנקוט הסכים להכיל איראן גרעינית. אני לא.

איזנקוט לא היה תוקף באיראן.

עם הסכם, בלי הסכם - כל עוד אני ראש ממשלת ישראל, לאיראן לא יהיה נשק גרעיני >>

הם באמת מתכוונים למה שהם אומרים. מבוסס על הצהרות אמיתיות. (לא נעשה שימוש בAI)