ar
Feedback
| ناهورے |

| ناهورے |

قناة بسيطة

. . . خانھ ام ابریسٺـ اما، در خیالِ روزهاے روشنم 🌚 . . . اگہ کارے داشتین: || https://t.me/BChatBot?start=sc-d46305fd11

إظهار المزيد
3 906
المشتركون
-224 ساعات
-177 أيام
-5330 أيام
أرشيف المشاركات
Remixhoomanarianfar.mp31.68 MB

حرف هایم نه انگار صدایم تمام شده بود.

کمتر کسی می فهمید که غرق شدن او در اندک علایق باقی مانده اش نه از روی تفریح و سبکسری که آخرین راه نجات او از رنج حیات بود ..

کسی ندانست من چقدر تلاش کرده بودم که روحم زیبا بماند، وقتی جهان پر از رنج بود .‌..

احساس می‌کردم در هوایی از اندوه نفس می‌کشم _ ادگار آلن پو

زندگی عزیز من، پوچ نیست. گریستنی هست اما پوچ نیست .. _ سیمین دانشور

زیر پوست ما، قصه‌های غصه‌دار می‌خزید.

گر خاک پارس شد دربا عجب مدار زین آب های شور که از چشم ما رود ... _ قاآنی

برایم از دریایی بگو که رگ های آبیِ زیر پوستت، به آنجا می ریزند ...

و دلم برای تو تنگ شده است اما نمی دانم چکار کنم. مثل پرنده ای لالم که می خواهد آواز بخواند اما نمی تواند ..

و دلم برای تو تنگ شده است اما نمی دانم چکار کنم. مثل پرنده ای لالم که می خواهد آواز بخواند ولی نمی تواند ..

وقتی کسی دوستت دارد، چیزهای ترسناک، کمتر ترسناک اند؛ مثلا زندگی :*

با من از اندوهت بگو رنگ مورد علاقه‌ات را، هرکسی میتواند بداند ..

[ سخن گفتن با تو برایم پناه بود ]

دوستت دارم ؛ حتی وقتی خسته تر از تمام جهانم، وقتی بلاتکلیفم و فردایم را نمی شناسم ..

Girl in Red - We Fell In Love In October.mp35.15 MB

می ترسم از قلبِ بی رویا

هرشب به خودش می‌گفت فردا دیگر طاقتش تمام می شود اما فردا که می آمد، باز زندگی جریان داشت .. _ ال.ام.مونتگمری • @NaHoOrI

:)🪽

کسی چه می داند من امروز چند بار فروریختم، چند بار دلتنگ شدم از دیدن کسی که فقط پیراهنش شبیه تو بود :) _ ژوان هریس • @NaHoOrI