𝖩𝖮𝖴𝖱𝖭𝖠𝖫
الذهاب إلى القناة على Telegram
5 782
المشتركون
-124 ساعات
-537 أيام
-28830 أيام
أرشيف المشاركات
5 782
From : UK
اونقدر ویژگیای خوب داری که اگه همه صفات خوب رو ردیف کنم، بازم نمیتونم تورو توصیف کنم.
تو توصیف نشدیای، وقتی بهت نگاه میکنم یا سعی میکنم که بالاخره پا روی غرورم بزارم و بهت پیام بدم، نمیدونم که حتی چطوری باید شروع کنم، انگار کلمات توی ذهنم جلوی تو کم میارن، چون تو الهه توصیف نشدیِ منی.
شبت آروم عزیزکم.
To : My Girl
#Laletter ، #Yui
˓ 资 ˒ @JNLERA
5 782
From : Mag
اگر در جایی میان داستانمان از هم جدا شدیم،
هیچوقت فراموش نکن؛
من همیشه احساساتم را به عمد،
در لا به لای کلمات به جا میگذاشتم تا به تو برسند.
این را بدان تا آخرین لحظات در کنار تو،
من زندگی را دوست داشتم؛ وقتی دیدم کسی را دوست دارم، که او هم مرا دوست دارد.
امیدوارم جایی قادر به دادن این حس به تو نیز بوده باشم.
To : Maria
#Laletter ، #Yui
˓ 资 ˒ @JNLERA
5 782
From : Your Kamin
هر روز که میگذره، بیشتر و بیشتر احساس میکنم که چقدر خوششانسم که تو رو در زندگیم دارم. تو مثل نوری در تاریکیِ زندگیم بودی و هر لحظهم رو پر از خوشحالی و عشق کردی.
حس میکنم در کنار تو، من آدم بهتریم و این تو بودی که منو به آدم بهتری تبدیل کردی. لحظههایی که با هم هستیم برام ارزشمندتر از هر چیزی هست.
امیدوارم همیشه در کنار هم باشیم و بتونیم لحظات شیرینتری رو تجربه کنیم. تمام عشق و احساساتم رو برای تو میفرستم و امیدوارم همیشه خوشحال و شاد باشی.
To : My Jade.
#Laletter ، #Yui
˓ 资 ˒ @JNLERA
5 782
From : Pegah
خیلی وقتا با خودم میگم شاید خوشبختی اون چیز آرمانی ای که ما انتظار داریم نیست
شاید خیلی ساده تره، بهمون نزدیک تره
بنظرم خوشبختی مجموعه بزرگی از لحظات کوچیک کوچیکه، از اتفاقات یهویی که باعث یه لبخند میشن، چیزایی که باعث میشن اون لحظه حس کنی از دنیا جدا شدی؛ حرف ها، با اسم صدا زده شدن ها، نگاه ها، گوش کردن ها، حضور داشتن یه فرد و.. خیلی وقت ها کوتاهه و چند ثانیهست، و برای همین ارزشمنده، همیشه شیرینه
وقتی چالِ کنار لبخندتو دیدم،
وقتی با یه کلمه با یه پیام،
وقتی یه غر میزدی یا تیکه کلامتو استفاده میکردی (همین الان نوتیف "گشنمه"ت اومد:))،
لبخند میزدم و حس میکردم زندگی اونقدرام بد نیست
اون موقع بود که به این نتیجه رسیدم و حسش کردم، که خوشبختی میتونه همین باشه. شاید چون هرروز تکرار میشه زیاد به چشم نیاد، ولی وقتی برگردی بهشون نگاه کنی متوجه میشی که چقدر دوسشون داری و ارزشمندن. میفهمی خیلی چیزای کوچیکی هست که باید قدرشونو بدونی چون همین حس ها و لحظه های کوچیک توی زندگی ان که در کنار هم، از سختیِ زندگی کم، و قابل گذرش میکنن
راستشو بخوای برای من این عجیب و قشنگه؛ اینکه یه شخص با یه حرف، با یه رفتار کوچیک میتونه کاری کنه که مثل بچه ای بشی که بهش بستنی دادن
شاید خودت متوجه نشی، ولی من بعضی وقتا از ته دلم حسش میکنم؛ حتی اگه کاری نکنی و چیز خاصی نگی، حتی یه دونه نوتیف ازت ارزشمنده. همین که هستی برای من دلگرمیه بین این همه سختی و خستگی
شاید خوشبختی همینه، شاید همیشه کنارمونه و فقط ما احساسش نمیکنیم، شاید اگه به اندازه غم ها و دغدغه هامون، به این اتفاقات و حس های کوچیک دلگرم کننده هم توجه کنیم، کم کم اون خوشبختی ای که نامرئی کنارمون قدم میزنه، خودشو در کنار همه مشکلات نشون بده
هرچقدر بگم کمه و نمیدونم چجوری حرف دلمو توی کلمات جا بدم، فقط میتونم بگم:
مرسی که هستی دخترم، وجود تو برای من خیلی قشنگه؛)
To : Pegah's Sexy GF
#Laletter ، #Yui
˓ 资 ˒ @JNLERA
5 782
From : R
نوشتن از دلتنگی ساده است اما کنار آمدن با آن نه. این روزها دلتنگی برای من شبیه یک حضورِ غایب است چیزی که هست، اما دستم به آن نمیرسد. شبیه عطری در هوا که میدانی متعلق به کجاست، اما منبعش را نمیبینی.
در گوشهای از این جهان، کسی هست که هنوز هم سکوتش با یاد تو پر میشود. نیازی نیست پاسخی بدهی. همین که این کلمات در فضای میان من و تو معلق باشند، برای من کافی است.
تمامه قلب و ذهن من با یاد تو، دلتنگی تو، و خاطرات تو پر شده است. تویی که حتی نامم را به خاطر نداری،اما باز هم امید دارم که کنج قلبت هنوز یاد من و علاقهات به من وجود داشته باشد
To : Kiana
#Laletter ، #Yui
˓ 资 ˒ @JNLERA
5 782
با همه حرفات موافقم ولی ارشد یکی دیگه بود؟ کل چنلا از اول دست خودم بوده تغییری تو ارشد نداشته
ارشد کجا رو میگی؟
5 782
خب دیگه، به پایان برنامه رسیدیم، با آرزوی بهترین ها براتون و سلامتی قطعا
امیدوارم این صلح بیشتر پایدار بمونه
مراقب خودتون باشید و شبتون بخیر.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
