ar
Feedback
DevTwitter | توییت برنامه نویسی

DevTwitter | توییت برنامه نویسی

الذهاب إلى القناة على Telegram

توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام DevTwitter | توییت برنامه نویسی

تُعد قناة DevTwitter | توییت برنامه نویسی (@devtwitter) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 29 177 مشتركاً، محتلاً المرتبة 4 675 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 11 704 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 29 177 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 979، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 43، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 24.13‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 16.66‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 7 039 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 860 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 59.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل پرو, #کوته_نیوز, ارتباط, ابزار, چیز.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.

29 177
المشتركون
+4324 ساعات
+2457 أيام
+97930 أيام
أرشيف المشاركات
کمپانی xAI مدل Grok 2.5 رو متن‌باز کرده؛ حالا همه می‌تونن به کدهاش دسترسی داشته باشن، تغییرش بدن یا نسخه شخصی بسازن. این حرکت
کمپانی xAI مدل Grok 2.5 رو متن‌باز کرده؛ حالا همه می‌تونن به کدهاش دسترسی داشته باشن، تغییرش بدن یا نسخه شخصی بسازن. این حرکت یه گام مهم برای آزادتر شدن هوش مصنوعیه. همچنین اعلام شده تا شش ماه دیگه مدل قدرتمندتر Grok 3 هم متن‌باز می‌شه. https://huggingface.co/xai-org/grok-2 @DevTwitter | <محمد زمانی/>

Repost from Dazai GPT
👀اکانت ChatGPT Plus موجود شد👀 ⚠️ چت جی پی تی پلاس رو با 80 درصد تخفیف واقعی تهیه کن ⚠️ چت جی پی تی به مدت محدودی تخفیف رسمی مناسبی خورده و قیمتش خیلی مناسب شده پیشنهاد میکنم از دست ندید اکانت ها 100% قانونی و با گارانتی تا روز آخر روی ایمیل شما بدون نیاز به پسورد اکانت فعال میشه(بدون دی اکتیوی) ✔️ هنوزم شک داری ⁉️ رضایت مشتری هارو از اینجا ببین ⸻ 🔥 قیمت ها ( 37 روزه ، تک کاربره) : 💵اختصاصی روی ایمیل شما بدون نیاز به پسورد : 350 هزار تومان 🙂 خرید مستقیم از ربات : @ChatGPT_StoreBOT 🌐 پشتیبانی : @Dazai_Support
سوالات متداول : + چرا قیمت ها نسبت به ماه های قبل و سایر فروشگاه ها ارزون تره آیا اکانت ها هکی هستن ؟ - اکانت ها کاملا قانونی و با ضمانت ارائه میشن دلیل ارزون بودنش هم تخفیفی هست که به صورت مستقیم خود OpenAI داره ارائه میده + ظرفیت های اکانت به چه صورت هست ؟ - به صورت تک کاربره ارائه میدیم . منظور از تک کاربره این هست که روی یک آدرس ایمیل شما فعال میشه و اختصاصی هست یعنی هیچکس به چت های شما دسترسی نداره و میتونید همزمان روی گوشی یا ویندوز استفاده کنید + من قبلا از جای دیگه اکانت خریدم ولی قبل از موعود ۳۰ روزه دی اکتیو شده برای شما هم اینطور میشه ؟ - ما بر خلاف سایر همکاران اکانت هارو اولا کارتی می سازیم که‌کیفیت خیلی بهتری نسبت به پیپالی دارن و ثانیا هر اکانت رو با یک کارت جداگانه می سازیم و بعد از ۶۰ روز فعالیت و انجام ۸۰۰ سفارش تاحالا دی اکتیوی نداشتیم همچنین جهت اطمینان اکانتامون رو با گارانتی تا لحظه اخر ارائه می‌دیم + فرق اکانت معمولی با اکانت Plus چیه ؟ - نسخه پلاس سریع تر ، هوشمند تر ، پاسخ های بهتر و با باگ های کمتر و مهم تر از همه بدون‌ محدودیت روی موتور o4 و GPT5در پاسخ گویی هست که میتونه براتون کد بزنه ، عکس و انیمیشن بسازه و … برای اطلاعات بیشتر از تفاوت های رایگان و پلاس توی گوگل جست ‌و جو کنید

این ریپو رو نوشتم جهت خروجی با کیفیت گرفتن از مدل‌ های ollama با زبان فارسی و همچنین یک محیط گرافیکی خوب توضیحات بیشتر رو‌کوت
این ریپو رو نوشتم جهت خروجی با کیفیت گرفتن از مدل‌ های ollama با زبان فارسی و همچنین یک محیط گرافیکی خوب توضیحات بیشتر رو‌کوت کردم. https://github.com/sepy-dev/Persian-Ollama-LLm/ @DevTwitter | <سپهر/>

تگ گذاری روی پست‌های چنل به کارتون میاد؟ اصلا میشه که با هشتگ جایی چیزی بگردید؟ هشتگ بذاریم رو پستا؟
Anonymous voting

امروز دیدم اکستنشن محبوب Material Theme در VS Code که به گفته خودشون 9 میلیون نصب داشته و مدتی پیش به‌خاطر موارد امنیتی پاک ش
امروز دیدم اکستنشن محبوب Material Theme در VS Code که به گفته خودشون 9 میلیون نصب داشته و مدتی پیش به‌خاطر موارد امنیتی پاک شده بود رو با اسم Vira Theme برگردوندن، اما این بار دیگه رایگان نیست و باید لایسنس خرید. من همون اوایل که پاک شده بود پیگیر شدم و تونستم کدهای .json رو استخراج کنم و بصورت مستقیم می‌ذارمشون روی تم VS Code و ازشون استفاده می‌کنم. توی این ریپو فایل هارو همراه با یک راهنمای گام‌ به گام در سیستم عامل های مختلف قرار دادم. چون راهنما در README گام به گام و با جزئیات نوشته شده شاید طولانی و خسته کننده بنظر بیاد اما درواقع اجرا کردنش فقط چند ثانیه وقت می‌گیره. github.com/a-partovii/relive-VSC-Material-Theme @DevTwitter | <Ashkan/>

شرکت مانا افزار مبتکر به دنبال یک توسعه‌دهنده بک‌اند با تجربه در زبان Rust برای همکاری بلندمدت و به‌صورت دورکاری است. پروژه شامل بازنویسی مجموعه‌ای از میکروسرویس‌های موجود که هم‌اکنون با Nest.js پیاده‌سازی شده‌اند، به زبان Rust است. هدف ما ایجاد بک‌اندی با کارایی بالا، مقیاس‌پذیری مناسب و معماری ماژولار است که بتواند نیازهای پیچیده یک پلتفرم بزرگ را پوشش دهد. شما در تیمی پویا فعالیت خواهید کرد و از ابتدا تا انتهای چرخه توسعه درگیر خواهید بود. مسئولیت‌ها: بازنویسی و پیاده‌سازی مجدد میکروسرویس‌های موجود از Nest.js به Rust طراحی و توسعه APIهای GraphQL بر اساس ساختار موجود پیاده‌سازی و بهینه‌سازی سیستم‌های صف و پردازش وظایف (Jobs & Queues) کار با پایگاه داده MySQL و Redis (شامل استفاده از قابلیت‌های پیشرفته مانند Geo و Search) به‌کارگیری الگوهای برنامه‌نویسی Reactive در لایه بک‌اند همکاری نزدیک با سایر اعضای تیم برای اطمینان از کیفیت و مقیاس‌پذیری سرویس‌ها نوشتن تست‌های واحد و یکپارچه برای اطمینان از پایداری سیستم مهارت‌ها و تجربه مورد نیاز: تسلط کامل به زبان برنامه‌نویسی Rust و اکوسیستم آن (Tokio، Axum/Actix، SQLx یا معادل‌ها) تجربه عملی در طراحی و توسعه میکروسرویس‌ها آشنایی کامل با Nest.js و توانایی درک کد موجود برای مهاجرت به Rust تجربه کار با پایگاه داده MySQL و Redis تسلط به طراحی و پیاده‌سازی GraphQL API تجربه با سیستم‌های Jobs & Queues آشنایی با Reactive Programming توانایی کار تیمی در یک محیط دورکار شرایط همکاری: مکان: دورکاری پرداختی: Per Project بازه حقوق ماهیانه:‌۶۰-۸۰ ارسال رزومه: m.irnpnh.5122@gmail.com

یه خبر فوق‌العاده! ترجمه‌ی این کتاب به طور کامل به پایان رسید! این کتاب به صورت تخصصی شما رو وارد دنیای Task و async/await در
یه خبر فوق‌العاده! ترجمه‌ی این کتاب به طور کامل به پایان رسید! این کتاب به صورت تخصصی شما رو وارد دنیای Task و async/await در CSharp و .NET می‌کنه و منبع خیلی خوبی برای درک عمیق این مفاهیمه. https://github.com/hheydarian/task-programming-in-csharp-dotnet-persian @DevTwitter | <Hamed/>

ری‌اکت فایبر (React Fiber) چیه؟ اگر تا حالا با React کار کردی، احتمالا اسم React Fiber به گوشت نخورده باشه، ولی همین چیزی که هر روز داری باهاش کد می‌زنی، داخلش به شدت وابسته به Fiberـه. فایبر (Fiber) چیه؟ یه الگوریتم رندر هست که وظیفه‌ش اینه: - بفهمه کدوم بخش از UI باید آپدیت بشه - تصمیم بگیره چطور و چه زمانی اون آپدیت انجام بشه به زبان ساده: Fiber مغز Reactـه برای هماهنگ کردن Virtual DOM با DOM واقعی. چرا مهمه و چی کار می‌کنه؟ ۱. اولویت‌بندی آپدیت‌ها همه تغییرها به یک اندازه مهم نیستن. مثلا تایپ کاربر مهم‌تر از رندر شدن یه لیست طولانیه. Fiber اینو می‌فهمه و اول کارهای فوری رو انجام می‌ده. ۲. توقف و ادامه رندر (Interruptible rendering) رندر کردن UI می‌تونه سنگین باشه. Fiber اجازه می‌ده وسط کار رندر متوقف بشه تا مرورگر بتونه کارهای مهم‌تر (مثل اسکرول یا کلیک) رو انجام بده، بعد دوباره ادامه بده. ۳.رندر همزمان (Concurrency) پایه‌ی قابلیت‌های مدرن مثل Concurrent Rendering و Transitionهاست. یعنی React می‌تونه چند نسخه‌ی مختلف از UI رو آماده کنه و روان‌ترین تجربه رو به کاربر نشون بده. ۴. تجربه کاربری (UX) بهتر رندر روان‌تر، بدون لگ، و حس سریع‌تر بودن اپلیکیشن. اگه دوست داری بیشتر درمورد بدونی میتونی به این لینک سر بزنی: https://github.com/acdlite/react-fiber-architecture?tab=readme-ov-file @DevTwitter | <Reihaneh SadatShokouhi/>

Repost from Dazai GPT
👀اکانت ChatGPT Plus موجود شد👀 ⚠️ چت جی پی تی پلاس رو با 80 درصد تخفیف واقعی تهیه کن ⚠️ چت جی پی تی به مدت محدودی تخفیف رسمی مناسبی خورده و قیمتش خیلی مناسب شده پیشنهاد میکنم از دست ندید اکانت ها 100% قانونی و با گارانتی تا روز آخر روی ایمیل شما بدون نیاز به پسورد اکانت فعال میشه(بدون دی اکتیوی) ✔️ هنوزم شک داری ⁉️ رضایت مشتری هارو از اینجا ببین ⸻ 🔥 قیمت ها ( 37 روزه ، تک کاربره) : 💵اختصاصی روی ایمیل شما بدون نیاز به پسورد : 350 هزار تومان 🙂 خرید مستقیم از ربات : @ChatGPT_StoreBOT 🌐 پشتیبانی : @Dazai_Support
سوالات متداول : + چرا قیمت ها نسبت به ماه های قبل و سایر فروشگاه ها ارزون تره آیا اکانت ها هکی هستن ؟ - اکانت ها کاملا قانونی و با ضمانت ارائه میشن دلیل ارزون بودنش هم تخفیفی هست که به صورت مستقیم خود OpenAI داره ارائه میده + ظرفیت های اکانت به چه صورت هست ؟ - به صورت تک کاربره ارائه میدیم . منظور از تک کاربره این هست که روی یک آدرس ایمیل شما فعال میشه و اختصاصی هست یعنی هیچکس به چت های شما دسترسی نداره و میتونید همزمان روی گوشی یا ویندوز استفاده کنید + من قبلا از جای دیگه اکانت خریدم ولی قبل از موعود ۳۰ روزه دی اکتیو شده برای شما هم اینطور میشه ؟ - ما بر خلاف سایر همکاران اکانت هارو اولا کارتی می سازیم که‌کیفیت خیلی بهتری نسبت به پیپالی دارن و ثانیا هر اکانت رو با یک کارت جداگانه می سازیم و بعد از ۶۰ روز فعالیت و انجام ۸۰۰ سفارش تاحالا دی اکتیوی نداشتیم همچنین جهت اطمینان اکانتامون رو با گارانتی تا لحظه اخر ارائه می‌دیم + فرق اکانت معمولی با اکانت Plus چیه ؟ - نسخه پلاس سریع تر ، هوشمند تر ، پاسخ های بهتر و با باگ های کمتر و مهم تر از همه بدون‌ محدودیت روی موتور o4 و GPT5در پاسخ گویی هست که میتونه براتون کد بزنه ، عکس و انیمیشن بسازه و … برای اطلاعات بیشتر از تفاوت های رایگان و پلاس توی گوگل جست ‌و جو کنید

از دستیار کدنویس تا همکار هوشمند؛ گام دوم: اتصال کدبیس دیوار به مدل‌های زبانی ما در دیوار این هدف رو برای خودمون گذاشتیم که ب
از دستیار کدنویس تا همکار هوشمند؛ گام دوم: اتصال کدبیس دیوار به مدل‌های زبانی ما در دیوار این هدف رو برای خودمون گذاشتیم که با استفاده از هوش مصنوعی، بهره‌وری مهندسی رو افزایش بدیم. در شروع سرویس‌های مکالمه‌محور مثل ChatGPT رو آوردیم و باهاشون کار کردیم. به مرور سرویس‌هایی مثل Copilot و Cursor رو هم امتحان کردیم. تجربه‌مون تا مدتی به این صورت بود که هر ابزار جدیدی که میومد تعدادی از مشکلات و اذیت‌هایی رو که با ورژن‌های قدیمی‌تر داشتیم، برطرف می‌کرد. برای مثال در کار با ChatGPT باید توضیحات خیلی مفصلی از مسئله ارائه می‌دادیم و تمام کدهای مورد نیازشو کپی پیست می‌کردیم و کد خروجیش رو داخل محیط توسعه‌مون می‌آوردیم و مشکلات سینتکسی که داشت رو برطرف می‌کردیم. برای دیباگ هم لاگ‌های خروجیش رو باز به GPT می‌دادیم. این تجربهٔ کاربری رفت و برگشتی تا حد خوبی در محصولاتی مثل Cursor برطرف شد اما همچنان مشکلات بزرگ دیگری داشتیم. برای خوندن ادامهٔ مطلب بلاگ پست جدید دیوار رو ببینید: https://vrgl.ir/6JFvk @DevTwitter | <Divar/>

هفته رایگان DataCamp دوباره شروع شده! از ۳ تا ۹ شهریور می‌تونید رایگان به همه دوره‌ها دسترسی داشته باشید، مهارت یاد بگیرید و
هفته رایگان DataCamp دوباره شروع شده! از ۳ تا ۹ شهریور می‌تونید رایگان به همه دوره‌ها دسترسی داشته باشید، مهارت یاد بگیرید و مدرک بگیرید. این فرصت رو از دست ندید! https://www.datacamp.com/ @DevTwitter | <Reza Jafari/>

دیدم این Solo Mining جدیدا مُد شده گفتم بنویسم: زبان: Rust https://github.com/therealaleph/rust-btc-solominer @DevTwitter |
دیدم این Solo Mining جدیدا مُد شده گفتم بنویسم: زبان: Rust https://github.com/therealaleph/rust-btc-solominer @DevTwitter | <Shin/>

این الگوریتم Classification ما به نسخه ۰.۱.۴ رسید. از نظر F1 Score در بعضی دیتاست‌های معروف از XGBoost و LightGBM و CatBoost
این الگوریتم Classification ما به نسخه ۰.۱.۴ رسید. از نظر F1 Score در بعضی دیتاست‌های معروف از XGBoost و LightGBM و CatBoost بهتره. سرعت Train و Inferenceاش هم به خاطر طراحی‌ سبکش بسیار بالاست. نوت‌بوک کار باهاش هم هست. https://github.com/LinearBoost/linearboost-classifier @DevTwitter | <Hamidreza Keshavarz/>

بدافزار لینوکسی روی نام فایل کافیه فایل آلوده را extract کنی یا اسکریپت‌ها روی نام فایل پردازش بشه تا backdoor در حافظه بارگذ
بدافزار لینوکسی روی نام فایل کافیه فایل آلوده را extract کنی یا اسکریپت‌ها روی نام فایل پردازش بشه تا backdoor در حافظه بارگذاری بشه. قبلا نگران بودی اجرا نکنی، الان باید اسم فایل هم چک کنی ایده اش را دوست داشتم @DevTwitter | <MehrdadLinux/>

مایکروسافت یه دوره‌ی رایگان و اوپن‌سورس منتشر کرده که به‌صورت خودکار به ۳۰+ زبان دنیا ترجمه می‌شه (از جمله فارسی ): AI Agents for Beginners این دوره شامل ۱۱ درسه و همه‌چی برای شروع ساختن Agentهای هوش مصنوعی رو پوشش می‌ده: هر درس: - مقاله‌ی آموزشی - ویدیوی کوتاه - کد پایتون آماده در پوشه‌ی code\_samples - منابع تکمیلی برای یادگیری بیشتر مفاهیم مهمی که توی دوره یاد می‌گیری: - شروع با AI Agents و موارد استفاده‌شون - آشنایی با Agentic Frameworks (مثل Semantic Kernel و AutoGen) - دیزاین پترن‌ها برای ساخت Agentها: Tool Use, Planning, Multi-Agent, Metacognition - اتصال Agent به دیتای خارجی برای پاسخ‌های دقیق‌تر (Agentic RAG) - Building Trustworthy AI Agents - پیاده‌سازی Agent در محیط واقعی (Production) - آشنایی با MCP (Model Context Protocol) ابزارها و سرویس‌هایی که استفاده می‌شن: - Azure AI Foundry - GitHub Models - Azure AI Agent Service - Semantic Kernel - AutoGen ویژگی‌های دیگه: - اوپن‌سورس و قابل مشارکت (PR و Issue بازه) - جامعه فعال روی Discord و فروم توسعه‌دهندگان Azure AI اگر همیشه می‌خواستی بدونی از کجا باید وارد دنیای AI Agents بشی، این بهترین نقطه‌ی شروعه: ساده، پروژه‌محور و رایگان. ریپازیتوری اینجاست: https://github.com/microsoft/ai-agents-for-beginners @DevTwitter | <Mohsen Rad\>

فرض کنید یه جدول با میلیون‌ها رکورد داریم و باید کاربر رو بر اساس شماره موبایل پیدا کنیم. بدون ایندکس، دیتابیس کل جدول رو خط
+1
فرض کنید یه جدول با میلیون‌ها رکورد داریم و باید کاربر رو بر اساس شماره موبایل پیدا کنیم. بدون ایندکس، دیتابیس کل جدول رو خط به خط می‌گرده. با ایندکس، دیتابیس می‌تونه در چند میلی‌ثانیه رکورد رو پیدا کنه چون از الگوریتم‌هایی مثل Binary Search استفاده می‌کنه. تصاویر اسلایدها رو ببینید: اسلاید 1 (بدون ایندکس – روش بد):این حالت روی دیتابیس بزرگ خیلی کند میشه چون اسکن خطی انجام میشه. اسلاید 2 (با ایندکس – روش درست) :همین ایندکس ساده باعث میشه دیتابیس خیلی سریع‌تر رکورد رو پیدا کنه. گاهی وقتا بهینه‌سازی لازم فقط همینقدر ساده‌ست: یه ایندکس درست روی ستون مهم. این تغییر کوچیک می‌تونه بین اپلیکیشن کند و اپلیکیشن سریع تفاوت رو مشخص کنه. @DevTwitter | <Saber Qadimi/>

یک نرم افزار پایتونی برای تبدیل pdf به وُیس نوشتم که میتونید از طریق لینک زیر دانلود کنید: https://github.com/silverspideroff
یک نرم افزار پایتونی برای تبدیل pdf به وُیس نوشتم که میتونید از طریق لینک زیر دانلود کنید: https://github.com/silverspiderofficial/pdf_to_voice @DevTwitter | <silverspider/>

اجرای کدهای پایتون در دات‌نت با جادوی CSnakes! و این یعنی تمام ۱.۵ میلیون مدل روی HuggingFace را می‌توان با همان پرفورمنس و ب
اجرای کدهای پایتون در دات‌نت با جادوی CSnakes! و این یعنی تمام ۱.۵ میلیون مدل روی HuggingFace را می‌توان با همان پرفورمنس و بدون نیاز به کشیدن لایه‌های REST در دسترس است. https://www.youtube.com/watch?v=fDbCqalegNU @DevTwitter | < uɒɹɥəɯ/>

در چند هفته گذشته کمی وقت داشتم و پروژه متن‌باز «بینا» رو به نسخه اول رسوندم. «بینا» نرم‌افزاری برای تست visual regression فر
در چند هفته گذشته کمی وقت داشتم و پروژه متن‌باز «بینا» رو به نسخه اول رسوندم. «بینا» نرم‌افزاری برای تست visual regression فرانت‌اند است و می‌تونه جایگزین سرویس‌های ابری مثل Chromatic باشه (با این کار سالانه ۱/۸ تا ۳۵هزار دلار کاهش هزینه خواهید داشت) https://github.com/Overding/Beena @DevTwitter | <Arash Milani />

Repost from N/a
ثبت‌نام بوت‌کمپ بک اند دولوپر تاپ‌دمی آغاز شد. 🔥 ۵۰٪ تخفیف برای ۵ نفر اول! 🚀 از صفر تا پیشرفته، بدون پیش‌نیاز! 🤝 کار گروهی
ثبت‌نام بوت‌کمپ بک اند دولوپر تاپ‌دمی آغاز شد. 🔥 ۵۰٪ تخفیف برای ۵ نفر اول! 🚀 از صفر تا پیشرفته، بدون پیش‌نیاز! 🤝 کار گروهی، پروژه عملی، منتورینگ اختصاصی ✅ آموزش از پایه تا پیشرفته ✅ پروژه‌های عملی و کاربردی ✅ همکاری تیمی و ارتباط با منتور ✅ پشتیبانی و راهنمایی گام‌به‌گام ❗ ظرفیت محدود 💳 امکان پرداخت اقساطی ⬅️ استعداد سنجی و پیش‌ثبت نام 🔗 https://topdemy.ir/camps/laravel-camp 🌐 وبسایت |🌐 یوتیوب