ar
Feedback
DevTwitter | توییت برنامه نویسی

DevTwitter | توییت برنامه نویسی

الذهاب إلى القناة على Telegram

توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام DevTwitter | توییت برنامه نویسی

تُعد قناة DevTwitter | توییت برنامه نویسی (@devtwitter) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 29 351 مشتركاً، محتلاً المرتبة 4 619 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 11 566 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 29 351 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 1 073، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 44، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.67‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 16.53‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 652 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 851 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 55.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل پرو, #کوته_نیوز, ارتباط, ابزار, چیز.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.

29 351
المشتركون
+4424 ساعات
+2857 أيام
+1 07330 أيام
أرشيف المشاركات
سورس کد مرورگر فایرفاکس موزیلا به صورت رسمی روی گیت‌هاب اومد. https://github.com/mozilla-firefox/firefox @DevTwitter |
سورس کد مرورگر فایرفاکس موزیلا به صورت رسمی روی گیت‌هاب اومد. https://github.com/mozilla-firefox/firefox @DevTwitter | <Geek Alerts/>

این ریپو را قبلا معرفی کرده بودم. یک دوره عالی راجع به LLM ها. الان یک تعداد مطلب جدید و یک roadmap بخصوص راجع به AI Engineer هم بهش اضافه شده. این خودش یک کلاس درس کامله! https://github.com/mlabonne/llm-course @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

خب یکی از پروژه های شخصی خودم رو که ازش استفاده میکردم و هنوزم میکنم رو تصمیم گرفتم بذارم روی گیت‌هاب، این برنامه در واقع با
خب یکی از پروژه های شخصی خودم رو که ازش استفاده میکردم و هنوزم میکنم رو تصمیم گرفتم بذارم روی گیت‌هاب، این برنامه در واقع با یک ترفند عجیب و غریب کار میکنه :) کارش هم اسکن یوزرهای تلگرام هست احتمالا برای شما هم جالب باشه https://github.com/amirfabo/telegram-scanner @DevTwitter | <amir/>

بچه‌ها Anthropic خودش سیستم‌پرامپت‌هاش رو منتشر می‌کنه معمولا. اگر هم دنبال سیستم‌پرامپت سایر مدل‌ها هستید، این رو از دست ندی
بچه‌ها Anthropic خودش سیستم‌پرامپت‌هاش رو منتشر می‌کنه معمولا. اگر هم دنبال سیستم‌پرامپت سایر مدل‌ها هستید، این رو از دست ندید: https://github.com/elder-plinius/CL4R1T4S حتی برای v0 و replit و ... هم گذاشته، یعنی احتمالا با یکم کار می‌تونید کم‌هزینه‌تر ایجنت کدینگ خودتون رو بسازید. @DevTwitter | <Muhammadreza Haghiri/>

Repost from Quera
⭐️کنارتیم تا بدرخشی!⭐️ 📣 هفتمین دوره از مسابقات کداستار در ۴ مسیر. فرصتی برای ورود به دنیای برنامه‌نویسی و مدیریت‌ محصول. 🚩
⭐️کنارتیم تا بدرخشی!⭐️ 📣 هفتمین دوره از مسابقات کداستار در ۴ مسیر. فرصتی برای ورود به دنیای برنامه‌نویسی و مدیریت‌ محصول. 🚩 مسابقات روز پنج‌شنبه ۱ خرداد: ⬅️ دواپس | ساعت ۱۶:۰۰ ⬅️ مدیریت محصول | ساعت ۱۰:۰۰ 🚩 مسابقات روز جمعه ۲ خرداد: ⬅️ فرانتاند | ساعت ۱۰:۰۰ ⬅️ مهندسی نرمافزار | ساعت ۱۶:۰۰ ⭐️ در پایان این مسابقات نفرات برتر هر مسیر به بوت‌کمپ کداستار دعوت می‌شن و در نهایت می‌تونی شانس #استخدام در شرکت مهیمن رو داشته باشی. ✅ اطلاعات بیشتر و‌ ثبت‌نام: 🔗 https://quera.org/r/050f3 ➖➖➖➖ #Quera‏

تازه می‌خوای لینوکس یاد بگیری؟ دوره‌ها گرونن؟ فقط کافیه بری: https://linuxjourney.com بدون ثبت‌نام، رایگان و مرحله‌به‌مرحله ا
تازه می‌خوای لینوکس یاد بگیری؟ دوره‌ها گرونن؟ فقط کافیه بری: https://linuxjourney.com بدون ثبت‌نام، رایگان و مرحله‌به‌مرحله از صفر تا پیشرفته! مباحث دسته بندی خوبی داره، ساده است مثال ها خیلی خوب @DevTwitter | <Mehrdad Linux/>

#کوته_نیوز سخنگوی دولت گفته انشالله شاهد رفع محدودیت‌‌های اینترنتی خواهیم بود. @DevTwitter

الان که دیگه llama.cpp پشتیبانی از مدلهای VLM را هم روی سرور و Web UI اضافه کرده میتونید مدلهای بخصوص کوچک VLM را به صورت لوک
الان که دیگه llama.cpp پشتیبانی از مدلهای VLM را هم روی سرور و Web UI اضافه کرده میتونید مدلهای بخصوص کوچک VLM را به صورت لوکال ران کنید. مثلا این دمو مدل SmolVLM 500M را load کرده و به صورت realtime داره اجرا میکنه. کدش ۲۰۰ خط هم نیست. این لینکش: https://github.com/ngxson/smolvlm-realtime-webcam @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

کل سیستم پرامپت Claude لیک شده که 24 هزار توکنه! از لینک زیر میتونید مطالعه کنید. میتونه راهنمای خیلی خوبی در توسعه llmها براتون باشه. https://raw.githubusercontent.com/asgeirtj/system_prompts_leaks/refs/heads/main/claude.txt @DevTwitter | <Reza Jafari/>

این مقاله نکات ساده و مهمی رو برای طراحی distributed systemها میگه نکاتی که گفته کوتاه و جمع و جوره اما واقعا درسته و کمک میک
این مقاله نکات ساده و مهمی رو برای طراحی distributed systemها میگه نکاتی که گفته کوتاه و جمع و جوره اما واقعا درسته و کمک میکنه برای طراحی سیستم درست با رعایت کردن یه سری اصول ساده و مهم. One cache cluster to rule them all مواظب باشید که سرورهای کش سرویس های مختلف یکی نباشن! Queues are non-negotiable وجود queue غیرقابل مذاکره ست، برامون زمان میخره که لود رو مدیریت کنیم! Measuring end-to-end latency یادمون نره latency پیام های async رو هم تو سیستم مانیتور کنیم، انباشت شدن شون و اختلاف زمان لحظه درخواست با پردازش شون مهمه. Design for failure این یکی که دیگه اصل قضیه ست، انواع و اقسام خطاها تو سیستم ممکنه رخ بده و باید براشون آماده باشیم، استفاده از retry pattern و circuit breaker و dead-letter queue الگوهای کمک کننده هستند. Design for idempotency اگه میخوای fault-tolerant باشی لازمه که حتما در ادامه ش idempotent هم باشی چون duplicate callها تقریبا اجتناب ناپذیر هستند در شرایط خطا https://www.16elt.com/2025/04/19/lessons-from-distributed-systems/ @DevTwitter | <Hossein Nazari/>

1مقایسه‌ی کامل ISR، SSG، SSR و CSR در Next.js — بهترین روش برای سئو چیست؟ فریم‌ورک Next.js امکانات متنوعی برای رندر صفحات ارا
1مقایسه‌ی کامل ISR، SSG، SSR و CSR در Next.js — بهترین روش برای سئو چیست؟ فریم‌ورک Next.js امکانات متنوعی برای رندر صفحات ارائه می‌دهد که بر اساس نوع پروژه و نیاز به سئو یا عملکرد، می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در این مقاله، تفاوت‌های میان ۴ روش رندر — SSG، ISR، SSR و CSR — را بررسی کردیم. روش SSG برای صفحاتی با محتوای ثابت عالی است و بهترین عملکرد و سئو را دارد. روش ISR ترکیبی از سرعت SSG و امکان به‌روزرسانی استاتیک است. روش SSR مناسب زمانی است که محتوا باید همیشه تازه باشد و شخصی‌سازی دارد. روش CSR فقط زمانی توصیه می‌شود که سئو اهمیت زیادی نداشته باشد. اگر به دنبال بالاترین عملکرد همراه با سئو هستید، SSG یا ISR بهترین گزینه‌ها هستند. برای محتوای حساس به زمان، SSR را انتخاب کنید. CSR را فقط در صفحات داخلی مانند داشبورد کاربر به کار ببرید. @DevTwitter | <Omid Araghi/>

Repost from N/a
🧠 روان‌شناسی با هوش مصنوعی! تاحالا شده تست روانشناسی بدی و فقط یه نمره بگیری که هیچی ازش نفهمی؟ ما توی «ای‌سنج» یه قدم جلوتر
🧠 روان‌شناسی با هوش مصنوعی! تاحالا شده تست روانشناسی بدی و فقط یه نمره بگیری که هیچی ازش نفهمی؟ ما توی «ای‌سنج» یه قدم جلوتر رفتیم و تکنولوژی و روانشناسی و ترکیب کردیم: ✅ تست‌های فرافکن و شخصیت‌شناسی و ... ✅ تحلیل عمیق تست‌ها با هوش مصنوعی ✅ در انتها مشاوره تخصصی بر اساس نتایج تست خودت با رباتک هوش مصنوعی ✅ مناسب برای خودشناسی،انتخاب رشته، روابط، شغل و حتی سلامت روان 📊 همه‌چی علمی و دقیق، بدون کلی‌گویی‌های تکراری و خسته کننده. 👈 وقتی این تست‌ها رو میدی تازه میفهمی چقدر از خودت نمی‌دونستی! 📍 شروع این تجربه جذاب 🆔 @esanj

ابزار دیجی‌کالا برای Agent ها ابزاری به نام digikala_search_tool توسعه یافته که به agent های هوش مصنوعی امکان می‌دهد تا با اس
ابزار دیجی‌کالا برای Agent ها ابزاری به نام digikala_search_tool توسعه یافته که به agent های هوش مصنوعی امکان می‌دهد تا با استفاده از پرسش‌های طبیعی و فیلترهای قیمت، به جستجوی محصولات در دیجی‌کالا بپردازند. این ابزار با LangChain ساخته شده و به منظور بهبود برنامه‌های مبتنی بر مدل‌های زبانی با داده‌های واقعی محصولات طراحی شده است. نسخه MCP به زودی توسعه داده خواهد شد. https://github.com/dariush-bahrami/digikala-tools @DevTwitter | <Ali/>

بهترین کورس ها برای یادگیری حوزه LLM 1. https://github.com/mlabonne/llm-course 2. https://huggingface.co/learn/llm-course @De
بهترین کورس ها برای یادگیری حوزه LLM 1. https://github.com/mlabonne/llm-course 2. https://huggingface.co/learn/llm-course @DevTwitter | <Shojaei/>

Repost from N/a
سرور اختصاصی ، قدرتی که فقط مال خودته! از شلوغی خلاص شو ، سرور خودتو داشته باش زیرساخت حرفه‌ای با سرور اختصاصی تهران‌سرور ✅ ه
سرور اختصاصی ، قدرتی که فقط مال خودته! از شلوغی خلاص شو ، سرور خودتو داشته باش زیرساخت حرفه‌ای با سرور اختصاصی تهران‌سرور ✅ همیشه آنلاین ✅ همیشه سریع ✅ همیشه امن با تهران سرور فقط بهترین کافیه... ارائه‌دهنده سرور اختصاصی ایران ❇️معمولی ❇️پرترافیک ❇️گرافیکی و سرورهای مجازی حرفه‌ای 📍 دیتاسنترهای قدرتمند ایران 📍 پشتیبانی فنی واقعی 📍 DDOS Protection سرور اختصاصیت آماده‌ ست . T.me/tehranserver_ir

امروز یه تصمیم سخت ولی هیجان‌انگیز گرفتم! مدتی بود کوئری‌هام روی دیتابیس کند شده بودن، مخصوصاً وقتی حجم دیتا زیاد می‌شد. داشت
امروز یه تصمیم سخت ولی هیجان‌انگیز گرفتم! مدتی بود کوئری‌هام روی دیتابیس کند شده بودن، مخصوصاً وقتی حجم دیتا زیاد می‌شد. داشتم فکر می‌کردم چطور هم مقیاس‌پذیرتر بشم، هم گزارش‌گیری رو سریع‌تر کنم، بدون اینکه سرور بسوزه! راه‌حل چی بود؟ یه ترکیب جالب: 1- داده‌های کاربران رو به‌ازای هر ۵۰۰۰ نفر تو جدول جدا ریختم (شاردینگ دستی). 2- بعد یه materialized view ساختم که خلاصه‌ی دیتا از همه‌ی شاردها رو کش می‌کنه برای گزارش‌گیری سریع‌تر. نتیجه؟ سرعتی که دیدم واقعاً لذت‌بخش بود! حس کردم یه نفس عمیق به دیتابیس دادم. یه تجربه‌ی جالب دیگه تو مسیر بهینه‌سازی و مقیاس‌پذیری سیستم. @DevTwitter | <Sajjad Zibafar/>

معرفی پروژه Quick Connect فرقی نمیکنه اپلیکیشن شما تو چه دسته ای قرار میگیره در هر صورت به این قابلیت ها نیاز داره: - کاربر ه
معرفی پروژه Quick Connect فرقی نمیکنه اپلیکیشن شما تو چه دسته ای قرار میگیره در هر صورت به این قابلیت ها نیاز داره: - کاربر ها بتونن به شکلی ساده و خوشایند با پشتیبانی تماس برقرار کنن. - اپلیکیشن شما بتونه به خوبی با بازدید کننده ها، تعامل برقرار کنه. کوئیک کانکت قراره همه این دغدغه ها‌رو حل کنه اونم بصورت رایگان و اپن سورس! با کوئیک کانکت مثل ابزار Crisp و یا تو ایران «گفتینو»، می تونید به پروژتون چت آنلاین رو اضافه کنید. اگه دقت کرده باشید وب سایت های پربازدید مثل digikala و filimo و zoomit قابلیتی شبیه به استوری اینستاگرام اضافه کردن که باعث افزایش تعامل با کاربر میشه. همچنین کوئیک کانکت هم، قابلیت جذاب استوری رو قراره داشته باشه. پروژه سبک و قابل مقیاس است و زبان مورد استفاده گولنگه. اگه توانایی کانتریبیوت کردن دارید، خوشحال میشیم جوین بشید.«برای نحوه کانتریبیوت به گیتهاب پروژه مراجعه کنید» منتظر حمایت و استار شما هستیم تا بهمون انگیزه بده این پروژه جذابو پیش ببریم. لینک پروژه: https://github.com/syntaxfa/quick-connect @DevTwitter | <alireza-fa/>

Repost from N/a
⭕️ دوره کمپین نویسی ۳۶۰ درجه تبلیغات تجاری!🎯 ✨ پس از دو دوره موفق و استقبال گسترده، با افتخار سومین دوره کمپین نویسی تبلیغات
⭕️ دوره کمپین نویسی ۳۶۰ درجه تبلیغات تجاری!🎯 ✨ پس از دو دوره موفق و استقبال گسترده، با افتخار سومین دوره کمپین نویسی تبلیغات را آغاز می‌کنیم! این دوره فرصتی بی‌نظیر برای تمام علاقه‌مندان به بازاریابی و تبلیغات است تا مهارت‌های خود را در زمینه‌های متفاوت این حوزه ارتقا دهند. 💡 اهداف دوره ✅ آموزش مبانی کمپین‌نویسی و اهمیت آن در دنیای‌ تبلیغات ✅ بررسی فرایند مرحله‌به‌مرحله طراحی کمپین‌های موفق ✅ تجربه کار گروهی و تبادل ایده‌ها با دیگر شرکت‌کنندگان ✅ توسعه مهارت‌های تحلیلی 🔻 مخاطبان دوره 🔹 کارشناسان و کارشناسان ارشد بازاریابی و تبلیغات 🔹 مدیران بازاریابی و تبلیغات 🔹 مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط 🔹 صاحبان کسب و کارها 🔹 کلیه فعالان حوزه تبلیغات 👤 مدرس: دکتر امین اسداللهی ⏳ طول دوره: ۳۲ ساعت 📜 در انتهای دوره، گواهینامه دوزبانه از دانشگاه تهران دریافت خواهید نمود. 📩 برای اطلاعات بیشتر درخصوص دوره و ثبت‌نام، با ما در ارتباط باشید. 👇🏻 📞 02188333117 📲@Short_Term_Course https://jryn.me/WjxEJ1

ریپوهای Awesome رو همیشه دوست داشتم ولی تو گرایش ژئوفیزیک نبودش. سر همین یه ریپوی Awesome نوشتیم براشون که کارشون راحت‌تر باش
ریپوهای Awesome رو همیشه دوست داشتم ولی تو گرایش ژئوفیزیک نبودش. سر همین یه ریپوی Awesome نوشتیم براشون که کارشون راحت‌تر باشه :) اگر خوشتون اومد یه بدید و اگر تونستید توی توسعه‌اش کمکمون کنید ؛) https://github.com/aradfarahani/awesome-geophysics @DevTwitter | <Arad/>

این ابزار نواقص اکسپلورر ویندوز رو برطرف کرده: فولدرها در تبِ جدید اکسپلوررِ فعلی باز می‌شن و اگر قبلا باز بودن همون تب باز م
این ابزار نواقص اکسپلورر ویندوز رو برطرف کرده: فولدرها در تبِ جدید اکسپلوررِ فعلی باز می‌شن و اگر قبلا باز بودن همون تب باز می‌شه. با Ctrl+Shift+T تب بسته به همراه Selectionش برمی‌گرده. با انتخاب چند فولدر و Enter همه همزمان در تب‌های جدا باز می‌شن و ... https://github.com/w4po/ExplorerTabUtility @DevTwitter | <Ayub Kokabi/>