ar
Feedback
➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

الذهاب إلى القناة على Telegram

#دلنوشتـه😓 #تکستــ ✍ #موزیکـ🎧 #ازهمهـ_چیـــزوهـمہ_جـا🌎 #ازloveگـرفتهـ❤️ #تاDissلاو🚫 #حرفای_درک_بالا🔞👁🙊 #گیفـ_ها_ے_بامـزع🙃🤗 #حرفـ_دلـ_شمـاها🙊🙈 هـــــــدفـ ماراضـــــے بـودنـــــ شماستــــــ😌😘 جــــوین شـــو 👇🤙 @REVERSE_MACUSS ➣↻ѠEĿC♡M 🔞

إظهار المزيد
292
المشتركون
+124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+530 أيام
أرشيف المشاركات
فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت به همه دانش آموزان و معلمین محترم مبارک باد‌‌‌‌‌‎‌‌‌♥ .
فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت به همه دانش آموزان و معلمین محترم مبارک باد‌‌‌‌‌‎‌‌‌♥ .

🔴 رسمی : فردا تمام پرنسسا و گنده لاتای مجازی ساعت ۷ صبح باید تو صف صبح گاهی باشن. .

خدایا ما را ادینبورگ ندیده از این دنیا مَبر :) @REVERSE_MACUSS
+5
خدایا ما را ادینبورگ ندیده از این دنیا مَبر :) @REVERSE_MACUSS

صبح بخیر 🌞🍳 @REVERSE_MACUSS
+1
صبح بخیر 🌞🍳 @REVERSE_MACUSS

🍂چقدر زود همہ چیز بہ آخرش میرسد از ایـن آخرین دقــایقِ آخرین روز تابستان لذّت ببر 🍂 گوش كن صداے پاے پاییز نزديك است🍂🍁🍂 @REVERSE_MACUSS

🌹 تقدیم بہ همہ مهرماهے هاے عزیز پیشاپیش شروع ماہ مهر بر همہ پاییزے هاے عزیز مبارڪ💐💗 @REVERSE_MACUSS

برسه به جایی که با خودتون بگید دیدی بالاخره شد :)🤍🌱 صبحت بخیر رفیق @REVERSE_MACUSS

برای پاییز و دلبریاش آماده اید😍 @REVERSE_MACUSS

خدا هیچ بنده ای رو اونقد جنده نکنه که برای"عشق بقیه" دلبری کنه!😉👌🏻

به یک بغل جهت خواب زمستانی نیازمندیم!

اگه خودتون وضع مالی خوبی دارید بقیه رو دنبال کون خودتون راه نندازید تو رودرواسی ببرید کافه و رستوران چاقالا . شاید پولی که واسه شما هیچی نیست درآمد یه ماه یکی باشه .

‏هنوزم کسی پفک‌نمکی رو بدون باز کردن بسته‌اش، له می‌کنه و با قاشق می‌خوره؟ بابا این رسومات رو به نسل بعد منتقل کنین، حیفه.

مــشــڪــل دخــتــرا ایــنــه ڪــه چــه جــورے بــاجــنــبــه بــاشــن ڪــه خــراب بــه نــظــر نــرســن

یه مستأجر تا خونه ی جدید پیدا نکنه خونه شو خالی نمیکنه‌. اینو دو بار بخون.

من در حال خوردن دوباره گهی که میدونم اشتباهه، ولی اینبار با احتیاط بیشتر:
من در حال خوردن دوباره گهی که میدونم اشتباهه، ولی اینبار با احتیاط بیشتر:

زندگیه اینجوریه که یهو به خودت میای میبینی کلی حرف ناگفته داری، که دیگه تمایلی هم برای گفتنشون نداری

بزرگترین سوءتفاهم افراد از روانشناسی اینه که فکر می‌کنن باید همیشه "شاد" باشن. درحالی‌که روان سالم یعنی طیف وسیعی از هیجانات؛ از خشم و اندوه و نفرت گرفته تا شادی، آرامش و امید. این‌ها باید بتونن جریان پیدا کنن، "بدون اینکه ازشون فرار کنیم یا توشون غرق بشیم." ✨❤️

. به یاد آنان که جان دادند تا وطن بیدار بماند 💚🤍❤ @REVERSE_MACUSS