➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞
الذهاب إلى القناة على Telegram
#دلنوشتـه😓 #تکستــ ✍ #موزیکـ🎧 #ازهمهـ_چیـــزوهـمہ_جـا🌎 #ازloveگـرفتهـ❤️ #تاDissلاو🚫 #حرفای_درک_بالا🔞👁🙊 #گیفـ_ها_ے_بامـزع🙃🤗 #حرفـ_دلـ_شمـاها🙊🙈 هـــــــدفـ ماراضـــــے بـودنـــــ شماستــــــ😌😘 جــــوین شـــو 👇🤙 @REVERSE_MACUSS ➣↻ѠEĿC♡M 🔞
إظهار المزيد291
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
+430 أيام
أرشيف المشاركات
نام: شهروند ایرانی
تخصص: پارک کردن در مکان هایی که حتی بز کوهی هم نمیتونه تعادلشو نگه داره!
@REVERSE_MACUSS
.
نمیدونم زندگی شما چطور داره میگذره ولی مال من اینجوریه که هرچی کار میکنم کافی نیست و هیچوقت قرار نیست اون چیزایی رو که میخوام داشته باشم. جدی نمیدونم رو چه حساب دارم زندگی میکنم.⏳
.
.
یعنی چی که آب نداریم؟
دو تا هیدروژن رو با یه اکسیژن ترکیب کنید،
میشه آب دیگه!!💧
.
.
امیدوارم باگ خلقت برطرف شه و تو آپدیت بعدی فقط آدمایی که سلامت روان دارن و به بچههاشون عشق میدن، بتونن تولید مثل کنن.👼🏻
.
+1
- میان همه گشتم و عاشق نشدم من
تو چه بودی که تو را دیدم دیوانه شدم:)😋🍕
@REVERSE_MACUSS
ما دهههفتادیا انقدر بزرگ شدیم
که کوچیکترینمون ۲۵ سالشه!
اما هنوز عین ۱۸ سالههاییم :)
“قوی، لجباز، بلندپرواز"
پروکسی | پروکسی | پروکسی | همراه | همراه
تا زمانی که خدا هر روز صبح تورو بیدار میکنه، همچنان برات برنامه داره
"بهش اعتماد کن"
صبح بخیرعزیزان همراه😊
.
.
بچه که بودم از پاییز بدم میومد،
حتی اولین روز مدرسه که همه خوشحال بودن.
هروقت میومدم خونه ،
چراغا خاموش،
خونه سوت و کور
و هیچ بویی از روی هیچ اجاقی بلند نمیشد.
پشتِ هیچ دری کسی منتظرم نبود.
کلید تو قفل مینداختم،
چراغای خونه رو روشن میکردم.
ظرفِ غذارو خودم گرم میکردم.
بخاری رو خودم زیاد میکردم.
مشغول مشق نوشتن میشدم.
بعد از اون بازی میکردم.
اخر سر هم میخوابیدم تا پدر مادرم از سرکار برگردن.
اگر شبایی بود که بارون میومد
بعدش تگرگ میشد
کنج اتاقم پتوی پلنگیِ قهوهای رو تا گلو بالا میاوردم و با ترس به تموم شدن تگرگ و غرش آسمون زل میزدم.
خودم رو با دیدن اون حجم از ترس، تنبیه میکردم انگار مقصر همه تاریکیهای دنیا فقط من بودم.
بزرگتر که شدم همهی رفتنا، نبودنا،
بی مهریا، غما ،
ناراحتیا، شکست و باخت
و از دست دادنام تو پاییز بود.
هیچوقت برگ ریزونای پاییز رو توی کوچه پس کوچه هایِ شهر تماشا نکردم و مثل همه ادمهای دنیا از چرخش رنگ به رنگِ برگها،
فصل ها، عریونی ِ درختها،
بارون و پشت بندش رنگین کمون لذت نبردم.
واسه من همه پاییز ها تاریک ،
بیحرف و خاطره،
پر تگرگ،
سرد،
ترسناک،
وَ پر از تنهایی بود.
الان هم پاییزه
الان خیلی پاییزه.
الان خیلی خیلی پاییزه.
.
🔴بعد از خرید موتور برق اینم اختراع جدید ملت برای مقابله با بی آبی:
ما آخرین نسلی هستیم که کونمونو با فشار آب شستیم...@REVERSE_MACUSS
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
