pineapple ➕
الذهاب إلى القناة على Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
إظهار المزيد2 693
المشتركون
-624 ساعات
-27 أيام
+2230 أيام
أرشيف المشاركات
2 692
Repost from عین الدوله
هیتلر زمانی که فهمید برلین فتح شده یه نامه نوشت که توش میگفت مادرجندههای کسکش اینترنت رو وصل کنید و کس ننه محسن چاوشی و محسن نامجو و کس ننه تمام اونایی که هنوز ماله میکشن و سیم کارت کیر دارن و اون پدرسگی که رفت وایساد ساز زد و تمام پدرجندههای که انقدر کیرمغزن این همه جنایت و کیری بودن زندگیشون رو نمیبینن و باز هم طرفدارتونن و سگ بشاشه توی این ایرانی بودن که با هر چیزی اولین کار اینترنت رو قطع میکنید مادرجندههگعتیا کسکش. خستهمون کردیم.
2 692
Repost from LOL
چیزی که نمیکشتت یک سال بعد بهت پیام میده:
Salam khobi? Khabeto didam omidvaram halet khoob bashe
2 692
#ناشناس
https://t.me/pineappleplusss/106875
چون این پسران که باید فکر سرمایهگذاری و طلا و دلار و کوفت و زهرمار باشن و قید خیلی چیزا رو تو این مملکت کیری میزنن که فردا روز بتونن به یک نقطه امن مالی برسن
دخترا طبیعیه که میتونن راحت تر خرج کنن
2 692
هردفعه لباس میخرم میفهمم واقعا همه پولامو باید خرج لباس، لوازم آرایش، عطر، لوازم بهداشتی مراقبتی و اکسسوری و سفر کنم،
کسخار سرمایهگذاری، خونه، ماشین طلا و دلار
اونم کجا؟ تو ایران 😬
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
