ar
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

الذهاب إلى القناة على Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

إظهار المزيد
2 692
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+57 أيام
+1930 أيام
أرشيف المشاركات
‏ما رو به کسکشی انداختید. با کسکشی به اینترنت وصل شدن، با کسکشی پول درآوردن، با کسکشی زندگی کردن. خداوند متعال به کسکشی بندازتتون.‏

وای خدا حالم از شومیز بهم میخوره🤦🏻‍♀️

پولوشرت کی وقت کرد انقد گرون شه؟😭

خداروشكر خيالم راحت شد

Repost from Iranian Minds
🔴 فاطمه مهاجرانی ، سخنگوی دولت : نگران قیمت ها نباشید @IranianMinds

‏دلم میخواد بعد مردنم خاکسترمو به خاک گربه اضافه کنن که گربه برینه به این زندگی ای که من تو ایران کردم.

‏اگ روابط انسانی انقد پیچیده نبود میشستم پشت فرمون و از روت رد میشدم

Repost from "ویراگو"‌
دلم برای دوس پسرم، که دوس پسرم نیست ولی دوست دارم دوس پسرم باشه در صورتی که فعلا دوس پسر نمیخوام، تنگ شده.

اونجایی فهمیدم پیر شدم که نصف شرکت‌کنند‌ه‌های مت‌گالا رو نمیشناسم 🙃

ماهم منتظر جنگنده‌ایم
ماهم منتظر جنگنده‌ایم

مین‌وایل که دنیا درگیر مت‌گالا هستن، ایرانی سگ هم درگیر اینه که میزنن این قحبه‌ها

photo content

پس به افتخار جنگ 🫶🏽
پس به افتخار جنگ 🫶🏽

:))

Repost from N/a
بعد گفت امسال فراوونی میوست همشونم خوبن

Repost from N/a
حالا فهمیدین کجا زندگی میکنیم؟=)

Repost from N/a
همشون خوبن

Repost from N/a
اینجوری نیست خوباش بره کشورای دیگه گنداش بمونه اینجا

Repost from N/a
عمو میوه فروش گفت چون بخاطر جنگ میوه صادرات نمیشه