pineapple ➕
الذهاب إلى القناة على Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
إظهار المزيد2 685
المشتركون
-324 ساعات
-127 أيام
+1830 أيام
أرشيف المشاركات
2 687
میدونید برنامهشون چیه و چرا تسلیم نمیشن. برنامهشون همون مدل حماسه. موندن تا روز آخر به قیمت نابودی مملکت، به امید اینکه فردای روزی که حمله متوقف شد چون اینا اسلحه دارن مخالفین رو سرکوب کنن عین حماس و دوباره مسلط شن.
ولی خب کور خوندن. ایران با غزه خیلی فرق میکنه. ریدین!
2 687
+1
تهران باران میآید و شما آب باران را میبینید… سیاه به رنگ نفت! رد آن روی لباس مردم، کاشیهای سفید خیابان و هر گوشه و کناری نقش بسته است.
امروز در تهران از آسمان نفت بارید، شاید خمینی هم به هدف خود رسید، سر سفرهی مردم نفت آمد، تنها کافیست سفره را زیر باران پهن کنند.
2 687
#ناشناس
یلداااا لطفا اگه تل وصلی استوریای مهم بندرت میفرستی من فقط با پروکسی تونستم بیام بزور😭
2 687
علمالهدی: رهبر تعیین شده و مسئول دبیرخانه مجلس خبرگان وظیفه اعلام عمومی را دارد
علمالهدی: الان همهچیز به مسئول دبیرخانه مجلس خبرگان بستگی دارد،مسئول دبیرخانه مجلس خبرگان، آیتالله حسینی بوشهری است که هم اکنون وظیفه ابلاغ و اعلام عمومی تصمیم مجلس خبرگان را دارد.
ث
2 687
Repost from ارتش دفاعى اسرائيل
پس از خنثیسازی خامنهای ستمگر، رژیم تروریستی ایران تلاش میکند خود را بازسازی کرده و رهبر جدیدی انتخاب کند.
مجلس خبرگان ایران که دهها سال است تشکیل جلسه نداده، بهزودی در شهر قم گرد هم خواهد آمد. میخواهیم به شما بگوئیم که دست کشور اسرائیل همچنان هر جانشین و هر کسی را که در پی تعیین جانشین باشد، دنبال خواهد کرد.
ما به همه کسانی که قصد دارند در نشست انتخاب جانشین شرکت کنند هشدار میدهیم در هدف قرار دادن شما نیز تردید نخواهیم کرد. این یک هشدار است!
2 687
اون قسمت نقشه ایرانم منظورش این نیست ایران کوچیک میشه، اتفاقا منظورش اینه بزرگتر میشه 🥰🍓
2 687
بخش چهارم و پایانی:
خبرنگار: برخی ایرانیها نگرانند که کردها مانند سوریه و عراق، یک منطقه خودمختار جدا کنند. ترامپ: ما به دنبال ورود کردها نیستیم. همانطور که میدانید ما با کردها بسیار صمیمی هستیم، اما نمیخواهیم جنگ را از این که هست پیچیدهتر کنیم. خبرنگار: پس این گزینه را رد کردهاید؟ ترامپ: بله، رد کردهام. نمیخواهم کردها وارد شوند. نمیخواهم آسیب ببینند یا کشته شوند. ما رابطه خوبی داشتهایم. آنها مایل به ورود هستند، اما من به آنها گفتهام که نمیخواهم وارد شوند. جنگ به اندازه کافی پیچیده هست، بدون اینکه کردها را درگیر کنیم. خبرنگار: و فکر میکنید نقشه (مرزها؟ وضعیت سیاسی و توازن قدرت؟) ایران بعد از پایان تمام اینها، همانطور باقی بماند؟ ترامپ: نمیتوانم به شما بگویم. احتمالاً نه. خبرنگار: آیا میدانید که شرکتهای کشتیرانی پیشنهاد بیمه آمریکا برای عبور از تنگه هرمز را پذیرفتهاند یا خیر؟ ترامپ: نه، ما هنوز آن را راهاندازی نکردهایم. ما سیستم بیمه و بیمه اتکایی عالیای داریم. اما من میدانم وقتی این ماجرا تمام شود، ما دنیای بسیار امنتری خواهیم داشت. پس میدانید، این یک عملیات کوچک است. اما وقتی تمام شود، دنیای امنتری داریم و از شر بسیاری از آدمهای بیمار و مجنون، یعنی رهبرانشان، خلاص شدهایم. ما از شر لایه اول رهبری خلاص شدیم، بعد لایه دوم. حالا آنها در لایه سوم یا چهارم رهبری هستند. آنها الان رهبرانی دارند که هیچکس حتی نمیداند چه کسانی هستند. خیلی ممنون از همگی. متشکرم.
2 687
بخش سوم:
خبرنگار: ایران امروز آمریکا را به زدن یک کارخانه آبشیرینکن متهم کرد و گفت این ممکن است راه را برای حمله به زیرساختهای غیرنظامی باز کند. ترامپ: (این کار) به ما هم اجازه میدهد که راه را برای حملات دیگر علیه آنها باز کنیم. ببینید... خبرنگار: آیا به آن اتهام پاسخ دادید؟ آیا آمریکا به آبشیرینکن حمله کرد؟ ترامپ: آنها در زمره پلیدترین آدمهای تاریخ زمین هستند. آنها سر نوزادان را میبرند. زنان را دو نیم میکنند. کاری که آنها کردند... به ۷ اکتبر نگاه کنید. به کارهایی که در ۴۷ سال گذشته انجام دادهاند نگاه کنید. من چیزی درباره کارخانه آبشیرینکن نمیدانم، جز اینکه بگویم اگر آنها از یک کارخانه آبشیرینکن شکایت دارند، ما هم از این شکایت داریم که آنها نباید سر نوزادان را ببرند، فهمیدید؟ خبرنگار: آقای ویتکاف، آیا به روسها ابلاغ کردهاید که اطلاعات هدفگیری و کمکهای دیگر به ایرانیها ندهند؟ ویتکاف: من این را با قاطعیت گفتم. خبرنگار: و آیا معتقدید که آنها دارند این کار را میکنند؟ ویتکاف: امیدوارم که نکنند. خبرنگار: آیا شواهدی میبینید؟ ترامپ: ما نمیدانیم، اما اوضاع (برای ایران) خوب پیش نمیرود. اگر هم دارند کمک میکنند، خیلی فایدهای نداشته است. اگر به اتفاقاتی که در هفته گذشته برای ایران افتاده نگاه کنید، اگر اطلاعاتی هم میگیرند، کمک زیادی به آنها نکرده است. خبرنگار: اگر آنها دخالت کنند چه معنایی برای شما دارد؟ حتی اگر کمک زیادی به ایرانیها نکند، باز هم به معنای دخالت در درگیریای است که خودشان فرمانده آن نیستند. ترامپ: آنها هم میگویند ما علیه آنها این کار را میکنیم، مگر نه؟ این را نمیگویند؟ که ما علیه آنها اقدام میکنیم؟ نمیدانم. ببینید، آنها هر چقدر میخواهند اطلاعات بدهند، اما کسانی که اطلاعات را دریافت میکنند، خودشان تحت فشار و در حال فروپاشی هستند. روسیه هم اگر بود تحت فشار قرار میگرفت. هر کسی باشد همین است. ما بزرگترین ارتش زمین را داریم و من آن را در دوره اول ریاستجمهوریام ساختم. و متأسفانه، الان مجبورم از آن استفاده کنم. اما وقتی به کاری که با ونزوئلا کردیم نگاه میکنید، وقتی به کاری که با بمبافکنهای B-2 کردیم نگاه میکنید، آن یک لحظه بسیار بزرگ بود چون ایران قرار بود تا دو سه هفته دیگر به سلاح هستهای برسد. و آن (عملیات) متوقفش کرد؛ کاملاً متوقفش کرد. و شما درباره بازگشت و تمام کردن کار میپرسید، این چیزی است که ممکن است در زمان مناسب اتفاق بیفتد. خبرنگار: آیا موشکها و پهپادهای ایران در حال تمام شدن است یا انتظار دارید پاتکهای آنها ادامه یابد؟ ترامپ: نه فقط اینها، بلکه توان تولیدیشان هم همینطور. ما به بخش تولید ضربه بسیار سختی زدهایم. آنها الان در حدود ۹ درصدِ چیزی هستند که در دو روز اول فرستادند. ما فکر میکنیم دلیلش این است که دیگر چیز زیادی ندارند. همچنین، ما حدود ۷۰ درصد از راکتاندازها و پرتابگرها را نابود کردهایم. پرتابگرها خیلی مهم هستند؛ تهیه آنها بسیار سخت و بسیار گران است. خبرنگار: میخواهید درباره اهرم فشار صحبت کنید؟ پیت: با گذشت هر روز، ما اهرم فشار بیشتری پیدا میکنیم چون توانمندیهایمان بیشتر میشود. ما محکمتر و محکمتر به آنها ضربه میزنیم و آنها توانایی کمتری برای دفاع از خود دارند. بنابراین ما هر روز حمله را پیش میبریم و تمام اهرم فشاری را که رئیسجمهور برای رسیدن به نتیجه دلخواهش نیاز دارد، ایجاد میکنیم. خبرنگار: پس به نظر میرسد فکر میکنید ذخایر پهپاد و موشک آنها رو به اتمام است. ترامپ: فکر میکنم وقتی نگاه کنید، میبینید که آنها پهپادهای بسیار بسیار کمتری میفرستند. آنها الان متلاشی شدهاند. میدانید، در مقطعی فکر میکنم شاید دیگر کسی باقی نماند که بگوید «ما تسلیم هستیم». اما آنها دارند نابود میشوند. و وقتی نگاه میکنید، آنها ناگهان از کشورهای خاورمیانه که به سمتشان شلیک کرده بودند، عذرخواهی کردند. من از دیدن این کار خیلی تعجب کردم. اما این را به عنوان یک پیروزی برای ما و برای کشورهای خاورمیانه ثبت کنید که واقعاً دوستان ما هستند. حدس میزنم دیگر به سمت آنها شلیک نخواهند کرد؛ چون عذرخواهی کردند. و خواهیم دید چه میشود. این یک شکست بزرگ است. این خودش یکجور تسلیم است. من امروز آن را تسلیم نامیدم. وقتی عذرخواهی میکنند و میگویند دیگر شلیک نمیکنند، این واقعاً تسلیم شدن در برابر آن کشورها و در برابر ماست. چیز دیگری هست؟
2 687
بخش دوم:
خبرنگار: درباره تنگه هرمز چطور؟ در حال حاضر واقعاً ترددی از آنجا صورت نمیگیرد. ترامپ: خب، میدانید، این انتخابِ خود کشتیهاست. اما ما هنوز کار را تمام نکردهایم. ما نیروی دریایی آنها را تار و مار کردیم. نیروی دریایی آنها اکنون در کف دریاست. پس این یک انتخاب است. این یک «گشتوگذار» (عملیات گذرا) است. ما فکر میکردیم قیمت نفت بالا برود، که همینطور هم خواهد شد. اما دوباره پایین میآید؛ خیلی سریع هم پایین میآید. و ما از شر یک سرطان بسیار بسیار بزرگ بر روی کره زمین خلاص خواهیم شد. ما یک سرطان را برداشتهایم. میدانید، ۷ اکتبر را فراموش نکنید. تمام اتفاقاتی که در طول این سالها افتاده را فراموش نکنید؛ همه اینها تقصیر این آدمهاست. پس کاری که ما انجام میدهیم کار بزرگی است، نه فقط برای کشورمان و نه فقط برای اسرائیل یا خاورمیانه، بلکه برای کل جهان. خبرنگار: تحت چه شرایطی نیروی زمینی اعزام میکنید؟ نظرتان در این باره چیست؟ ترامپ: فعلاً حتی نمیخواهم دربارهاش صحبت کنم. یعنی فکر نمیکنم سوال مناسبی باشد. من به آن پاسخ نمیدهم. آیا ممکن است؟ احتمالاً، به دلایل بسیار خوب. باید دلیل خیلی خوبی داشته باشد. و میگویم که اگر روزی چنین کاری کنیم، آنها چنان متلاشی خواهند شد که دیگر توان مبارزه در سطح زمین را نخواهند داشت. خبرنگار: آیا به تاسیسات نفتی فکر میکنید؟ یک تاسیسات نفتی در سواحل ایران هست که میتواند توسط نیروهای زمینی محافظت شود. گمانهزنیهایی وجود دارد که آنجا میتواند یک هدف باشد. ترامپ: من نمیدانم گمانهزنیها چیست، اما قطعاً نمیتوانم این را به شما بگویم. اگر این را بگویم، خودم را به دردسر انداختهام. خبرنگار: آقای رئیسجمهور، آیا برای محافظت از اورانیوم غنیشده در سایتهای هستهای به نیروی زمینی نیاز دارید؟ ترامپ: خواهیم دید. ما دربارهاش صحبت نکردهایم، اما آنجا کاملاً نابود شده است. آنها نتوانستهاند به آن دسترسی پیدا کنند. و شاید در مقطعی ما این کار را بکنیم. میدانید، این کار بزرگی خواهد بود، اما در حال حاضر فقط داریم آنها را متلاشی میکنیم. ما هنوز سراغ آن (سایتها) نرفتهایم. چیزی است که میتوانیم بعداً انجام دهیم. الان انجامش نمیدهیم. شاید بعداً. خبرنگار: شما گفتید که میخواهید در انتخاب رهبر بعدی ایران نقش داشته باشید. میتوانید در این باره توضیح دهید؟ ترامپ: خب، چون نمیخواهم هر ۱۰ سال یکبار دوباره به اینجا برگردیم. بیشترِ رؤسای جمهور این کار را نمیکنند چون متوجه ماجرا نیستند. اما ما نمیخواهیم هر ۵ یا ۱۰ سال برگردیم و این کارها را تکرار کنیم. پس ما میخواهیم رهبری را انتخاب کنیم که کشورش را به سمت جنگ نبرد. سؤالی از «پیت» یا «استیو» دارید؟ بیایید جلو. خبرنگار: آقای ویتکاف، آیا هنوز فضایی برای معامله با باقیمانده دولت ایران وجود دارد؟ ویتکاف: فکر میکنم وجود دارد. فکر میکنم این بستگی به نظر رئیسجمهور دارد. اما آنها در اولین دور مذاکرات خیلی پذیرا به نظر نمیرسیدند. شنیدید که چه گفتم؛ آنها گفتند: «ما حق مسلم برای غنیسازی داریم.» آنها به داشتن سوخت ۶۰ درصد غنیشده افتخار میکردند، که برای ۱۱ بمب کافی است. و به من و جرد (کوشنر) گفتند: «ما چیزی را که نتوانستید با نظامیگری بگیرید، از طریق دیپلماسی به شما نمیدهیم.» میدانید، فکر میکنم آنها نیاز به تغییر رویکرد دارند. خبرنگار: چه چیزی را میخواهید در یک توافق ببینید؟ فکر میکنید در حال حاضر حداکثر اهرم فشار برای مذاکره را دارید؟ ویتکاف: فکر میکنم رئیسجمهور ثابت کرده که ما این اهرم را داریم. ترامپ: ما اهرم فشار زیادی داریم، شاید حداکثر، اما... ما به دنبال سازش نیستیم. آنها دوست دارند سازش کنند، اما ما به دنبال آن نیستیم. خبرنگار: دولت بریتانیا اکنون پیشنهاد استفاده از برخی پایگاهها را داده است، در حالی که شما قبلاً گفته بودید از آنها بسیار ناامید شدهاید. ترامپ: دو ناو هواپیمابر؟ خبرنگار: منظورتان درباره پایگاههای بریتانیاست؟ ترامپ: واکنشی را که همین الان منتشر کردم دیدید؟ من همین حالا یک پاسخ منتشر کردم. پیشنهاد ارسال دو ناو هواپیمابر را به من بدهید. شاید، شاید، اما آنها مطمئن نیستند.
2 687
مصاحبه دیشب ترامپ بخش اول:
ترامپ: سلام به همگی. روز بسیار غمانگیزی است. خوشحالم که به این عزیزان ادای احترام کردیم. شرایط سختی است. مردم فوقالعادهای بودند؛ والدین، همسران و خانوادههای عالی. مراسم زیبایی بود؛ فکر میکنم حداقل یک بار باید چنین صحنهای را میدیدید. سوالی هست؟ خبرنگار: آقای رئیسجمهور، آیا چیزی که امروز شاهدش بودید، نظر شما را در مورد ادامه این جنگ یا حتی اعزام نیروی زمینی به خاورمیانه تغییر داد؟ ترامپ: ما با اختلاف زیادی در این جنگ پیروز هستیم. تمام امپراطوری خبیث آنها را متلاشی کردهایم. مطمئنم این وضعیت تا مدتی ادامه خواهد داشت، اما من به مردم پاریس (پریس) افتخار میکنم. آنها به پسرشان - یا آنطور که خودشان میگویند «پسر من» - و در یک مورد به آن خانم جوان، بسیار افتخار میکردند. همانطور که میدانید، بسیاری از آنها خانوادههای نظامی هستند. به هر حال، این همیشه اتفاق غمانگیزی است، اما خودِ جنگ به شکلی باورنکردنی پیش میرود. اوضاع به بهترین شکل ممکن است. «پیت» و «استیو ویتکاف» هم اینجا هستند. اگر سوالات دیگری دارید در خدمتم. خبرنگار: قربان، الان یک هفته از شروع گذشته است. انتظار دارید عملیات تا چه زمانی ادامه یابد؟ ترامپ: خب، فکر میکنم در همین یک هفته، بیش از آنچه که هر کسی فکرش را میکرد، دستاورد داشتهایم. ما نیروی دریایی آنها و ۴۴ کشتیشان را نابود کردیم. نیروی هوایی و تکتک هواپیماهایشان را از بین بردیم. بیشتر موشکهایشان را منهدم کردیم؛ میبینید که دیگر موشک زیادی شلیک نمیشود. همچنین به مراکز تولید موشک آنها ضربات بسیار سختی زدیم. توان پهپادی آنها به شدت کاهش یافته است. ما به جایی که برایشان دردناک بود ضربه زدیم، از جمله تقریباً تمام سطوح فرماندهیشان را از بین بردهایم. خبرنگار: هنوز انتظار دارید کل عملیات شش هفته طول بکشد؟ ترامپ: نمیدانم. من هرگز زمانبندی پیشبینی نمیکنم؛ هر چقدر لازم باشد طول میکشد. اما ارتش آنها اکنون تقریباً وجود خارجی ندارد. ما میتوانستیم به خودِ بدنه ارتش ضربه بسیار سختی بزنیم، اما شاید این کار را بکنیم، شاید هم نه. هنوز تصمیمی نگرفتهایم. خبرنگار: نظرتان درباره قیمت بنزین چیست؟ نگران قیمت فعلی بنزین نیستید؟ ترامپ: نه. این یک عملیات کوتاه به ماجرایی است که باید ۴۷ سال پیش انجام میشد. ۴۷ سال طول کشید تا این کار انجام شود و هیچ رئیسجمهوری جرأت انجامش را نداشت. خبرنگار: نگران نیستید که دوباره مجبور شوید برای مراسم انتقال پیکرها به پایگاه «دوور» برگردید؟ ترامپ: حتماً، من از این کار متنفرم. اما این بخشی از جنگ است، مگر نه؟ شما از کدام رسانه هستید؟ خبرنگار: از واشینگتن پست. ترامپ: شما نمیگویید که این بخشی از جنگ است؟ خبرنگار: بله، مرگومیر بخشی از جنگ است. ترامپ: بخش غمانگیز جنگ است. بخش بدِ جنگ. خبرنگار: آقای رئیسجمهور، آیا ایالات متحده در روز اول جنگ، یک مدرسه ابتدایی دخترانه در جنوب ایران را بمباران کرد که منجر به کشته شدن ۱۷۵ نفر شد؟ ترامپ: بر اساس آنچه من دیدهام، این کار توسط خود ایران انجام شده است. آقای هگست، این درست است؟ کار ایران بود؟ پیت هگست: ما قطعاً در حال تحقیق هستیم. اما تنها طرفی که غیرنظامیان را هدف قرار میدهد، ایران است. ترامپ: ما فکر میکنیم کار ایران بوده، چون همانطور که میدانید، مهمات آنها بسیار بیدقت است. آنها اصلاً دقت ندارند. کار ایران بود. خبرنگار: میتوانید بگویید «تسلیم بیقید و شرط» از نظر شما یعنی چه؟ دقیقاً از ایران چه میخواهید؟ ترامپ: من گفتم «بدون شرط»، نه «با شرط». منظورم جایی است که آنها تسلیم شوند یا دیگر توان جنگیدن نداشته باشند و کسی هم باقی نمانده باشد که فریاد تسلیم سر دهد. این هم ممکن است اتفاق بیفتد، چون ما تا الان چندین بار کادر رهبری آنها را از بین بردهایم. پس یا باید تسلیم شوند یا کسی نماند که تسلیم شود، اما در هر صورت توان نظامیشان از کار افتاده است. خبرنگار: آقای رئیسجمهور، دیروز سوالی از شما پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا نشانهای از حمایت روسیه از ایران در این درگیری دارید؟ آیا چنین نشانهای وجود دارد؟ ترامپ: من هیچ نشانهای از این موضوع ندیدهام. اگر هم حمایتی بکنند، کارشان را خوب انجام نمیدهند چون اوضاع ایران اصلاً خوب نیست.
2 687
آیا میدانید تا قبل از ۴۸ ساعت از خاموش شدن آتش انبار نفت، نباید بیرون از خانه باشید یا هوای آلوده را تنفس کنید؟
آیا میدانید آتش حتی هنوز هم خاموش نشده، چه برسد به گذشت ۴۸ ساعت از آن و بازهم برخی از شما بیرون میروید و اصلا متوجه نیستید دارید با استشمام ذرات سمی خودتان را در خطر سرطان ریه قرار میدهید؟
خواهشاً در خانه بمانید!
2 687
تهران شبیه جهنم شده :))
بارون اومده آسمون سیاهه از دودا
تمام دودهها سیاه سیاه ریخته رو زمین و ماشینا و در و دیوار
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
