ar
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

الذهاب إلى القناة على Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

إظهار المزيد
2 699
المشتركون
+724 ساعات
+67 أيام
+2630 أيام
أرشيف المشاركات
#ناشناس وای چقد باشگاهت خوب به نظر میاد، اگه تهرانه میشه اسمش رو بدونم؟

شامپو داو میزنم روزانشو نرم کننده فولیکا جو دوسر ماسک مورینگا شماره ۱ هفته‌ای یبار روغن تراپی روغن بندیتو ساقه و ریشه و روغن رزماری و میخک و اسپری میخک رزماری دستساز و ابرسان و دوفاز لافارر روغن پنتن هم برای خوابیدن وز اینا

#ناشناس یلدا جون برای موهات چه شامپویی استفاده می‌کنی ، سرم اینا چی میزنی ، روتین موهات رو میشه بگی 🥲💕

بین تمام کارهای سختی که انجام دادم، غذا درست کردن بعد باشگاه و تمرین سختترین کاری هست که یک انسان میتونه بکنه

Fit girls club Golshan mall

#ناشناس یلدا باشگاه کجا میری؟

عاا بوجی موجی عسلی موشولی💋

#ناشناس چقدخوششگلییی چقد خوش هیکللل لباساتو ازکجا میگیری🥲

photo content
+1

هی میخوام بگم قضاوت کار خداست نمیذارن

خانومی با ۱۴۰ کیلوگرم اضافه وزن فرمودن مکمل هیچ تاثیری نداره مخصوصا کراتین باشه پس

تشریف بیارید امن و امانه جز این مادرقحبه عای پرچم به کون شبا تو خیابون

#ناشناس سلام یلدا خوبی عزیزم؟همون سربازم که دیشب داستانو بهت گفتم یلدا تهران چجوریه اوضاع میخوام بیام تهران حال و هوام عوض بشه باز پاساژا اینا یا نه هنوز ...

رسالة فيديو00:08

پس کس ننه اونی که پرو میگیره

‏دوباره می‌گم. ⁧ #فیلترینگ⁩ به ما تحمیل شد، ولی ⁧ #اینترنت_طبقاتی⁩ رو شما باید درخواست بدی یا ازش استفاده کنی. ‏در اولی قربانی ظلم بودی، در دومی یاور ظلم. و بین این دو خیلی فرقه.

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 وحشتناکه عزیزم فقط تنها چیزی که منو اروم میکنه اینه که ما زنده موندیم به ی سری دلیل … باید زنده بمونیم و خار اینارو بگاییم :( نمیدونم کی کجا چطوری ولی زنده موندن ما خودش انتقامه ازینا

#ناشناس یلدا دقیق ۱۰۵ روز میگذره از وقتی که بدترین روزای زندگیم گذروندم نمیشه گفت تموم شده هنوز باهامه اون حس من ۱۸ و ۱۹ دی ماه سرباز بودم بهم اسلحه دادن با تیر جنگی از اون روزا که به هزار بدبختی دعا میکردم که هرچی زودتر تموم بشه پاس نگهبانی بعد صبحش با حرفای حروزاده هایی که اینقدر میخواستن بیان تو صدا سیما کشتیم میگذره و این حس که اگه این مادر جنده های هزار پدر نرن باید دوباره از فرار برگردم و باهاشون خدمت کنم باید تو روی اون ارتشی حرم لقمه نگاه کنم که با افتخار میگفت تیر زدیم کشتیم چجوری با این اعصاب با این حال تا الان اومدم نمیدونم شاید وجوده خانوادمه ولی واقعا دیگه نمیتونم واقعا کم اوردم

مادرم منو داداشمو پاره کرد چونکه دستمال کاغذی تو لباس یکیمون بود و شسته لباسارو😭😂