ar
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

الذهاب إلى القناة على Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

إظهار المزيد
208
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
و این خیلی اتفاق بزرگیه چون تمام اعضای خانوادم (خاله‌های مامانم درواقع) از اینان که پول ندارن خرج درمانشونو بدن ولی نفر اول صف راهپیماییای حکومتین

در پیج خانوادگیم دارم اسلام‌ستیزی میکنم

اطلاعات عمومیه دیگه. میدونی

البته خیلی ممنون بابت حمایتتونا، ولی خب

واااای یکی توییت زده مغولستان همراه ایران می‌ایستد، چه در قرن سیزدهم چه در قرن بیست و یکم 😭😭😭

女、人生、自由!

اومد یک تک پا بگه بنظر من ک م خ و رفت

الهی کیر بشم

امشب نمیزنن

غم ادمایی که هیچ اشنایی باهاشون نداشتم تا ابد باهام میمونه.

مملکت هم درست و عادی شد، من هرگز نمیتونم یه زندگی عادی داشته باشم.

الهی بمیرم براتون

اینترنشنال داره کشته شدگان اعتراضات رو نشون میده، در همون حال دختر بچه‌ی معترضِ کشته شده ذوق میکنه و میگه «عع، باباییه» هیچ درکی از مرگ و اینکه تا آخر عمر دیگه قرار نیست باباشو ببینه نداره... 😁 @Pm_Afshaa

sticker.webp0.20 KB

اقا الکی بود؟

جیغ کشیدم

خامنه ایی ۲۰ طبقه رفت پایین تر

الوووو

دروغ که نمیگید؟ 💔

چی زدن بچه‌ها کجا زدن چیشده