ar
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

الذهاب إلى القناة على Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

إظهار المزيد
205
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
https://t.me/RegaPlusBot?start=ec6d2238 🎁 رو این لینک بزن، کانفیگ رایگان میده.

به هرکی یه دست ریزی تو نظام داره نت میدن. حالا به اسم پرو سفید هرکسشری.

نه که واقعا حالا عمل میکنن.

تنها تصمیمی که اژه‌ای گرفت و من باهاش موافقت کردم

🤣🤣🤣

اه

بابا اینا چرا نمیمیرن

بیبی کارو تموم میکرد بلکت

البته میدونی چیه کاش میمرد کسکش

در هر شرایط دیگه‌ای بود از ناموفق بودنش ناراحت میشدم

باورم نمیشد یکروز از ترور شدن ترامپ ناراحت بشم

بعد خیلی بامزه بود تو توییتر میگفتن سرباز IDF عه 😭

وای دلم واسه اینجا حرف زدن تنگ شده بود

آرزوی بچگیم رسما

موهامم رنگ کردم! 3:

واسه اولین بار مشروب خوردم (ناامید کننده بود ناراحت شدم💔)

هیچکاری نداشتم فقط کتاب خوندم و فیلم دیدم

این دو ماه فان‌ترین دو ماه زندگیم بود انقدر که این دو ماه بهم خوش گذشت هیچوقت دیگه‌ای نگذشت 😭

این وسطه من موهامو رنگ کردم 3:

واسه فصل پنجمم تمدید شده تازه خودکشی به تعویق افتاد