ar
Feedback
مدیوبر | ممد خدا

مدیوبر | ممد خدا

الذهاب إلى القناة على Telegram

💎- مؤسس تیم ضُحیٰ 🎮 - گیمر و وارزون پلیر 💀- رکورددار آپارات گیم 🌍- کوهنورد و طبیعت‌گرد 🔴- استریمر و تولیدکننده محتوا 🎬- دانشجوی رشته تدوین فیلم و کارگردانی سینما ✅- آی‌دی همه شبکه‌های اجتماعی ممد خدا: @mr_maduber

إظهار المزيد
1 524
المشتركون
-424 ساعات
-447 أيام
+70130 أيام

جاري تحميل البيانات...

جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+57
في 0 قنوات
مايو '26
+1 250
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+3
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '26
+3
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+94
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '26
+201
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+24
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+7
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+7
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+28
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+56
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+68
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+27
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '25
+18
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+16
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '25
+18
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+10
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '25
+4
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+20
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+24
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+19
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+65
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+30
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '240
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '240
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '240
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+30
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '240
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '240
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '24
+129
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
28 يونيو0
27 يونيو+2
26 يونيو0
25 يونيو+1
24 يونيو0
23 يونيو0
22 يونيو0
21 يونيو+1
20 يونيو0
19 يونيو0
18 يونيو+1
17 يونيو+2
16 يونيو0
15 يونيو0
14 يونيو0
13 يونيو+2
12 يونيو+1
11 يونيو0
10 يونيو+1
09 يونيو+1
08 يونيو0
07 يونيو0
06 يونيو0
05 يونيو+1
04 يونيو+1
03 يونيو+17
02 يونيو0
01 يونيو+26
منشورات القناة
پشمام! بابک زنجانی فالوم کرد :|

2
بچه‌ها کسی خواست توو مای‌دات ثبت نام کنه بهم بگه
561
3
استریم شروع شد بیاید که منتظرتونم😍 تماشای پخش زنده از طریق لینک زیر👇 لینک استریم: https://www.aparat.com/mr_maduber/live لینک دونیت: https://reymit.ir/mr_maduber
186
4
استریم شروع شد بیاید که منتظرتونم😍 تماشای پخش زنده از طریق لینک زیر👇 لینک استریم: https://www.aparat.com/mr_maduber/live لینک دونیت: https://reymit.ir/mr_maduber
3
5
رسالة فيديو
819
6
استریم شروع شد بیاید که منتظرتونم😍 تماشای پخش زنده از طریق لینک زیر👇 لینک استریم: https://www.aparat.com/mr_maduber/live لینک دونیت: https://reymit.ir/mr_maduber
266
7
راهنمای گیف دونیت‌ها😅👆🏻 گیف جدید و خفن ۱۰ میلیونی اضافه شده😎🤙🏻 لینک دونیت: https://reymit.ir/mr_maduber
راهنمای گیف دونیت‌ها😅👆🏻 گیف جدید و خفن ۱۰ میلیونی اضافه شده😎🤙🏻 لینک دونیت: https://reymit.ir/mr_maduber
922
8
استریم شروع شد بیاید که منتظرتونم😍 تماشای پخش زنده از طریق لینک زیر👇 لینک استریم: https://www.aparat.com/mr_maduber/live لینک دونیت: https://reymit.ir/mr_maduber
776
9
استریم شروع شد بیاید که منتظرتونم😍 تماشای پخش زنده از طریق لینک زیر👇 لینک استریم: https://www.aparat.com/mr_maduber/live لینک دونیت: https://reymit.ir/mr_maduber
4
10
رسالة فيديو
703
11
امروز یکی از خاص‌ترین روزهای کامیونیتی ما بود! اول از همه ممنون از مصطفی و مهشاد که هم جشن یک سالگی استریم مهشاد رو کنارمون برگزار کردن و هم خبر قشنگ ازدواجشون رو با همه به اشتراک گذاشتن. امیدوارم همیشه خوشحال، موفق و کنار هم بدرخشید🥹 یه تشکر ویژه هم از حاچی که مثل همیشه بخش بزرگی از زحمت‌های پشت صحنه و هماهنگی‌های این روز رو به دوش کشید و کنارمون بود😍 مرسی از رفقاو همکارای عزیزم مهدی رحمانی، عموحمید و نیلومکس، علی ریتور، حاجی متین، امیرجک، مصی‌شو، صالح و همه استریمرهایی که اومدن و کنار هم یه روز فوق‌العاده ساختیم😌 ممنون از تمام ویوئرها و رفقایی که خودشون رو رسوندن؛ از هاشم هاتریکس، ابی، امیرمحمد، رهام، مسترلی، آرش و پریسا، محمد دیزل، آوا و رها، محمد، آکور و عسل، کوئین و برادرش، امیر کیتران و خیلی‌های دیگه که با حضورشون این دورهمی رو چند برابر قشنگ‌تر کردن😘 شاید برای خیلی‌ها یه دورهمی ساده بود، اما برای من قشنگ‌ترین بخش ماجرا این بود که دیدم استریمرها و ویوئرهای آپارات می‌تونن بدون رقابت‌های الکی و حاشیه‌های همیشگی، کنار هم جمع بشن، همکاری کنن و خوش بگذرونن🙂 امیدوارم این فقط شروع مسیر باشه و در آینده دورهمی‌ها و همکاری‌های بیشتری بین همه ما شکل بگیره🫡 عکس امروز فقط یه عکس گروهی نیست؛ یادگاریِ روزیه که جمعی از آدم‌ها از پشت مانیتورها بیرون اومدن و چند ساعت کنار هم خاطره ساختن :) پ.ن. یادم رفت از لایوساپورت‌های عزیز شماره ۴ و ۱۰ تشکر کنم بابت تمامی اخطارهایی که امروز توو طول استریم بهمون دادن. استریم و جمعمون طوری بود که ناظرهای آپاراتم یجورایی مهمونمون بودن😅
1 214
12
+1
لا يوجد نص...
892
13
رسالة فيديو
973
14
بزرگ‌ترین دورهمی استریمر‌ها رو فقط و فقط از اینجا می‌تونید تماشا کنید: https://www.aparat.com/ladygang/live
بزرگ‌ترین دورهمی استریمر‌ها رو فقط و فقط از اینجا می‌تونید تماشا کنید: https://www.aparat.com/ladygang/live
813
15
🎉 سالگرد یک سالگی استریم LadyGang بعد از یک سال کلی خاطره، خنده، بازی و کنار هم بودن، وقتشه که این مسیر رو با هم جشن بگیریم�
🎉 سالگرد یک سالگی استریم LadyGang بعد از یک سال کلی خاطره، خنده، بازی و کنار هم بودن، وقتشه که این مسیر رو با هم جشن بگیریم😍 📍 جمعه در گیم‌نت برج تماس دور هم جمع می‌شیم تا سالگرد یک سالگی استریم لیدی‌گنگ رو کنار استریمرها و ویوئرها جشن بگیریم. 🎙 از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶: استریمرهای دعوت شده حضور دارن و کنارهم هستن. البته که کل ایونت رو می‌تونید از صفحه آپارات لیدی‌گنگ به صورت زنده تماشا کنید. 🎉 از ساعت ۱۶ به بعد: درهای میتینگ برای حضور ویوئرها باز میشه و جشن اصلی رو کنار هم ادامه می‌دیم. می‌تونیم باهم گپ بزنیم، عکس بگیریم و وقت بگذرونیم. 🎮 امکانات مجموعه: • میز بیلیارد • کنسول PS5 • کافه اختصاصی • تراس با فضای مناسب دورهمی • بیش از ۱۰ سیستم گیمینگ حرفه‌ای • محیط گیمینگ و دوستانه برای معاشرت و بازی اگر تا حالا فقط پشت مانیتور همدیگه رو دیدیم، این بار فرصتشه از نزدیک همدیگه رو ببینیم و یه روز خاطره‌انگیز بسازیم. منتظرتون هستیم ❤️🔥 📍تهران - گیم‌نت برج تماس 🕓 شروع میتینگ با ویوئرها: ساعت ۱۶ 🎂 جشن یک سالگی استریم لیدی‌گنگ
23
16
واکنش من وقتی بهم میگن عیدی بده:
واکنش من وقتی بهم میگن عیدی بده:
794
17
🥳- عیدتون مبارک! ┈─———◈👾◈———─┈ 🚀 𝗝𝗼𝗶𝗻 𝗻𝗼𝘄 🌊 @mr_maduber
867
18
با windscribe امروز تونستم به وارزون وصل شم. نتم فیبرنوری مخابراته و تهران هستم. نمیدونم برای شما کار بده یا نه. دو سالی هست
با windscribe امروز تونستم به وارزون وصل شم. نتم فیبرنوری مخابراته و تهران هستم. نمیدونم برای شما کار بده یا نه. دو سالی هست ازش استفاده میکنم و فروشنده نیستم ولی از اینجا میتونید بخرید: 👈🏻لینک خرید همینجاست👉🏻 👈🏻لینک خرید همینجاست👉🏻
973
19
با windscribe امروز تونستم به وارزون وصل شم. نتم فیبرنوری مخابراته و تهران هستم. نمیدونم برای شما کار بده یا نه. دو سالی هست
با windscribe امروز تونستم به وارزون وصل شم. نتم فیبرنوری مخابراته و تهران هستم. نمیدونم برای شما کار بده یا نه. دو سالی هست ازش استفاده میکنم و فروشنده نیستم ولی از اینجا میتونید بخرید: 👈🏻لینک خرید همینجاست👉🏻 👈🏻لینک خرید همینجاست👉🏻
1
20
پاشید بیاید بریم وارزون💀 تماشای پخش زنده از طریق لینک زیر👇 لینک استریم: https://www.aparat.com/mr_maduber/live لینک دونیت: https://reymit.ir/mr_maduber
876