Seite 1/2
#تجربه ی تست داف دیجیتال ، سنتر سپانو، رشت
نتیجه 4*4 بار اول
@testdaftestdaf
سلام دوستان عزیزم ، کمتر کسی پیدا میشه که زبان آلمانی رو شروع به خوندن کنه و از همون روز های ابتدایی یادگیری زبان ، اسم غول بی شاخ و دمی مثل تست داف به گوشش نخورده باشه.
برای من 3 سال طول کشید تا آزمون تست داف رو بدم و چون رابطم با موس و کیبورد خیلی خوب بود ، ترجیح دادم دیجیتال رو ثبت نام کنم.
من هیچ کدوم از کتاب های منشن ، شتاتن ویا، شتودیو و .... نخوندم، گرامر رو از کتاب پر بار دکتر علی رجایی یاد گرفتم و افتخار شاگردی ایشون رو از سطح صفر تا انتهای کتابشون داشتم. همونطور که گفتم کتاب ایشون در باب گرامر هست و انسجام بی نظیری در مبحث گرامر داره اما باید در کنارش منابع دیگری رو برای تقویت سایر مهارت های زبانی استفاده میکردم.
@testdaftestdaf
لزن : متن های سایت Planet Wissen , Wissenschaft , Spektrum که میتونید نسخه های پرمیومش رو استفاده کنید و همه ی مقاله هاش براتون باز بشه، چطوری ؟ از وبسایت هایی که ایمیل موقت در اختیارتون قرار میدن استفاده کنید و توی سایت مورد نظرتون ثبت نام کنید من شخصا Spektrum رو ترجیح میدادم، و از سایت
https://www.fakexy.com/fake-address-generator-de آدرس fake بگیرید و یک هفته تا یک ماه اشتراک پرمیوم رو میتونید استفاده کنید و بعد از منقضی شدن دوباره با یه ایمیل و ادرس دیگه یه اشتراک جدید بسازید و همینجوری هر ماه تکرارش کنید ، اگر هم مشخصات کردیت کارت میخواست از سایت
https://namso-gen.com/?tab=advance&network=random اقدام کنید و Bin رو روی 4585100001 بذارید و Generate رو بزنید ( واسه یه سامورایی
همه جا ژاپنه )
@testdaftestdaf
هوقن : کتاب Hueber هوقن B2 و C1 رو خونده بودم و متن هوقن هاشم میخوندن ولغات رو درمیاوردم اما غالبا از یوتوب استفاده میکردم و ویدیوهایی که خوشم میومد رو نگاه میکردم ف نه نوت برداری میکردم بینشون و نه خلاصه نویسی ، فقط سعی میکردم تمرکز کنم ببینم چی میگن فقط حواسم رو به فهمیدن حرف هاشون میدادم و با نوت برداری و غیره تمرکزم رو کم نمیکردم.
@testdaftestdaf
شقایبن : دوست عزیز، GPT , Deep Seek , Grok بخش جدایی ناپذیر پروسه یادگیری زبان من بودن ، هم ازشون تاپیک برای نوشتن میگرفتم ، هم میدادم صحیح کنن هم میگفتم متن رو در سطح C2 با صفت ها و فعل های مترادف بازنویسی کن با مثلا 600 تا کلمه همچنین بهش میگفتم که با خلاقیت خودت بنویس و جنبه های دیگه ای که من بهش اشاره نکردم رو بررسی کن، و این وحشتناک شمارو Boost up میکنه و دایره لغاتتون رو بصورت فعال نگه میداره ضمن اینکه وقتی متن رو برام تو سطح C2 بازنویسی میکرد تقریبا حکم خوندن یه لزن رو داشت و باز هم لغات جدید رو یادداشت میکردم ، همچنین بعدش از گزینه روخوانی خود GPT استفاده میکردم و هوقنم رو همزمان تقویت میکردم و خوبیش این بود که متن رو از قبل یه بار خونده بودم و صرفا گوشم با آوای کلمات بیشتر آشنا میشد، تقریبا هررزو یه متن مینوشتم شاید 60 تا 70 تا شقایبن تو موضوعات مختلف ، قبل شروع به نوشتن 3 تا 4 دقیقه رو به فکر کردن راجع به موضوع مورد سوال میذاشتم و نوت برداری میکردم ، به این صورت موقع نوشتن roter Faden رو گم نمیکردم و منسجم
مینوشتم.
@testdaftestdaf