ar
Feedback
tataacademy

tataacademy

الذهاب إلى القناة على Telegram

پشتیبانی: @tataacademy_admin کلاس‌های یوگا دوره‌های مدیتیشن برگزاری دوره‌های مربیگری بین المللی آلیانس و آماده‌سازی فدراسیون زیر نظر مربی بین المللی و‌رسمی فدراسیون طاهره خورسند 🌐www.tata-academy.com https://youtube.com/@tataacademy

إظهار المزيد
1 095
المشتركون
-124 ساعات
+67 أيام
+6330 أيام
أرشيف المشاركات
🌞📝درباب اهمیت شکرگزاری و ژورنالینگ اول صبح 1. شکرگزاری ذهن را از کمبود به فراوانی منتقل می‌کند و کمک می‌کند بیشتر متوجه نعمت‌های کوچک زندگی باشیم. 2. ژورنالینگ صبحگاهی ذهن را پاک‌سازی می‌کند، افکار آشفته را سامان می‌دهد و تمرکز روز را افزایش می‌دهد. 3. وقتی روز را با نوشتن اهداف، احساسات و قدردانی‌ها آغاز می‌کنیم، کیفیت تصمیم‌گیری و آرامش ذهنی‌مان بالاتر می‌رود. 4. این دو ابزار ساده، در درازمدت باعث بهبود روحیه، کاهش اضطراب و افزایش بهره‌وری می‌شوند. 5. شکرگزاری و ژورنالینگ نوعی گفت‌وگوی آگاهانه با خود است که به رشد فردی، خودشناسی و رضایت درونی کمک می‌کند. @tataacademy www.tata-academy.com

وقتی شکرگزاری را به یک عادت روزانه تبدیل می‌کنیم، ذهن و قلبمان در فرکانسی هماهنگ با آرامش و فراوانی می‌تپد. شکرگزاری فقط گفتن «سپاسگزارم» نیست؛ بلکه دیدن زیبایی‌ها حتی در دل چالش‌هاست، و باور به این‌که هر تجربه، هدیه‌ای برای رشد ماست. یوگا و مدیتیشن، مسیرهایی هستند که این آگاهی را عمیق‌تر می‌کنند. وقتی در یوگا، با هر دم و بازدم، بدن و ذهن را آرام می‌کنیم، فضایی ایجاد می‌شود تا لحظه حال را با تمام وجود حس کنیم و شکرگزاری در ما شکوفه بزند. در مدیتیشن، سکوت بین افکار، فرصتی است تا به جای تمرکز بر کمبودها، بر نعمت‌ها تمرکز کنیم و با باورهای مثبت، تصویر تازه‌ای از زندگی بسازیم. هر حرکت یوگا، یک تعظیم در برابر زندگی است، و هر لحظه مدیتیشن، یک یادآوری که آرامش از درون ما می‌جوشد، نه از بیرون. وقتی با شکرگزاری و باور مثبت زندگی می‌کنیم، جهان هم همان انرژی را بازتاب می‌دهد و مسیرمان را روشن‌تر می‌کند. ✨ جملات تاکیدی امروز: • من شایسته عشق، آرامش و فراوانی هستم. • هر روز، فرصت‌های تازه و زیبایی‌های تازه‌ای به زندگی‌ام وارد می‌شوند. • آرامش و قدرت درون من بی‌پایان است. • جهان همیشه به نفع من در حال کار کردن است. • من با قلبی سپاسگزار، زندگی‌ام را خلق می‌کنم. @tataacademy

دوستان عزیزم این جمعه کارگاه حضوری دارم یه تجربه خاص و متفاوت از حرکت و مدیتیشن که بسیار جذاب و البته خاص و میتونه براتون خیل
دوستان عزیزم این جمعه کارگاه حضوری دارم یه تجربه خاص و متفاوت از حرکت و مدیتیشن که بسیار جذاب و البته خاص و میتونه براتون خیلی مفید باشه ظرفیتش هم داره پر میشه اکر مایلید به ادمین پیام بدین👇🏻👇🏻 @tataacademy_admin

🔥توجه توجه 🔥 👇🏻👇🏻👇🏻 ✅ثبت نام کلاسهای آنلاین ترم تیرماه آغاز شد💥 🌟کلاس آنلاین یوگا مبتدی روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت ۵ تا ۶ عصر 🌷مربی: النا جوانی 🌟کلاس آنلاین سطح متوسطه تا پیشرفته روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۶ تا ۸ عصر 🌷مربی: طاهره خورسند برای اطلاعات بیشتر لطفا پیام بدین😌💎🙏🏻 @tataacademy_admin

🎯می‌‌دونی اولین قدم برای دوست داشتن بدنت چیه؟ 🍃بهش احترام بگذار. 🍃باهاش مهربون حرف بزن. 🍃بهش غذا بده.(غذای مورد نیاز بدنت) 🍃بهش استراحت بده. 🍃حرکتش بده. 🍃به بدنت گوش بده. و مهم‌تر از هم: دست از جنگیدن با بدنت، بردار.⛔️ ✅بدنت دشمن تو نیست، خانه‌ی توست.🫂🤍 https://t.me/tataacademy

🔥توجه توجه 🔥 👇🏻👇🏻👇🏻 ✅ثبت نام کلاسهای آنلاین ترم تیرماه آغاز شد💥 🌟کلاس آنلاین یوگا مبتدی روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت ۵ تا ۶ عصر 🌷مربی: النا جوانی 🌟کلاس آنلاین سطح متوسطه تا پیشرفته روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۶ تا ۸ عصر 🌷مربی: طاهره خورسند برای اطلاعات بیشتر لطفا پیام بدین😌💎🙏🏻 @tataacademy_admin

واقعاً تابستون یه فرصت طلاییه برای تغذیه، تنظیم ریتم بدن، و آگاه‌تر زندگی کردن — مخصوصاً برای کسانی که سبک زندگی holistic یا آگاهانه رو دنبال می‌کنن 👇🏻اینا پیشنهادهاییه که با سبک زندگی آگاهانه، سالم و در‌تماس با طبیعت و بدن همخوانی دارن: ⸻ ☀️ 1. هم‌تراز شدن با ریتم طبیعت تابستون یعنی انرژی خورشید در اوجه؛ پس: • صبح زود بیدار شو و بهترین انرژی روز رو از خورشید اول صبح بگیر (prana). • اگر می‌تونی، یوگا و مدیتیشن رو قبل از ساعت ۹ صبح انجام بده تا بدن و ذهنت از گرما فرار نکنه و هوشیاری بالا بره. ⸻ 🧘‍♀️ 2. تمرین‌های خنک‌کننده یوگا (Cooling Yoga) برای روزهای گرم: • شی‌تال پرانایاما (Sitali / Sheetkari breathing): یه تکنیک تنفسی خنک‌کننده‌ست، عالی برای تابستون. • حرکات مثل: • Supta Baddha Konasana (پروانه درازکش) • Viparita Karani (پاها بالا روی دیوار) • و حرکات restorative که به سیستم عصبی اجازه آرامش می‌دن. ⸻ 💦 3. تغذیه سبک و رطوبت‌رسان از نگاه آیورودا، تابستون پیتا‌دوسه فعاله. پس بدن گرمای زیادی داره و لازمه با خوراک خنک‌کننده بالانس شه: • غذاهای خنک با طبع ملایم: خیار، نعناع، هندوانه، آب نارگیل، ماست رقیق‌شده. • پرهیز از غذاهای تند، سرخ‌کرده و خیلی شور. • آب ولرم با لیمو و کمی عسل همزمان با بیدار شدن: سم‌زدایی، شروع متعادل. ⸻ 🌳 4. قدم‌زدن عصرگاهی / grounding تابستون فرصت عالی برای زمین‌مندی و تماس با طبیعته: • غروب، وقتی هوا خنک‌تر میشه، تو طبیعت یا حتی تو حیاط با پای برهنه راه برو. • حتی ۱۰ دقیقه grounding به‌طرز شگفت‌انگیزی آرامش‌بخشه و تعادل ایجاد می‌کنه. ⸻ 📵 5. دیجیتال‌دیتاکس جزئی نور شدید و انرژی زیاد تابستون باعث overstimulation میشه. برای خنثی‌کردنش: • زمان مشخص برای قطع گوشی و حضور کامل در لحظه داشته باش. • عصرها رو به یه فعالیت بدون‌صفحه اختصاص بده: کتاب خوندن، نقاشی، مدیتیشن، یا حتی غذا پختن mindful. ⸻ ✨ 6. مراسم عصرگاهی برای آرام‌سازی با توجه به روزهای بلند، خواب ممکنه به‌هم بخوره. یه روتین شبانه ساده اما ثابت داشته باش: • دوش ولرم • نور کم و آرام • موسیقی ملایم یا صدای طبیعت • ۱۰ دقیقه مراقبه قبل خواب یا نوشتن شکرگزاری‌ها 🌱🌱🌱🌱 @tataacademy www.tata-academy.com

☀️🌤️برای تابستون هدفت چیه؟
Anonymous voting

سلام سلام صبحتون بخیر داریم رپزهای اخر بهار رو طی میکنیم ها و اماده میشیم برای تابستون

🌟شروع دوباره همیشه ممکنه. اگه احساس می‌کنی از مسیرت دور شدی، بدون که هنوز فرصت هست. شروع دوباره از یه نقطه کوچیک می‌تونه کل زندگی رو تغییر بده. لازم نیست همه‌چیزو یک‌شبه درست کنی. فقط با یکی دو کار ساده در روز شروع کن — مثل صبح زود بیدار شدن، چند دقیقه ورزش، یا نوشتن فکرهات. 🕯️از کجا شروع کنی؟ ۱. صبح‌هات رو دوباره بساز — ساعت مشخصی بیدار شو. ۲. یک روتین ساده بریز — حتی اگه فقط سه کار اصلی باشه. ۳. محیطت رو مرتب کن — نظم بیرون کمک می‌کنه ذهنت هم آرام بشه. ۴. هدف‌های کوچیک ولی قابل انجام بنویس. 🕉️یادت نره: ساختن از نو یعنی خودتو باور کنی، حتی وقتی هنوز چیزی ساخته نشده🫂🫶 https://t.me/tataacademy

🌅 شروع دوباره با یوگا همه‌ی سفرهای بزرگ… با یه قدم کوچیک شروع شدن. یوگا هم همینه. لازم نیست انعطاف‌پذیر باشی یا تجربه داشته باشی، کافیه فقط شروع کنی. با چند حرکت ساده‌ی روزانه می‌تونی: 🧘‍♀️ ذهنت رو آروم کنی 🌱 به بدنت انرژی بدی 💡 تمرکزت رو بالا ببری ⏳ حتی فقط در ۱۰ دقیقه حس بهتری پیدا کنی برای همین ما «دوره یوگای مبتدی – آفلاین» رو آماده کردیم: ✅ مناسب کسایی که تازه می‌خوان شروع کنن ✅ ویدئوهای کوتاه و ساده، هر زمان که خواستی ببینی ✅ بدون نیاز به هیچ تجربه‌ی قبلی 📌 این دوره قراره شروع دوباره‌ی تو باشه. ✨ قدم اولت رو همین امروز بردار… https://tata-academy.com/courses/beginner-and-elementary-online-yoga-courses/

🌟توجه توجه 🌟 دوستان عزیزم اگر فیلترشکن قطع شد یا اینترنت داخلی شد 🔹ما در اپلیکیشن بله با همین آیدی هستیم @tataacademy ☀️در کانال آ‌‌پارات آموزش های رایگان داریم https://www.aparat.com/TaTa_Academy/videos#bottom-sheet_inside ✅وب سایتمون هم مثل همیشه در دسترس هست با اینترنت داخلی همه دوره هامون اونجاست با پشتیبانی و پاسخ به سوالات و ازونجایی که شاید اینترنت قطع و وصل بشه www.tata-academy.com ⚜️تمام دوره ها قابل دانلود هستن امیدوارم که همگی شاد و سلامت و در امنیت باشید 🙏🏻😌🌴

🪄🔮تکنیک قوی حباب آرامش برای دفع انرژی‌های منفی خالی شدن از افکار منفی محافظت در برابر آدم‌های سمی @tataacademy www.tata-academy.com

هر بار دلشوره گرفتی، قبل از اینکه نتیجه‌گیری کنی یا افکارتو‌دگیر کنی، بشین. چشم‌ها رو ببند. دست هاتو روی قلب بگذار، سه تا نفس عمیق. و بپرس: این حس، از کجا میاد؟ از عشق؟ یا از ترس؟ آیا بدنم داره چیزی رو حس می‌کنه؟ یا ذهنم داره یه نگرانی کادب برای آینده ای که هنوز نیامده رو به وجود میاره؟ فقط ببین. فقط تماشا کن. پاسخ، خودش کم‌کم میاد. ‎بعضی وقتا دل، خبر داره. ولی ترس، نمی‌ذاره صدای دل رو درست بشنویم. ما تمرین می‌کنیم، نه برای خاموش‌کردن این آگاهی، بلکه برای جدا کردنش از هیاهوی ذهنِ ترسیده ‎🪄✨ و بدون که تو یک هدیه‌ داری. احساس تو، وجود داره و بهش گوش بده با آگاهی و نه با ترس که قربانی احساساتت باشی بلکه ورای احساسات ، به آگاهی و ندای قلبت گوش کن و اعتماد داشته بتش به حست اگر به قلبه آرامت نشسته. 🌬️💕 @tataacademy www.tata-academy.com

یه مدت طولانی فکر می‌کردم خودآزاری فقط اون چیزیه که روی جسم آدم اثر می‌ذاره، اما بعداً فهمیدم گاهی بدترین نوعش همون حرف‌ها و رفتارهاییه که با خودمون داریم.🫂 💔من خودم مدت‌ها با خودم مهربون نبودم. برای هر اشتباه ساعت‌ها خودمو سرزنش می‌کردم، برای هر شکست خودمو بی‌ارزش می‌دونستم و انقدر به خودم سخت می‌گرفتم که انگار بزرگ‌ترین دشمنم خودم بودم. 🥲🪸 تا یه جایی رسیدم که خسته شدم. خسته از جنگیدن با کسی که قرار بود امن‌ترین آدم زندگی‌م باشه؛ یعنی خودم. 🧜🏻‍♀️🪸کم‌کم یاد گرفتم اهمیت دادن به خود، خودخواهی نیست. گاهی یعنی یه استراحت ساده بدون عذاب وجدان، یعنی نه گفتن وقتی واقعاً نمی‌خوای، یعنی بخشیدن خودت بابت اشتباهاتی که بخشی از مسیر یاد گرفتن و رشد کردنه. 🌷هنوزم کامل نیستم، هنوزم بعضی روزها سخت می‌گذره، ولی یه فرق بزرگ کرده؛ دیگه علیه خودم نیستم. دارم یاد می‌گیرم همون مهربونی و درکی رو که برای بقیه دارم، برای خودمم داشته باشم. چون آخرش فهمیدم هیچ‌کس بیشتر از خودمون به عشق، حمایت و مراقبت نیاز نداره ❤️🤍🩵 نظر شما چیه؟ تا حالا براتون پیش اومده؟ این روزها موضوع صحبت کلاس یوگا با بچه هام اینه ، کمتر خودمون رو آزار بدیم شماهم برامون بنویسید👇🏻👇🏻

☀️ صبح که بیدار می‌شی، اولین نفس عمیق، اولین کشش بدن، اولین لبخندت… همه‌شون به تو یادآوری می‌کنند که زندگی همین لحظه است. 🫂بدنت معبد توست و ذهنت خانه آرامش تو. و واقعا یوگا این دو تا رو در آغوش هم میزاره. امروز، حتی چند دقیقه تمرین، می‌تواند روزت را به شکلی زیبا تغییر بده. پس حتما امتحانش کن 🤚🏻😌 https://youtu.be/AiZz1uEwXbU?si=Ad9E_XTz3JB02CEs

پسرک: چگونه با مشکلات کنار بیایم؟ اسب: روی آنچه همین نزدیکی دوستش داری تمرکز کن. @tataacademy
پسرک: چگونه با مشکلات کنار بیایم؟ اسب: روی آنچه همین نزدیکی دوستش داری تمرکز کن. @tataacademy

Connect_With_Shiva’s_Meditation_Sound_Use_Headphones_|_Eternal_Calm.mp331.03 MB

اگه این روزها غمگینی یا ذهنت از اضطراب خسته شده، این مانترا را برای تو و برای خودم می‌گذارم. گاهی لازم نیست همه چیز رو حل کنیم؛ فقط کافیه کمی آرام‌تر نفس بکشیم، کمی صبورتر باشیم و یادمون بمونه که هیچ رنجی ماندگار نیست. باشد که ارتعاش این مانترا، آرامش را به دل‌هایمان برگرداند. 🤍🕉 ناماسته 🙏🏻💚🤍❤️