ar
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

الذهاب إلى القناة على Telegram

In blockchain we trust.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Crypto trading w/Amir

تُعد قناة Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 785 مشتركاً، محتلاً المرتبة 7 636 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 22 031 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 785 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -18، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -7، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 44.30‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 30.14‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 550 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 456 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 100.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
In blockchain we trust.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

14 785
المشتركون
-724 ساعات
+147 أيام
-1830 أيام
أرشيف المشاركات
از همینجایی که ۸ دلار بود و پیشنهاد خریدش رو بهتون دادم، فعلا ۵۰٪ رشد داشتیم. 🔥 ✅ ATOM 12$

🏠 یک نکته آلفا هم بگم برای گیمرها: 🟡احتمال اینکه بازی بلاکچینی مشابه Axie infinity که در سال ۲۰۲۱ تونست جامعه مخاطب زیادی بگیره، باز هم در این چرخه داشته باشیم بسیار زیاده! -گوش به زنگ باشید -اخبار رو دنبال کنید -و اگر بازی پتانسیل‌داری دیدید با بررسی کامل وضعیت و “ریسک به ضرر” حساب شده واردش بشید. (چون پروژه اسکم و پانزی بینشون زیاده) در اینجور پروژه ها هرچه early user تر باشید، میتونید از قیمت ارزان اقتصاد بازی بیشتر استفاده کنید. 🔴از نظر من بازیهایی هیت میشن که بتونن سلیقه جمعی عموم کاربرها رو به خودشون جذب کنن. بازیهای تخصصی با اینکه استقبال ازشون زیاده، اما ممکنه سودآوری کمتری داشته باشند(همونطور که میدونید اینجا هممون دنبال سودیم 🙂) 🔵میتونید اکانت رضا در توییتر رو هم دنبال کنید. در مورد بازیها و فضای گیمینگ صحبت میکنه و تخصصی این حوزه رو زیر نظر داره: https://x.com/rezolant?s=21&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw @amircryptothoughts

sticker.webp0.27 KB

به avax هم نگاهی بندازید 41$

$TIA new ATH 🔥✅

از نظر من لانگ ترم بازار هنوز تغییری نکرده و میتونه تا ۴۶-۴۸-۵۰ هزار دلار هم بره. در نتیجه با حد ضرر میشه دو پله -یکی در همین محدوده ۴۰هزار -و دومی در محدوده ۳۷ هزار خرید کرد. ⚠️توصیه اکید به DYOR همینطوری هرکس اسم آلتکوین اورد نخرید. حتما تحقیق کنید. با اینحال فردا که احتمالا کمی بازار آرومتره، براتون یکسری چارت میزارم که بتونه هینت بهتون بده از شرایط.

همه چیز منفی تر میشه سلستیا +12% 😂

ETH
ETH

photo content

حمایتهای بیتکوین 40k 37k 34k

دامیننس 👀
دامیننس 👀

بیت میریزه دامیننس هم باهاش میریزه اینکه آلتکوینا بیت رو در ریزش همراهی نمیکنن خودش نکته داره👀

سلستیا $TIA از معدود سبزهای بازار قرمز امروز! دارم کم کم فکر میکنم ۱۰ دلار قیمت کمیه براش… دیشب قدری خریدم. شما Dyor کنید!
سلستیا $TIA از معدود سبزهای بازار قرمز امروز! دارم کم کم فکر میکنم ۱۰ دلار قیمت کمیه براش… دیشب قدری خریدم. شما Dyor کنید!

دامیننس تتر جای خیلی حساسی هست! #USDT.D
دامیننس تتر جای خیلی حساسی هست! #USDT.D

صبحتون بخیر واکنش میدلاین! 👀
صبحتون بخیر واکنش میدلاین! 👀

.
.

36$ 3x 🔥✅

مطلب بالا یه باگ مهم داشت اصلاح شد 😅

‼️ مهم 🪙 بنیاد تتر، نهاد مدیریتی و هولدینگ سازنده ارز USDT روز به روز بیشتر در حال نزدیک شدن به دولت آمریکاست. مخصوصا بعد از جریان بایننس و جریمه بزرگی که اتفاق افتاد، دولتها فهمیدند که هنوز هم میشه دنیای کریپتو، این بخش سرکش اقتصاد جهانی رو تحت فشار قرار داد و به سرعت در حال اعمال سیاستهای خودشون در این فضا هستند. ⏺در جدید ترین اقدام، شرکت اعلام کرده به قوانین OFAC امریکا پایبند خواهد بود. یعنی چی؟ یعنی طبق این قانون، بطور داوطلبانه و قانونی، از فعالیت افراد و نهادهای تحت تحریم خزانه‌داری آمریکا جلوگیری میکنه و با مکانیزم مخصوصی که داره، میتونه حتی توکن های تتر رو در همون جایی که قرار دارند، مسدود کنه. که این موارد برای ما ایرانیها، بسیار خطرناکه! ⏺بدی این ماجرا اینجاست که تقریبا بسیاری از صرافیهای ایرانی والتهاشون شناسایی شده و کمی کار ما سخت شده.(البته اونها هم بیکار ننشستند و هر روز راهکارهای جدیدی برای دور زدن ارائه میدن) ⏺راهکارهای ما برای کاهش ریسک در این ماجرا چیه؟ ۱- تا جایی که میتونید بجای تتر، از ارزهای معادل دلار دیگه استفاده کنید یا سرمایتون رو به چند حالت نگهداری کنید USDC DAI دو تا از ارزهای جایگزین تتر میتونن باشند. ۲- در ورود و خروج سرمایه به صرافیهای ایرانی محتاط باشید. مخصوصا اگر به سایتهای خارجی واریز یا برداشت نقدینگی میخواید داشته باشید، حتما از والتهای واسطه یا والت صرافی در این روند استفاده کنید که تراکنش مستقیم نباشه. @amircryptothoughts

‼️ مهم 🪙 شرکت Circle، نهاد مدیریتی و هولدینگ سازنده ارز USDT (تتر) روز به روز بیشتر در حال نزدیک شدن به دولت آمریکاست. مخصوصا بعد از جریان بایننس و جریمه بزرگی که اتفاق افتاد، دولتها فهمیدند که هنوز هم میشه دنیای کریپتو، این بخش سرکش اقتصاد جهانی رو تحت فشار قرار داد و به سرعت در حال اعمال سیاستهای خودشون در این فضا هستند. ⏺در جدید ترین اقدام، شرکت circle اعلام کرده به قوانین OFAC امریکا پایبند خواهد بود. یعنی چی؟ یعنی طبق این قانون بطور داوطلبانه و قانونی، از فعالیت نهادهای تحت تحریم خزانه‌داری آمریکا جلوگیری میکنه و با مکانیزم مخصوصی که داره، میتونه حتی توکن های تتر رو در همون جایی که قرار دارند، مسدود کنه. که این موارد برای ما ایرانیها، بسیار خطرناکه! ⏺بدی این ماجرا اینجاست که تقریبا بسیاری از صرافیهای ایرانی والتهاشون شناسایی شده و کمی کار ما سخت شده.(البته اونها هم بیکار ننشستند و هر روز راهکارهای جدیدی برای دور زدن ارائه میدن) ⏺راهکارهای ما برای کاهش ریسک در این ماجرا چیه؟ ۱- تا جایی که میتونید بجای تتر، از ارزهای معادل دلار دیگه استفاده کنید یا سرمایتون رو به چند حالت نگهداری کنید USDC DAI دو تا از ارزهای جایگزین تتر میتونن باشند. ۲- در ورود و خروج سرمایه به صرافیهای ایرانی محتاط باشید. مخصوصا اگر به سایتهای خارجی واریز یا برداشت نقدینگی میخواید داشته باشید، حتما از والتهای واسطه یا والت صرافی در این روند استفاده کنید که تراکنش مستقیم نباشه. @amircryptothoughts