ar
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

الذهاب إلى القناة على Telegram

In blockchain we trust.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Crypto trading w/Amir

تُعد قناة Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 785 مشتركاً، محتلاً المرتبة 7 634 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 22 026 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 785 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -16، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 2، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 43.79‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 29.79‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 476 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 405 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 100.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
In blockchain we trust.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

14 785
المشتركون
+224 ساعات
-257 أيام
-1630 أيام
أرشيف المشاركات
چارت نقدینگی جهانی و رابطه اش با قیمت بیتکوین 🔗 kurosh_web3
چارت نقدینگی جهانی و رابطه اش با قیمت بیتکوین 🔗 kurosh_web3

فاندامنتالهای تاثیر گذار روی بیتکوین در دوماه گذشته تماماً درمورد ETF بوده: ‏تایید شد 📈 ‏تایید نشد 📉 ‏درخواست ثبت داده شد📈 ‏حالا sec اعتراض کرد 📉 ‏خبر فیک کوین تلگراف 📈📉 ‏لیست شد 📈 ‏از لیست حذف شد📉 ‏… ‏از این وضعیت خوشم نمیاد! (خطر اسکم بودن کل وضعیت فعلی کریپتو رو افزایش میده)

34500!!

آپدیت چارت دامیننس تتر USDT.D این موج صعودی چند روزه که دیدیم، همین موج رو به پایین آخری بود. ببینیم این بار دیگه سقف/کف این
+1
آپدیت چارت دامیننس تتر USDT.D این موج صعودی چند روزه که دیدیم، همین موج رو به پایین آخری بود. ببینیم این بار دیگه سقف/کف این مثلث کذایی میشکنه یا باز هم باید الاکلنگی بریم جلو!

ناحیه 30500‍-33000 برای بیتکوین بسیار مهمه. و البته یک استخر بسیار مهم نقدینگی هم در بالای این ناحیه قرار داره. در ناحیه تصمی
ناحیه 30500‍-33000 برای بیتکوین بسیار مهمه. و البته یک استخر بسیار مهم نقدینگی هم در بالای این ناحیه قرار داره. در ناحیه تصمیم گیری مهمی هستیم و باید صبر کرد تا سرنوشت این مثلث مشخص بشه. من شانس بیشتر رو به جمع کردن نقدینگی و بعد ریزش میانمدت میدم...

شبکه سلستیا و توکن TIA هم ۷ روز دیگه لانچ میشه خودم انتظار زیادی ازش ندارم(در بیرمارکت انتظاراتتون رو معقول نگهدارید) اما امیدوارم هرکس چیزی گیرش اومده بتونه به بهترین قیمت بفروشه و گیم چنجر باشه براش! پ.ن: امیدوارم تخمین های هر توکن ۵دلار که میگن واقعا اتفاق بیفته :))

BTC 31k انواع واگرایی و overbought شدن در تایم فریم های مختلف دیده میشه. مراقب باشید!

موقت: خب انجام ندید به من چه 😂 چه نیازی به ایموجی خشمگین هست 😂😂 پیشنهاد قبلیش که پروژه آرکام بود رو من انجام دادم که ریوارد خوبی داد🙂

اینو سعی کنید حتما انجام بدید. هزینه ای نداره و ممکنه ریوارد عالی بهتون بده!

پیشنهاد: از اونجایی که ارمیا چیز بد معرفی نمیکنه، بد نیست یک نگاهی به این پلتفرم بندازید: http://gov.infinex.io/farming?ref=2Tdh4LAFRMNpprSQajbdXo سایت Infinex که برای رقابت با سایر صرافی های غیرمتمرکز و گرفتن سهم ازشون وارد بازار شده. سودش برای ما کاربرها چیه؟ با دادن مجوز به این شبکه و در اختیار گذاشتن سابقه تراکنشهاتون در صرافیهایی مثل Uniswap یا sushi و… (فقط یک ساین زدن در والت لازمه که هیچ هزینه ای نداره) و یا قفل کردن توکنهایی که بهتون در سایت میگه (مثل BNB یا MX یا BGB و…) میتونید امتیاز جمع کنید که بعدا تبدیل به توکن پروژه‌شون میشه و ایردراپ میشه به کاربرها! 👀 فقط ۲روز و ۷ ساعت دیگه مهلت داره. احتمالا هر چه زودتر اقدام کنید توکن بیشتری گیرتون میاد!

Alireza Talischi - Paghadam.mp34.95 MB

BTC 30k یکی از دشوارترین مقاومتها برای بیتکوین در سال ۲۰۲۳ همین محدوده ۳۰~۳۳ هزار دلار هست. اگر قراره امیدی به صعود بیشتر داشته باشیم، این ناحیه باید به خوبی clear بشه…

😒
😒

تا حالا با هوش مصنوعی تصویرسازی کردید؟ این بات تلگرامی بهتون کمک میکنه تا با چهار هوش مصنوعی معروف در این زمینه Mid journey Dall-E Kandinsky Niji بهترین تصاویر مد نظر خودتون رو فقط با یک خط توضیح بدست بیارید! یک تصویر رایگان در اولین بار استفاده هم بهتون میده و روزانه یک تعداد پوینت هم به کاربرا میده که میشه باهاشون تصاویر بیشتری ساخت(راههای دیگه هم هست مثل دیدن تبلیغ و نصب اپ خودشون و…) همین تصویری که در پست بالا میبینید هم با همین هوش مصنوعی ساخته شده :)) اگه دوست داشتید امتحانش کنید: https://t.me/gpt3_unlim_chatbot?start=NDk3NTQwNzc (لینک ریفرال داره و از تصاویرش قراره برای پستای همین کانال استفاده کنم 😄)

📌دروغ های رنگ باخته کریپتو: در چرخه‌های قبلی چیزی که باعث رشد مارکت میشد، ورود نقدینگی به بهانه‌های مختلف بود، از پذیرش بیتک
📌دروغ های رنگ باخته کریپتو: در چرخه‌های قبلی چیزی که باعث رشد مارکت میشد، ورود نقدینگی به بهانه‌های مختلف بود، از پذیرش بیتکوین توسط ویزا و مسترکارت، پی‌پل، خرید و فروش ماشین، شایعه پذیرش آمازون و… نهایتا به این بهانه ها مارکت کریپتو رشد صعودی خودشو بدست اورد، اما این وعده‌ها اکثرا توخالی و پوچ بودند و در همون دوران رشد مارکت یا در بازارخرسی بعدش،از بین رفتند. برای کاربرهایی که دو سایکل ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ رو دیدند، این وعده ها دیگه پشیزی نمی ارزه. مخصوصا با وضعیتی که در ۲۰۲۱ دیدند که گردش پول مارکت بجای توسعه فناوری‌ واقعی و پذیرش بیشتر کریپتوکارنسی در دنیا، عمدتا صرف رونق بخش کازینویی مارکت و ارزشهای افزوده‌ای که عمدتا اثر پایدار نداشتند (مثل شتکوین، nftو…) شد. اگر چرخه جدیدی قراره وجود داشته باشه، باید با رویکرد متفاوتی بیاد، کسایی که در مارکت موندن یا افراد جدید، ممکنه باز هم به طمع سود از شتکوین و nft و… نقدینگی تزریق کنند، اما مارکت برای رشد پایدار به چیزی بیشتر از اینها نیاز داره. شاید ۲۰۲۴-۲۰۲۵ چرخه ای باشه که بالاخره بتونیم دورنمای واقعی پذیرش جهانی از کریپتوکارنسی رو به چشم ببینیم! @amircryptothoughts

توتال2 500B$
توتال2 500B$

اتریوم 1100 دلاری در راهه؟ $ETH
اتریوم 1100 دلاری در راهه؟ $ETH

فصل کاشت محصول در کریپتو :) امیدوارم سال آینده گلابی برداشت کنیم
فصل کاشت محصول در کریپتو :) امیدوارم سال آینده گلابی برداشت کنیم

دلیل اینکه این روزها کمتر مطلب مینویسم، اینه که بازار در فاز انباشت و سکون قرار داره. این روزها زمان شخم زدن و کاشت مزرعه‌تون هست. نهنگها و خریدارها و اونهایی که به بازار صعودی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ معتقدند، این روزها خریدهای خودشون رو ذره ذره انجام میدند تا سال آینده در انتظار برداشت سود خودشون باشند. اگر دارایی کنار مونده و بی استفاده دارید، شما هم خرید کنید.(بر اساس اصول خرید هولد- همینجوری الکی خرید نزنید!) با علم به اینکه قیمت میتونه هنوز پایینتر بیاد و ممکنه حتی چندین ماه در ضرر باشید! در کنارش از اخبار کریپتو، فرصتها و ایردراپها هم دور نمونید و پیگیرشون باشید. ارزشهای افزوده‌ای مثل nft یا اردینال همینجوری یهویی رشد نمیکنن، زمینه چینی و مقدمه‌شون در روزهای سکون و قرمز مارکت رخ میده…